Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratkaistu: Peli "katkeaa" tunnin välein (A-Link RR24AP-N, WLAN)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oui
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Peli "katkeaa" tunnin välein

Täytynee kokeilla tolla WPA2 salauksella.

E: Tippu nopeemmin pois pelistä kun vaihto tuohon WPA2

E: Nyt koitettu myös kokonaan ilman salausta ja silti tekee samaa. Eli ei taida olla tuossa wlanissa vika?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peli "katkeaa" tunnin välein

Millais jos koittais vaihtaa ton purkin siltaavasta reitittäväks, ni sais vissiin ton DMZ päälle? Voisko olla mitään itua?

Ja mitäs mun täytyy sit tehdä, ku jos koittaa vaihtaa suoraa purkin hallinnasta routediks, ni kysyy jotain ip:eitä yms. Mistä saan ne tietoon?
 
Vastaus: Peli "katkeaa" tunnin välein

Reitittävässä tilassa on sisäverkko erikseen ulkoverkosta, eli NAT tila. Itse käytän aina tätä, että PC ja pleikka pystyy keskustelemaan keskenään sisäverkossa.

DHCP päälle vaan NAT asetuksiin ja kokeile toimiiko pleikkari sillä. Myös pleikkarista pitää olla automaattinen IP:n haku päällä. Jos haluat käsin määrittää osoitteet, laita pleikkari + muut laitteet samaan aliverkkoon retittimen kanssa. Yleisimmin 192.168.1.x. Viimeisen numeron tilalle kaikille laitteille eri numero välillä 2 - 254. Aliverkon maski 255.255.255.0. ja reititin melko varmaan 192.168.1.1. Jos käytät toista osoiteavaruutta, osaat varmaankin myös laittaa oikeat osoitteet.

En tiedä tarkemmin modeemistasi, mutta jotkin modeemit vaativat eri firmiksen reitittävään tilaan. Lisäksi se Upnp kannattaa pleikkaria varten laittaa päälle NAT tilassa.

Varmaankin kannattaa myös kokeilla resetoida purkki tehdasasetuksille ja tarkastaa, että purkki saa operaattorin asettamat kehysarvot (VPI, VCI). Oikeat arvot saat operaattoriltasi.
 
Vastaus: Peli "katkeaa" tunnin välein

Kytkin bridgen pois, joten ilmeisesti nyt on reittävänä. Ip:t ei muuttunu millään tavalla. Asetin jokaiselle koneelle / ps3 oman ip:n niinkuin aiemminkin ja sain laitettua ps3 DMZ.
Nyt on ainakin pari tuntia toiminut ilman katkeamista.
 
Vastaus: Peli "katkeaa" tunnin välein

Kytkin bridgen pois, joten ilmeisesti nyt on reittävänä. Ip:t ei muuttunu millään tavalla. Asetin jokaiselle koneelle / ps3 oman ip:n niinkuin aiemminkin ja sain laitettua ps3 DMZ.
Nyt on ainakin pari tuntia toiminut ilman katkeamista.

Miten sä vaihdoit bridgen reitittäväks? Mä yritin vaihtaa mut jotenkin se ei vaan onnistunu. En tiedä sitten, vaihdoinko oikeasta paikasta. Ja jos viitsit ihan kuvan kanssa näyttää, miltä sivulta sä asetukset vaihdoit, niin olis kiva.
 
Vastaus: Peli "katkeaa" tunnin välein

Miten sä vaihdoit bridgen reitittäväks? Mä yritin vaihtaa mut jotenkin se ei vaan onnistunu. En tiedä sitten, vaihdoinko oikeasta paikasta. Ja jos viitsit ihan kuvan kanssa näyttää, miltä sivulta sä asetukset vaihdoit, niin olis kiva.

Onko sulla toi sama purkki?
 
Vastaus: Ratkaistu: Peli "katkeaa" tunnin välein (A-Link RR24AP-N, WLAN)

Jos on, niin näin itse tein.
En sata varma ole onko se nyt reitittävä, mutta luulisin. :D
Huomasin itsekkin tässä vaiheessa ettei se yhteys ollutkaan Bridged1483 vaan
mer1483, jonka boksi automaattisesti haki.

WAN -> Channel Config


Painat siitä kynästä (muokkaa)


Disable bridge.

Tämän jälkeen asetin ps3 ip:n käsin ja löin boksista sille sen DMZ.
 
Ylös Bottom