Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank: Size Matters

Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Voi voi kun koko aika viivästyy...No hyvää kannattaa odottaa.
Toivottavasti viivästymisestä on jotain hyötyä että viilailevat vielä vaikkapa yksityiskohtia paremmiksi tai jotain.Tulee kyllä olemaan pakko-ostos. Ensimmäinen PSP-peli jota odotan vesi kielellä.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

16.5. tämän nyt pitäisi ilmestyä.

Tuossa juuri tunnin hakkailin ja sitä ihtiäänhän tämä on eli mainiota toimintatasohyppelyä. Putkimaisissa tasoissa peli etenee vauhdilla, ellei jää etsiskelemään erikoispultteja tai jumitu sivutehtäviin. Melkeinpä pelityypille ominaisesti kamera aiheuttaa välillä päänvaivaa ja itse asiassa olkanapeilla käsin käänneltävä kamera toimii automaattista paremmin (tämä on siis valittavissa).
Valikkokieleksi löytyy suomi, mutta hahmot puhuvat englantia.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Peliä jo pelanneet, mitä mieltä olette tästä uutukaisesta? Oli tänään jo hyppysissä, mutta jäi vielä hyllyyn :confused:
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Uskokaa tai älkää niin Kajaanin Prismassa näitä on ollut iso tukku jo monta viikkoa hintaan 30 :confused:

Älkää kysykö.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Yksi parhaimmista Ratcheteistä koskaan.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Zoukka sanoi:
Tämähän valaisi paljon.

No, antoi se kuitenkin selvän vastauksen kysymykseen; mitä mieltä olette tästä uutukaisesta?

Verkkopelihän tästä löytyy ja se houkuttelisi hankkimaan siinä missä pätevä yksinpelikin. Hmmm...
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Zoukka sanoi:
Tämähän valaisi paljon.


Okei. Mitä minun olisi pitänyt sanoa? Se että se on paska? Sitäkö olisit halunnut kuulla? Tuntuu että se on sinun tyylisi.

Eli oma mielipiteeni on se, että se on yksi parhaimmista mitä on tullut ulos. Jatkaa tarinaa, ollen Ratchet 5.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Janus sanoi:
Okei. Mitä minun olisi pitänyt sanoa? Se että se on paska? Sitäkö olisit halunnut kuulla? Tuntuu että se on sinun tyylisi.

Eli oma mielipiteeni on se, että se on yksi parhaimmista mitä on tullut ulos. Jatkaa tarinaa, ollen Ratchet 5.

No siis itse olisin kuullut mielelläni vähän tarkempaa kuvailua pelistä kuin, että "se on paras". Miksi se on paras ?
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Yksi parhaimmista, ei paras. Lueppa oikein.

Oookkei. Tehrääs pieni arvostelu.

Pelattavuus on lähes R1/R2 tasoa. Tietysti toisen tatin puute aiheuttaa sen, että kamera on hiukan kankeampi käyttää (olkanapit), mutta toimii. Nuita pienennysaseita ei ole tullut kauheasti vastaan vielä, mutta mä olenkin suht alussa (5-6 planeettaa).

Yksi hauskimmista oivalluksista tähän asti on ollut tuo 'dream time' kenttä, jossa taistellaan hallusinaatioiden keskellä.

Graffat? Lähes PS2 tasoa. Pientä tekstuurien sumeutta/epätarkkuutta näkyy hyvin tarkoissa enginellä tehdyissä animaatioissa.. Mutta muuten tuo peli vaan TOIMII ja on hyvä jatko-osa Ratchetin jatkumoon. Siellä sun täällä tulee inside vitsejä jotka viittaavat edellisiin osiin, ja jopa pieniä kaikuja löytyy aikaisempiinkin versioihin.

Ratchet ja Daxter, vaikea sanoa kumpi on pelinä parempi. Samaa tasoa, eli pelissä revitään todella paljon PSPstä tehoja ulos. Peli jopa lataa nopeasti.

Teknisesti loistava, pelillisesti erittäin hyvä ellei loistava.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Sain tuosta nyt arvostelun julkaistua.

http://www.konsolifin.net/arvostelu.php?site=ps2&id=653

Ihan kiva pelihän tuo oli, mutta mieluummin pelailen näitä(kin) olohuonekonsoleilla. Toisaalta tämä kyllä varmaan roikkuu vielä pitkän aikaa käsimatkatavaroiden joukossa matkoilla, koska aivan varmasti jaksan hakata pelin kolmannenkin kerran läpi. Vaikkei kyseessä olekaan Insomniacin tuotos, niin hyvä välipala tämä on Futurea odotellessa.

Ehtisiköhän verkkopeliäkin kokeilla jossain välissä...
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters [PSP Hype]

Ärh ja murh!

Mulla menee pikku hiljaa hermo näihin pelein, joiden verkko - ominaisuudet vaan valittaa jostain jutusta.

Nyt tämäkin, Ratchet & Clank: Size Matters! Yritin pari päivää sitten ensimmäistä kertaa pelata tätä onlinea.

Ekaksi tein Ad-Hoc profiilin, joka onnistuin. Sen jälkeen siirryin tekemään Infrastructure - profiilia, mutta kun sain kaikki tiedot ja asetukset laitettua ja painoin "Lue", tulee ruutuun teksti "Ei löydetty profiilia"

WTF? :eek: Mähän olin luomassa profiilia, ja sitten se valittaa, ettei löydä profiilia...

Onko muilla sama ongelma? Voiko joku neuvoa, mitä tehdä?
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

jos haluaa tehä profiilin tohon infrastuutee peliin. joutuu menee osotteeseen www.yourgamingname.com ja kaivaa esiin punainen psp.n paketissa tullut lappu jossa 7-7 numeroinen koodi. syöttää se tos osottees, tehä siellä proffu. ja sit menee itse pelii ja syöttä nikki ja salasana joka tehty siin osottees. ja ready to play!

Ja sun ois kannattanu lukee eula tos pelis ennen sen tunnuksen syöttö kohtaa.
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Moninpelissä on minullakin suuria vaikeuksia. Profiili on kyllä luotu, mutta itse pelaaminen ei onnistu. Aina kun yritän liittyä peliin, se latailee vähän aikaa ja sitten ilmoittaa, että verkkovirhe -yhteys peli-isäntään on katkennut. Kerran pääsin jopa peliin sisään, mutta silloinkin tuli tuo sama ilmoitus ennen kuin peli alkoi ja taas oltiin aulassa ihmettelemässä. Mikä mättää? Onko mitään apukeinoja?
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

minulla on sama ongelma ,mutta joskus paasen peliin sisaan muutta sitten kun on pelannut vahan aikaa niin se ilmoittaa yhteys isantaan katkennut joka peli kerta sama juttu joten laittakaa pikaisesti apua tulemaan :)
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

apua,tarviin hellppia aina kun yritan pelata se huutaa yhteys isantaan on katkennut laittakaa akkia jeesia! :( :( :( :( :( :(
 
Vastaus: Ratchet & Clank: Size Matters

Ostin tos toukokuussa amerikast psp slim & lite versio ja tilasin verkkokaupasta ton sizemattersin. Toimiiks amerikkalaisessa pspssä? Kiitos :D
 
Ylös Bottom