Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rautanyrkki 3 -miitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Entomostracan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Entomostracan

New Member
www.arctic-charge.tk
Saitilla kaikki tarvittavast tiedot, tässä sama lyhyesti:

Taistelu/mätkintä/mättöpeleistä kiinnostuneille suunnattu Rautanyrkki-miitti järjestetään kolmannen kerran nyt heinäkuussa 9.-11. päivä (perjantai-sunnuntai). Tapahtumapaikka on Soukan nuorisotalo Espoossa. Tarvittaessa porukkaa voidaan tulla hakemaan Helsingin keskustasta. Osallistuminen ei maksa mitään ja miittipaikalla voi halutessaan nukkua.

Paikalla tulee olemaan kaiken tasoisia pelaajia Suomen huipuista lähtien. Myös turnauksia luvassa eri peleissä. Suosituimat pelit ovat aikaisemmissa Rautanyrkeissä olleet Tekken 4, Tekken Tag Tournament, Virtua Fighter 4 Evolution ja Guilty Gear XX. Näiden lisäksi tällä kertaa paikalla tulee olemaan myös ainakin muutama aktiivinen Super Smash Bros Melee -pelaaja. Muitakin taistelupelejä varmasti pelaillaan enemmän tai vähemmän.

Tapahtuman mainostraileri kannattaa katsastaa: Rautanyrkki.3.Trailer.mpg

Tervetuloa mukaan!

Lisää infoa:
Arctic Charge Forums, Rautanyrkki 3 -keskusteluketju
Rautanyrkki 2 -sivu (videot edelleen ladattavissa)
Rautanyrkki 2003 -sivu (ei videoita)

PS. Konsolifinin ylläpitäjät: Jos satutte näkemään niin voisikos tästä tehdä taas uutisen etusivulle?

Kiitoksia vaan. :)
Nopeaa toimintaa. Ajattelin kylläkin että sitten vasta lähempänä miittiä mutta ihan hyvä näin. Jos vielä ehtii niin "hyvät kulkuyhteydet" voisi poistaa, ei sinne mene kuin pari bussia Kampin sokkeloista. Ja tuo kyyditseminenkin on vähän niin ja näin. :rolleyes:

Olipa hieno video :) Melkein tekis mieli tulla näyttämään mallia kuinka sf3sta ja capcom vs. SNK 2sta pelataan ;)

Saapi olla mun puolesta koko jussin etusivulla, jos ei huomena aamupäivällä ilmaannu mitään oikeasti uutisoitavaa.
Viimeiset kaksi viikkoa on ollut aika "tikusta asiaa" -meininkiä. Tsiigaa! Kuvia! Tsiigaa! Nettisaitti! Tsiigaa! PS3:een tulee vatkain! Tsiigaa! Brooke Burke! (No, se oli kyllä asiaa...) :cool:

EDIT: Niin, ja sikasiistii, että te jaksatte näitä häppeningejä järkätä ja porukkaakin ilmeisesti käy.
Muistutellaan populaa uutisissa vielä lähempänä tapahtumaa.
"Keep up the good work" ja muita vanhoja viidakon sanontoja.

Kuulostaa hyvältä, kiitos tästäkin.

Petteri: noihinkin kahteen peliin tutstuneita löytyy ja Turku ei olekaan vielä edustettuna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Kiitoksia vaan. :)
Nopeaa toimintaa. Ajattelin kylläkin että sitten vasta lähempänä miittiä mutta ihan hyvä näin. Jos vielä ehtii niin "hyvät kulkuyhteydet" voisi poistaa, ei sinne mene kuin pari bussia Kampin sokkeloista. Ja tuo kyyditseminenkin on vähän niin ja näin. :rolleyes:
Nääh, turha pelotella ihmisiä. Helppo sinne Soukkaan on mennä ;) Mutta hyvä että uutinen kelpasi. Ja kuten Oliver sanoi, voimme tarvittaessa vielä muistuttaa miitistä lähempänä varsinaista ajankohtaa.

Harmi, etten pääse paikalle. Lähden nimittäin maalle juuri 9. päivä perjantaina. Olisi ollut hauska pelata ainakin SSBM:ää ja tehdä vaikka joku pieni juttu videolle tuosta teidän tapahtumastanne.

Täytyy kyllä sanoa, että tapahtuman traileri oli todella vakuuttava. En olisi itse pystynyt parempaan, tosin taistelupelien pätkät tuntuivat pikkaisen venytetyiltä. Tekkeniä näytettiin ainakin liian pitkään. Millä ohjelmilla traileri muuten tehtiin? Itse käytän videoeditoinnissa PC:n Premiereä, mutta veikkaan, että tuossa oli käytetty jotain Macin pro-softaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Saapi olla mun puolesta koko jussin etusivulla, jos ei huomena aamupäivällä ilmaannu mitään oikeasti uutisoitavaa.
Viimeiset kaksi viikkoa on ollut aika "tikusta asiaa" -meininkiä. Tsiigaa! Kuvia! Tsiigaa! Nettisaitti! Tsiigaa! PS3:een tulee vatkain! Tsiigaa! Brooke Burke! (No, se oli kyllä asiaa...) :cool:

