Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank / Skill Pointsit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ghegs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ghegs

Member
Peli meni pari päivää sitten läpi ja nyt on Kadonneiden Skill Pointsien Etsintä käynnissä. Ekalla läpipeluukerralla löysin vain neljä (Any Ten, Accuracy Counts, Destroyed, Pest Control) ja paljon enemmän tarvitaan ennen kuin goodies-menu antaa aarteensa. Mitä olette muut löytäneet?

Edit: Blimpy ja Qwarktastic löytyivät. Woot.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Hei chegs, mä olen jumissa robottitehtaassa. Siis siellä, missä pitää naamioitua robotiksi ekan kerran. Vastaan tulee kolme ovea, joista sivuilla oleva aukeavat (siellä tehdään jätti-mechoja). Edessä oleva ei aukea, siinä on semmonen nappi jonka päälle piti hypätä ainakin siellä paratiisisaarella. Vaan ei auta edes rakettihyppy, nappi ei painu alas :( Apua?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Hei chegs, mä olen jumissa robottitehtaassa. Siis siellä, missä pitää naamioitua robotiksi ekan kerran. Vastaan tulee kolme ovea, joista sivuilla oleva aukeavat (siellä tehdään jätti-mechoja). Edessä oleva ei aukea, siinä on semmonen nappi jonka päälle piti hypätä ainakin siellä paratiisisaarella. Vaan ei auta edes rakettihyppy, nappi ei painu alas :( Apua?

Tuota tuota. Kävin vanhan tallenuksen avulla (tosin sellaisella jossa robot factory oli vedetty kertaalleen läpi) tutkimassa mutta en mitään ihmeellistä löytänyt, ja muistini mukaan ekallakin kerralla nappi meni kiltisti rakettihypyllä alas. Muuta en osaa neuvoa kuin että kokeile uudestaan ja yritä olla aiheuttamatta hälytyksiä, sorry. Tuo kohta jossa olet meni muistaakseni helposti niin, että astui kielekkeelle robottinaamiossa, odotti kunnes sivuilta tulevat robotit palaavat huoneisiinsa, läjäyttää Devastatorilla yksinäistä robottia ja sivuilta tulevia kun ne taas tulevat näkyviin, ja sitten vasta swingaa itsensä ylös.

No nyt onnistu. piti tuplahypätät sillä rakettipakilla. Sillee, että Ratchet-parka tulee pehvalleen alas :D

Ylös Bottom