Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet & Clank TOD jumissa...

JKO2007

New Member
Eli uskomatonta tälläiseenkin peliin voi jäädä jumiin.

Paikka.
Lombax Ruins: Planet Fastoon.

Eka kerta kun pitää Clankia käyttää. Paikkana on joku ratarium kaivos.
Pienen putken jälkeen tullaan avaraan tilaan missä on kolme niintä "apuhaamuja".
Lattialla on ympyrä josta ilmeisesri pitäisi aueta iso ovi. Miten se aktivoidaan? Koitin seisoa siinä ja tuupin kaikki haamutkin sinne jne mutta ei aukea.

Jos joku muistais olis kiva...
 
Vastaus: Ratchet & Clank TOD jumissa...

Olin itsekin siinä aikoinaan jumissa. Siinä pitää ne "haamut" muistaakseni sillä lailla kutsua mukaansa. En vain muista enää mistä napista. :D Joku nappi piti painaa pohjaan niiden lähellä..olikohan kolmio(?) ja sitten valita yksi vaihtoehdoista, jotka aukeaa samanlaiseen valikkoon kuin aseet. Ne "haamut" lähtee seuraamaan clankia ja sitten pääset sen napin päälle kävelemällä avaamaan sen oven. :)

Joku toinen voi selittää tarkemmin jos muistaa paremmin... :D
 
Vastaus: Ratchet & Clank TOD jumissa...

Eilen tuli hetkinen jumitettua itsekin kyseisessä kohdassa. Tosiaan niinkuin ZanZu kertoi, eli paina kolmiota ja sen jälkeen ylöspäin (muistaakseni) kun valikko on auennut. Kyseisessä valikossa oikea komento (follow/seuraa) on vaalennettuna joten sen kyllä bongaa helposti :)
 
Vastaus: Ratchet & Clank TOD jumissa...

Lainataan tätä ketjua.

Eli olen jumissa Uplik Passage kentässä.

Tapan Kapteeni Slag:n ja menen teleporttiin jonka pitäisi kuljettaa mut ilmeisesti alukselle. Tämän jälkeen peli jää näyttämään mustaa ruutua, musiikki kuuluu yhä taustalla, mutta mitään ei lataudu. Mikään nappi ei tee mitään, ei edes PS-nappi. Kun tästä sitten boottaan konsolin ja lataan peli, niin peli latautuu kentän alkuun.

Olisko jollain ratkaisua tähän vai linkoanko pelin partsilta alas?

e.Ongelma ei ratkennut, mutta pelaamista pystyin jatkamaan. Latauksen jälkeen kun hyppäsi takaisin alukseen, niin seuraava planetta olikin auennut valittavaksi valikkoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet & Clank TOD jumissa...

Lainataan tätä ketjua.

Eli olen jumissa Uplik Passage kentässä.

Tapan Kapteeni Slag:n ja menen teleporttiin jonka pitäisi kuljettaa mut ilmeisesti alukselle. Tämän jälkeen peli jää näyttämään mustaa ruutua, musiikki kuuluu yhä taustalla, mutta mitään ei lataudu. Mikään nappi ei tee mitään, ei edes PS-nappi. Kun tästä sitten boottaan konsolin ja lataan peli, niin peli latautuu kentän alkuun.

Olisko jollain ratkaisua tähän vai linkoanko pelin partsilta alas?

e.Ongelma ei ratkennut, mutta pelaamista pystyin jatkamaan. Latauksen jälkeen kun hyppäsi takaisin alukseen, niin seuraava planetta olikin auennut valittavaksi valikkoon.

Mulla kävi kans sama juttu ihan samassa kohtaa. Resetoin pelin ja jatkoin uudelle planeetalle.
 
vihollinen ei kuole!!!!!!

ähh eli nyt ollaan ratchet and clank tod viimisessä kentässä ja se keisari tachyon ei delaa
 
Vastaus: Ratchet & Clank TOD jumissa...

Mikäli muistini palvelee oikein noin vuoden taaksepäin, niin kyseessähän taisi olla hyvinkin perinteisellä tapaa toteutettu lopputaistelu eli pitkä väsytystaistelu, jossa pelaajan pitää vain pyrkiä pysymään hengissä ja samaan aikaan pikkuhiljan kurmottaa pääkkäri hengiltä. Eli kyllä se siitä kuolee kun tarpeeksi kauan sitä ammut :) Ainoa "vinkki" minkä tuollaisiin oikeastaan edes voi antaa on, että pysy kokoajan liikkeessä, mieluiten juosten/hyppien Tachyonin ympärillä sen hyökkäyksiä väistellen ja varoen kun samalla itse annat aseiden laulaa. Loppu on pelaajasta kiinni :)
 
Vastaus: Ratchet & Clank TOD jumissa...

mutku se ei vaa kuole !!!

Onko sulla jo se ase minkä saa ku löytää kaikki palaset siitä gadgetronin asesuunnitelmasta? Se nimittäin autto mua paljon siinä lopparissa. Varsinki jos kehittää sitä. Sit toinen tosi hyvä ase siihen loppariin on se lombax "sädetykki" (en muista nimee, alpha jotain..) Senki ku kehittää täysille ni siitä on paljon hyötyä.

Toivottavasti on jotain apua :)
 
Ylös Bottom