Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank -kisa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Kyllähän tällaiset nyt pitää tietää :)

Palkinto on aikamoisen houkutteleva (kuten aina).
 
prosenttien mukaan meni väärin toivottavasti meni oikein ku en oo pahemmin mitään voittanu pitkiin aikoihin

Edit: vähän viestiä muokkasin, XShava
 
Jore(my Master)/XShava, kun nyt on tullut näin paljon näitä voittajia jotka eivät ole vastanneet sähköposteihinsa, ja siten menettäneet palkintonsa (ja ovat siis nyt luusereita).

Niin nyt ihan minun tulevaa WRC2 kilpailun voittoa ennakoiden, pystynkö muuttamaan rekisteröityessä antamaani sähköpostiosoitetta.

Vastaan puolestasi: Et pysty.

Mutta kun monilla tämä sähköpostiosoite voi nopeasti kehittyvän tietoliikenneyhteiskunnan johdosta muuttua useinkin.
Hotmailin tapaiset webmail osoitteet tietenkin olisivat teidän kannalta parhaat, mutta koska ainakin minulla sinne tulvii sadoittain erilaisia houkuttelevia ehdotuksia, niin teidän viestinne olisi vaarassa jäädä siellä huomioimatta.

Oletteko muuttaneet voittajailmoitussysteemiänne niin ettette (<- ha! palindromi :) ) enää ilmoita privaattiviestinä tämän BBS:n sisällä?
Jos ette ole niin sitten unohtakaa kaikki ylläoleva.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Jore(my Master)/XShava, kun nyt on tullut näin paljon näitä voittajia jotka eivät ole vastanneet sähköposteihinsa, ja siten menettäneet palkintonsa (ja ovat siis nyt luusereita).

Niin nyt ihan minun tulevaa WRC2 kilpailun voittoa ennakoiden, pystynkö muuttamaan rekisteröityessä antamaani sähköpostiosoitetta.

Vastaan puolestasi: Et pysty.

Mutta kun monilla tämä sähköpostiosoite voi nopeasti kehittyvän tietoliikenneyhteiskunnan johdosta muuttua useinkin.
Hotmailin tapaiset webmail osoitteet tietenkin olisivat teidän kannalta parhaat, mutta koska ainakin minulla sinne tulvii sadoittain erilaisia houkuttelevia ehdotuksia, niin teidän viestinne olisi vaarassa jäädä siellä huomioimatta.

Oletteko muuttaneet voittajailmoitussysteemiänne niin ettette (<- ha! palindromi :) ) enää ilmoita privaattiviestinä tämän BBS:n sisällä?
Jos ette ole niin sitten unohtakaa kaikki ylläoleva.

Ilmoitamme voitosta sähköpostilla siihen osoitteeseen mikä on profiilissa. Itse ainakin pystyn sähköpostini muuttamaan tuolta PROFIILIn asetuksista.

Olen kuvitellut että kaikki pystyvät oman osoitteensa sieltä muuttamaan tarvittaessa. Vai olenko sitten luullut väärin ?
 
Ai, johtuukohan sitten siitä että olen joskus ESKFBBU:ta rekisteröitynyt sillä toisella sähköpostiosoitteella johon yritin nyt vaihtaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ai, johtuukohan sitten siitä että olen joskus ESKFBBU:ta rekisteröitynyt sillä toisella sähköpostiosoitteella johon yritin nyt vaihtaa.

Kahteen kertaanhan tuo osoite tuonne syötetään. Mutta voi olla että kävijöillä ei ole mahdollisuutta sitä muuttaa.

Mutta toisaalta aika todennäköistä, ettei BBS hyväksy kahta samanlaista sähköposti osoitetta. Kokeile vaikka laittaa juupajaapa@peelo.fi osoitetta, josko hyväksyy ;) Niin sitten vika on, että yrität käyttää samaa osoitetta, joka jollakin jo on.
 
öps, niinpä tietysti.

Se osoite mihin yritin vaihtaa on jo käytössä jollain toisella, siis MINULLA!

Eli ositteen pystyy tietenkin muuttamaan kunhan se ei ole jo KFBBS:ssä käytössä.

Joskus sitä ihan yllättyy kun huomaa miten voi itse olla tyhmä.
Taidanpa poistua täältä vähin äänin hakemaan kahvia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Joskus sitä ihan yllättyy kun huomaa miten voi itse olla tyhmä.
Taidanpa poistua täältä vähin äänin hakemaan kahvia...
Kaikki meistä ei ole yllättyneitä....
Tuoppa samalla mullekin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Se osoite mihin yritin vaihtaa on jo käytössä jollain toisella, siis MINULLA!

Niinpä. Kokeilin laittaa frankin sähköpostin itselleni ja ilmoitti varmaan saman tekstin kuin sinullakin.

"There is already a member with that email address, and the administrator has required that all users must have unique email addresses"

Parempi, siis että haet sitä kahvia ;)
 
____ ( (
____ ) (
________
___|____|
___|____|D
___|____|___ __ ____
_ \_______/ _ |_|_ |_|

Frank: Ole hyvä, keitin ihan itse. En tiennyt käytätkö sokeria joten toin ne erikseen.
Maito oli hieman hapanta, siksi se on tollasena klimppinä.
Mutta ihan hyvää se on, juo pois 0:-)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
____ ( (
____ ) (
________
___|____|
___|____|D
___|____|___ __ ____
_ \_______/ _ |_|_ |_|
Hieno! Kiitos paljon, ja en käytä sokeria. En tosin kermaakaan/maitoakaan.
Kiitos silti.:)
 
Ääh, piti tähänkin vastata sitten väärin.
Sekin johtui siitä (?) että luin kysymyksen ihan väärin, ja vielä ajatuksissani ;D
 
Kilpailu on päättynyt ja Jore arpoo onnellisen voittajan kun kerkeää.

Insomniac Gamesin ensimmäinen julkaisu ei suinkaan ollut Spyro the Dragon. Vaan vuonna 1996 he julkaisivat Disruptor-pelin Playstationille. Eikä kyseinen peli ollut lajiltaan tasohyppely.

Vaan kysymyksen oikea vastaus oli Räiskintä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom