Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank: Locked & Loaded a.k.a. going commando

Oonko ainoa jonka mielestä ratchet&clankissa ei ole "sielua". :) ? Tylsää metallista puuhastelua. Alko jotenkin heti ärsyttää kaikki mutterit yms. kyllä ihan hyvä peli, mutta en jaksanu ykköstä pelata läpi ennenkuin meni myyntiin.
 
IGN:llä R&C2 arvostelussa 9.4! ja metacriticillä 91.
siinä sulle sieluttomuutta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -mic-
IGN:llä R&C2 arvostelussa 9.4! ja metacriticillä 91.
siinä sulle sieluttomuutta...

So? Kyllähän britney Spearskin on Nrj:n listoilla nr. 1:nen muttei se kummiskaan osaa laulaa. :)

Teknisesti kaikki on kohdallaan R&C:ssä ja kaikki toimii hyvin, mun mielestä vaan siitä puuttuu jotain ja peli tuntuu elottomalta. sanoin mun mielipiteeni enkä mitään totuutta siitä. Miten jotkut arvostelut "sieluttomuuteen" liittyy? Nojoo, no mut varmaan hyvä peli jos iskee, muhun ei vaan ykkönen iskeny läheskään yhtä hyvin kuin jak&kumppanit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
jepjep. toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. makuasiahan se on, eikä onneks oo multa pois.

mutta pakko sanoa että on kyllä luokaton vertaus verrata musiikkibisneksen tuotetta pelibisneksen tuotetteeseen.
pointti oli että aika hyviä arvosteluja on peli saanu todella asiantuntevilta raadeilta. (toisin kuin britni)
ja kai ne arvostelut liittyy sieluttomuuteen (heh, sä sen sanoit en mä). vai joko ne on kehittäny jonkun algoritmin millä ne arvostelee pelit puhtaasti teknisenä osaamisena?

mutta makuasioista ei voi kiistellä, peace...
 
Hehe, jep, ja jotkut tykkää kummastakin. :) Mä satuin vaan tykkämään toisesta enemmän. Totta kyllä että tuskin tommosii pojoja sais ellei siinä olis jotakin. Mun ja r&c:n kemiat ei ehkä vaan natsannu. :D Piis!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jamaan98
Oonko ainoa jonka mielestä ratchet&clankissa ei ole "sielua". :) ? Tylsää metallista puuhastelua. Alko jotenkin heti ärsyttää kaikki mutterit yms. kyllä ihan hyvä peli, mutta en jaksanu ykköstä pelata läpi ennenkuin meni myyntiin.

Minulla oli aivan samat mietteet R&C ykkösestä aivan kuten Jak & Daxterista, kovin pinnalliselta tuntui koko homma. Kai se johtui siitä, että verrannossa FFX:n ja MGS2:n kaltaisiin elämän ja kuoleman seikkailuihin, nuo tasoloikka pelit ovat suhteellisen harmittomia fiilikseltään
 
Itselläni on kaikki kyseiset pelit (Mgs 1 ja 2, R&C, J&D, ja FFX) ja vaikka R&C ja J&D voivatkin tuntua 'lapsellisilta tasohyppely peleiltä' FFX:n tai MGS:n jälkeen, ovat ne kuitenkin mukavaa vaihtelua vakavaan selviämispeli tunnelmaan.

On tietysti kiva istahtaa tuoliin ja aloittaa pelaamaan MGS:ää ja pysähtyä mietiskelemään juonen käänteitä, mutta vaihteluksi voin ottaa esiin virkeämmän pelin (esim R&C) ja nauttia sen antamista hyvistä puolista, vaikka siinä ei niin mahtavaa juonta olisikaan. Joskus myös tuollainen 'lapsellinen tasohyppelypelikin' voi olla haastava ja mukavampi pelata kuin nuo vakavat pelit.

Joten noissa tasohyppelypeleissäkin on sielu, kuten myös vakavissa ja toisinaan myös haastavimmissa peleissäkin. En itse jaksaisi pelata kokoaikaa pelejä joissa kokoajan pitää kädet hiessä painella nappuloita ja samalla rukoilla ettei se vihollisen isku osuisikkaan, vaan voin tallentaa pelin ja rentoutua pelaamalla Ratchet & Clankkia ja makeasti nauraen mäiskiä robotteja jakoavaimella.
 
WOW

pari ekaa leveliä takana ja ihan mieletöntä hubaa ollu. homma pysyny about samana mutta kaikkea on vaan parannettu ihan sairaasti. näin jatko-osia pitää tehdä!
ja kaikkein tärkein eli sama hassu huumori tallessa. liian harvoin pelaaminen on näin hauskaa!
ja tyttökaveriki ihan täpinöissään...
 
Sattuuks kukaan tietään tukeeko PAL versio progressive scannia? ...ja jos tukee niin miten sen saa päälle?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jamaan98
Oonko ainoa jonka mielestä ratchet&clankissa ei ole "sielua". :) ? Tylsää metallista puuhastelua. Alko jotenkin heti ärsyttää kaikki mutterit yms. kyllä ihan hyvä peli, mutta en jaksanu ykköstä pelata läpi ennenkuin meni myyntiin.
Itse en jaksanut aiemmin tasohyppelyistä innostua. Tyttöystävä minut niiden pariin kuitenkin johdatti ja hurahdinkin sitten ihan kunnolla. Eli vaihteeksi näin päin :)
 
Kerran läpi pelannut ja kyllä se vaan on hauska. Lystiä piisaa. Vetoaa keräilyvimmaan: toinen kierros on varmaan about pakollinen, jos aikoo saada läheskään kaikki aseet. Ja toisella kierroksella voi hankkia niiden kokemus-upgradejen päälle vielä ostaa mega-version aseesta -> mennee kolmannelle kerralle ennen kuin ne saa kaikki...

Kiva juttu on toisella kierroksella mukaan tuleva pulttikerroin - hittejä välttämällä saa parhaimmillaan 20xpultit, mikä toisaalta mahdollistaa niiden älyttömän kalliiden aseiden hankinnan ja vähän muuttaa pelitapaa kun pyrkii viimeiseen asti välttämään hittejä.
 
Miten paljon tää Ratchet eroaa Jak-sarjasta? Tutustuin vasta nyt Jak&Daxteriin ja onhan se tietysti kiva, muttei kolahda millään tavalla. Aika tyhjä olo on jäänyt. Kannattaisiko Ratchet 2 kuitenkin kokeilla? Ykkösosaa en ole pelannut.
 
Mielestäni R&C ja Jak and Daxter pelejen pelaajalla on jäänyt myös Jakista paha maku suuhun, mutta R&C on sitäkin täydellisempi. Kannattaa ostaa R&C1 ja 2. Tai suoraan R&C2. Kyllä tuo aika paljon eroaa Jakista ainakin paremmalla huumorillaan ja valoisuudellaan. Myös nuo hassunhauskat aseet tuovat peliin väriä enemmän kuin Jakiin.
R&C2/R&C1 on varma ostos.
 
Ylös Bottom