Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank ToD -apuketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muntu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ratchet & Clank ToD -apuketju

Mika73 sanoi:
Jotain ´palloja´ vedessä jotka ´räjähtävät´, jos niihin osuu.
nehän on miinoja ne pallot :) jos oikein muistan niin vaan muutama(?) lamppu pitää sytyttää, mutta niiden pitää palaa yhtä aikaa, eli nopeasti pitää aina uida seuraavalle tasanteelle.

davic sanoi:
nehän on miinoja ne pallot :) jos oikein muistan niin vaan muutama(?) lamppu pitää sytyttää, mutta niiden pitää palaa yhtä aikaa, eli nopeasti pitää aina uida seuraavalle tasanteelle.

Pitänee kokeilla. Miinoina minäkin niitä pidin, mutta kun meduusoistakin puhuttiin.

Ajattelin että niillä korkeammallakin olevilla tasanteilla olisi ollut sytytettävää.

voisiko joku kertoa miten tuolta turnaus areenalta pääsee pois. Kaikki haasteet oon jo kolme kertaa vetäny läpi.

voisiko joku kertoa miten tuolta turnaus areenalta pääsee pois. Kaikki haasteet oon jo kolme kertaa vetäny läpi.

Siellähä on laiturin päässä se lentävä auto systeemi mikä lie millä pääsee takasi alukselle.

Jhellppaa mey, tossa "Everybody dance now". Katoin netistä ohjeet ja juoksin pelin läpi tanssittamalla kaikkia heppuja (pääkätkin). Tosin ne tanssi sen 2s ennen kuin Ryno lauloi.
Tämän kun saan, niin saan sen The Hardest Coren ja sitten peli onkin pelattu kokonaan läpi.

Traddash, ootko saanu ton "everybody dance now" ? Itellä on jälellä enää se ja pari avaruus sessioo, nii sitten ois kaikki taitopisteet hankittu. :cool:

Siis pitääkö toho everybody dance now - taitopisteeseen tanssittaa KAIKKI örkit mitä koko pelistä löytyy vai riittääkö,että tanssittaa jokaista örkkityyppiä kerralleen? ja jos riittää kerralleen niin kerralleen kentässään vai kerran koko pelissä?

I wait your answer :D

Traddash, ootko saanu ton "everybody dance now" ? Itellä on jälellä enää se ja pari avaruus sessioo, nii sitten ois kaikki taitopisteet hankittu. :cool:

Siis pitääkö toho everybody dance now - taitopisteeseen tanssittaa KAIKKI örkit mitä koko pelistä löytyy vai riittääkö,että tanssittaa jokaista örkkityyppiä kerralleen? ja jos riittää kerralleen niin kerralleen kentässään vai kerran koko pelissä?

I wait your answer :D

Teoriassa se menee niin että pitäisi kaikkia vihollistyyppejä saada tanssitettua. Olen saannut sen kyllä. Hanki kultanen groovitron ja heitä se vaikka varmuuden vuoksi jokaiseen vastustajaan mikä tulee niin kuin minäkin tein kun olet aloittanut pelin alusta. Anna sen groovin mennä loppuun ja älä heitä varmuuden vuoksi toista groovia ennen kuin se on loppunut. Toiseksi viimeiseen kentään menessä sinulle pitäisi tulla se (niitä örkkejä joilla on kolme tykkiä).

Aloita peli kokonaan alusta ja tanssita jokaista vihua varmuuden vuoksi että se groovi loppuu itsestään sitten posauta kaikki (jopa pääkät).

ei hitto,kuulostaa vähän pitkäveteiselle! oon nyt menos tuol nundac asteroidil ja on kyl grovit lentäny aika tiukkaan tahtiin ja rynolla on selvitetty jälkipuheet :D
En ole kyllä jaksanut venata,että grovi loppuu vaan oon heittäny uuden jos on tullu uusii örkkei ku ne ei meinaa saada rytmistä kiinni siihen aiempaan, mutta oon panostanut jokaisen örkkityypin tansittamiseen, mutta jos ei onnistu nii osaanpa neuvoa sit muita miten ei pidä tehä :cool:

nää skill pointit puuttu viel:
Rakar - upotit taistelulaivani
musta aukko -huippuampuja
Voronin asteroidivyöhyke - kaikki kerätään

näihin jos löytyy hyvii suomenkielisii vinkkei nii otetaan vastaan tänne tai privana, olen kyl englannin kielel löytänyt näihi vinkkei,muttei oo auennu viel kovin hyvin.

:confused:

Näköjään pitäis useemmin turvautua perinteisiin keinoihin ja selata OHJEITA :D Sieltähän se vastaus jo löytyikin

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jaksaisko joku opastaa kun "selventäjän" käytössä hieman ongelmaa. Joo pitää palleroa pyöritellä jne mutta viceron kentässä vankilassa on kohtaus kun hyppäät hissikuiluun, väistelet laasereita ja sen jälkeen tuleekin edessä rullaavat vankisellit. Ei toi kohta ota taittuakseen, MITENKÄÄN. Eipä oo meikäläiselläkään ennen näin pahasti hihat käristyny minkään pelin kanssa... Eli onks tohon jotain tiettyä juttua millä se menee läpi vai onko se vaan tuurista kiinni?

Ylös Bottom