Äläpä muuta sano. Itsekin juuri kirjoitin uutisen japanilaisesta pojasta, joka soittaa pianolla Super Mario -kappaleita. Ai niin ja edellisenä päivänä luultavasti maailman söpöimmästä hamsterista :D Hamtarosta. Onhan nuo ihan hauskoja uutisten aiheita (aika paljon vaan poikkeaa tavallisuudesta), mutta kyllä kesälläkin pelimaailmassa saisi olla elämää, sanon minä. :o

Traileri on väsätty Adoben After Effecs -ohjelmalla. Macillehän tuokin softa on kai alunperin luotu mutta löytyy myös Windows-versiona. Pelikuvan osuus on tosiaan nähtävästi osalle porukasta turhan pitkä, kerran tai pari on tuosta jo mainittu. Ideahan siinä on näyttää hieman suomalaista osaamista combojen, setuppien yms muodossa ja sikäli pätkien pitäisi olla ihan mielenkiintoisia ja näyttäviä jos on kyseisiin peleihin perehtynyt. Pituutta pätkillä on siksikin että video täsmäisi musan pituuteen ja Tekkeneitä on kaksi eri peliä, siksi "sitä" eniten. :p Joka tapauksessa kiitos kommenteista, aina mukava saada palautetta.

Uutisesta vielä sen verran että tapahtuman kannalta paras ratkaisu olis pitää "muistutusuutinen" näkyvillä tuon kyseisen viikonlopun ajan. Tai vaikka jo torstaista lähtien. En sitten tiedä kuinka usein nyt kesällä aiotte uutisoida mutta tehkää niinkuin parhaaksi näette. Minä kiitän. :)

Miikkauu: Lisäsin sinut osallistujalistaan (joka tosin on vain suuntaa-antava, saa sinne tulla vaikkei ilmoittautuisikaan).

Uutisesta vielä sen verran että tapahtuman kannalta paras ratkaisu olis pitää "muistutusuutinen" näkyvillä tuon kyseisen viikonlopun ajan. Tai vaikka jo torstaista lähtien. En sitten tiedä kuinka usein nyt kesällä aiotte uutisoida mutta tehkää niinkuin parhaaksi näette. Minä kiitän. :)
Etenemme pelimaailman ehdoilla, eli emme voi 100% varmasti luvata näkyvyyttä koko viikonlopun ajaksi. Kesän pelitarjonnan huomioon ottaen on kuitenkin hyvin mahdollista, että tuollainenkin järjestely onnistuisi. Palataan asiaan.

Pituutta pätkillä on siksikin että video täsmäisi musan pituuteen ja Tekkeneitä on kaksi eri peliä, siksi "sitä" eniten. :p

Niin ja kyllähän se pääpaino on Tekkeneillä ollutkin, ja taitaa olla vieläkin, alusta asti (tai niin me ainakin haluaisimme :P) ja vielä Tekken-miittinä lähtenytkin alunperin. Vaikka ihan totta että on enemmän taistelupelimiittiä kai sitten nykyään.

Mutta tosiaan, combot video-otoksissa pitää saada kokonaisuutena traileriin koska joku hieno potku ei nyt ehkä sitä osaamista kauheasti kerro vaikka tekisi trailerista sujuvamman tai mitälie (joojoo, vaatii se backlashikin osaamista >:P ...ja sen naamaan ottaminen kahdesti vielä enemmän). Vaihtoehto on tietenkin, että näytetään vain hienoja (lue: hassuja) tilanteita combojen sijaan niin johan tulee viihdyttävää jopa harjaantumattomalle silmällekin ja tekee pätkistä enemmän itse trailerin tempoon mukautuvia (ehkä). Tuossa trailerissa nyt kai sitten oli molempia, ihan hyvä juttu. Mutta comboja ei tosiaan kesken katkota.

(ja tosiaan, niitä ulkomaalaisia ei kyllä kauheasti ilman osaamisen näyttämistä trailerissa tänne houkutella ;))

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon

(ja tosiaan, niitä ulkomaalaisia ei kyllä kauheasti ilman osaamisen näyttämistä trailerissa tänne houkutella ;))

Itse asiassa se kertoo jotain postaajasta dissaako vai kehuuko tuon trailerin sisältöä :D Heh heh..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Itse asiassa se kertoo jotain postaajasta dissaako vai kehuuko tuon trailerin sisältöä :D Heh heh..

Niin, ja se on hyvä, että ei näy nimet Tekkenissä (kuten Virtuassa) jotta kukaan ei yhdistä nimiä erääseen Kazuyaan kun sitä viedään Hwoarangin backlasheilla pitkin seiniä (totta kai trailerin tekijä sen valitsi :D).

Mahtavaa, pääsee taas pelailemaan pitkästä aikaa tekkeneitä kun ei oikein löydy enää kavereista innokkaita vastuksia. Siinä samassa on taidot ruostunu ja tulen ottamaan pahasti teiltä selkäänne mutta hauskanpito se tärkein on. Hyvällä onnella olen ehtinyt saada uuden mahtavan arcade stickini siihen mennessä. :D

Ylös Bottom