Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Olen laittanut pelin asetuksista invert y-axis, mut noissa avaruuslentokohdissa tähtäys ei ole kääntynyt. Saako sitä edes käännettyä?
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Ei saa avaruustaisteluissa invertiä päälle, vähintään outo ratkaisu Insomniacilta.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Nostetaas sen verran ja kysytään, että onko kenelläkään ollut ongelmia pelin jäätymisen kanssa? Joka kerta kun minkä tahansa asenmyyjän tai vempainmyyjän kanssa puhuu niin peli jäätyy kokonaan.. Ratkaisuna on joko odottaa todella monta minuuttia (lähemmäs 5 minuuttia per kerta) tai sitten konsolin sammuttaminen raakasti takaa. Alkaa jo hieman ärsyttää ja eikä tuota konsolia aivan joka kerta takaata uskalla sulkeakaan.

Olenko siis ainut ongelman kanssa? :confused:
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Onko UK versiossa myös suomidubbaus ? Kummipojan kanssa pitäisi pelailla niin suomipuheet olisi tietysti paremmat.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Onko UK versiossa myös suomidubbaus ? Kummipojan kanssa pitäisi pelailla niin suomipuheet olisi tietysti paremmat.

Eiköhän. Itellä oli Kanadasta ostettu peli, josta löytyy suomidubbaus, joten olen aika varma että on.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Tämäkin tuli ostettua ja todella mahtavalta peliltä vaikuttaa :).

Miten tässä tuo aseiden kehitys? Pelaan ensimmäistä kertaa läpi ja muutamat aseet ovat V5, onko niitä mahdollista saada enää tuosta paremmiksi? :D
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Toisella läpipeluukerralla niitä voi parannella vielä etiäpäin, kuten aikaisemmissakin Ratcheteissä.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Eikös tänä vuonna pidä tulla R&C Future 2?
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Eikös tänä vuonna pidä tulla R&C Future 2?
Ei sinänsä "pidä" tulla, mutta luultavasti tulee, ellei Insomniac sitten pidä välivuotta. Mutta jos tosiaan noudattavat jo vuosia kestänyttä ja PS3:llakin jatkunutta 1 peli per vuosi, niin mitä todennäköisemmin se julkaistaan tänä vuonna. Kyllähän tästä kiertelee jo huhua, että tämä olisi esillä ainakin maaliskuun lopulla pidettävillä GDC-messuilla
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Itse asiassa pitäis, eikös Q4B:n lopussa ollut ihan suora "Jatkuu syksyllä 2009" tms?
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Niin siinä lukee, pelasin pelin läpi juuri pari päivää sitten.

Saa kyllä tulee Blu Raylle tuo Future kolmonen. Jouin kuullostaa niin mielenkiintoiselta, että parin tunnin storepeli ei tekisi sille kunniaa. Zonien kanssa taistelu, ja mahdollinen revanssi Dr.Nefariouksen kanssa kuulostaa vähintäänkin hyvältä.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Minäkin olen niin ymmärtänyt että peliin on tulossa uusi quest for bootyn mittainen lisäosa, eli ei vielä seuraavaa kokopeliä kannata odotella.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Saisivat julkaista täyspitkän pelin eikä mitään Q4B kaltaista.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Tuskin tulee mitään mini peliä eikö tuo guest for booty vaan selventänyt asioita.Tarina jatkuisi seuraavassa isossa pelissä.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Nyt tuli uudestaan pelattua peli läpi ja kerättyä kaikki uudestaan ACiT varten tämä peli ja tuli vastaan aika hauska juttu noilta parilta taistelubotilta, viittaus X360 silloiseen hajoamisprosentiin eli tuo 33% :D. Kyseinen juttu mainitaan tuolla Reepor planeetalla eli kolmannesviimeinen jos uudelleen käynti Fastoonilla otetaan mukaan.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Ite pelasin Tools of destructionin läpi 100% ja siltikkään ei auennut se viimenen luonnostaide homma...
kellään käynyt samaa? ja mitenhän ne saisin näkymään?

En kehtaisi enää alottaa alusta.. Nimittäin ekan kerran ku hakkasin peliä läpite nii vahingossa poistin seivini siinä vaiheessa kun jälellä oli 2 taitopistettä...:D
 
Juu läpi on menty 2kertaa kolmas on kesken kun kaveri pelaa omallansa mutta 100% oon pääsy läpitte. Mulle voi lähettää viestiä jos tarvii neuvoo.
oon vetäny kaikki Ratchet and clankit läpitte

Ite pelasin Tools of destructionin läpi 100% ja siltikkään ei auennut se viimenen luonnostaide homma...
kellään käynyt samaa? ja mitenhän ne saisin näkymään?

En kehtaisi enää alottaa alusta.. Nimittäin ekan kerran ku hakkasin peliä läpite nii vahingossa poistin seivini siinä vaiheessa kun jälellä oli 2 taitopistettä...:D

sulta puuttuu vanki ratchet skin?
monta skill point sulla on??
tai sit se lagaaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

sulta puuttuu vanki ratchet skin?
monta skill point sulla on??
tai sit se lagaaa

Tuo viesti on melkein vuoden vanha, en usko että kopolanpoika edes muistaa koko kysymystä enää. :rolleyes:

Tervetuloa muuten foorumeille! :) Itsekin olen kaikki R&C:t pelannut 100% läpi.
 
Vastaus: Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

Olen pelannut pelin kolmesti läpi ja se on hyvä. Taitopisteet on melkein kaikki löytynyt.
 
Ylös Bottom