Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank -kisa

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Tällä viikolla onkin sitten vuorossa Ratchet & Clank viikkokisa. Oikein vastannut saa palkinnoksi Nordisk Filmin(Ent. Egmont Entertainment) lahjoittaman Ratchet & Clank -pressikitin. Pakettia voi ihailla liitteenä olevasta kuvasta. Kuvassa vasemmalla paketti koossa ja oikealla levitettynä.

Paketti sisältää seuraavaa:
- Metallisen, Ratchet & Clank logolla varustelun kotelon.
- Ratchet & Clank Playstation2-peli.
- Ratchet & Clank: Press disc CD-levy
- Ratchet & Clank: "kortti" -peli

Kisa kestää Su 24.11. asti, ja on avoin kaikille BBS:n rekisteröityneille käyttäjille. Pois lukien Konsolifinin ylläpito, heidän perheet ja kotieläimet. Palkinto arvotaan oikein vastanneiden kesken. Huijaamisyrityksistä rankaistaan edelleen ankarasti.

Ratchet & Clank -kisan kysymys:

Ratchet & Clank tarjoaa niin tasohyppelyä kuin räiskintääkin. Mutta mihin lajiin pelin tehneen Insomniac Gamesin ensimmäinen julkaisu sopii?
 
Aah ompa herkullisen näkönen pressipaketti! Oispa tuuria mukana, niin sais tuon pukinkonttiin :)
 
Tässä on nyt jotain mätää...
mutta kyllähän tuommoinen paketti kelpais mainiosti vaikka en edes PS2 omista.
 
Jess! Vastasin oikein, kävin jälkeenpäin tarkistamassa ....................... Pakko voittaa toi....:p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
#"¤!#¤%"#%"#½¤#!%"#!¤%"¤%"

Yllä oleva varmaan kertoo miten meni :( Tarkistin kyseisen nimittäin jälkeenpäin.
 
Jee, oikein meni. Tämä olisi kiva voittaa, vaikka peli jo hyllystä läpipelattuna löytyykin, sen verran tiukkaa tavaraa sekä peli että pressikitti on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Tiedän, Tiedän, Tiedän!

Tosin en aio voittaa tätä kisaa, vaan keskityn seuraavaan WRC2 kilpailuun.

He ;)

Tuo Nordisk Filmin lahjoittama WRC2 pressikitti onkin ihan kiva ;) No sisältö selviää ensiviikolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Käsittämätön määrä sakkia vastannut väärin o_O

Ei sentään niin käsittämätön määrä kun Cubefin:n Residen Evil kisa viikko #2 kysymyksessä, jossa väärin vastasi 74.52% vastanneista :)
 
jesh, prosenttejen mukaan olin oikeassa! Ja vielä ilman lunttausta (eikös tuosta hyvästäkin jo palkinto kuuluis mulle, kun en ees kattonu yhtiön nettisivuilta, tai muualta), jos nyt se missä eniten prosentteja on, on oikeessa...
 
Mukavaa että järjestätte näitä kisoja näin usein. Toivotaan nyt kaikki että onnetar osuisi vihdoinkin mun kohdalleni ;) .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Botet
Mukavaa että järjestätte näitä kisoja näin usein.

Niin on, minäkin olen ihan hämilläni miten näitä näin usein on.
Omasta mielestäni vastasin oikein vaikka prosentit toista näyttävätkin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom