Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rayman Raving Rabbids 2 [HYPE]

Linque

KonsoliFIN Alumni
Rayman Raving Rabbids kakkonen vaikuttaa minusta ensimmäiseltä oikeasti hyvältä minipeli-peliltä Wiille.

IGN:stä katsoin E3-buildin videoita ja vihdoin näyttää siltä, että joku on tajunnut olevan tärkeää, että neljä pelaajaa pystyvät pelaamaan samaan aikaan. Muutenkin minipelit vaikuttavat paljon ensimmäistä osaa hauskemmilta. Varsinkin työpaikka-peli vaikutti upealta. :D
 
Vastaus: Rayman Raving Rabbids 2 [HYPE]

Joo, tätä odotetaan kyllä kovasti! Ykköstäkin on tahkottu meillä peleistä varmasti eniten ja on kyllä pienellä porukalla mahtava peli :)
 
Vastaus: Rayman Raving Rabbids 2 [HYPE]

Jess! Sitten pelaamaan Luffy jänöllä Snake jänöä vastaan!
 
Vastaus: Rayman Raving Rabbids 2 [HYPE]

Peli on kaupoissa. Olisi muutama kysymys.

Täytyykö pelissä tehdä jotain suorituksia yksinpelinä, ennenkuin pääsee pelaamaan moninpelejä? Onko kaikki minipelit heti pelattavissa moninpelinä?

Luin netistä erään ykkösosan arvostelun ja siinä valitettiin että moni minipeleistä on sellaisia että vuoronperään pelataan, onko tässä kakkososassa paljon sellaisia minipelejä että samaan aikaan voi pelata jos on useampi pelaaja?
 
Vastaus: Rayman Raving Rabbids 2 [HYPE]

Ok, nyt olen onnistunut selvittämään joitain asioita.

Kaikki kentät ovat pelattavissa heti moninpelinä, lukittuna on vain erilaisia asusteita. Tai siis kaikki mantereet ovat heti pelattavissa ja kone arpoo sitten mitä minipelejä pelataan valitun mantereen mukaan. Moninpelissä ilmeisesti pääsäätöisesti kaikki pelaavat samanaikaisesti, joko toisiaan vastaan tai cooppina.

All-new party mode: Play co-op or battle your friends simultaneously with up to four players!
http://ravingrabbids2.uk.ubi.com/gameinfos.php?pageGame=1

Ok, tuo voisi olla hyvä kaksinpeli.
 
Vastaus: Rayman Raving Rabbids 2 [HYPE]

Ostin Rayman Raving Rabbids 2 pelin kaksinpeliksi. Minulla on 2xMote & 2xNuntsa. Peli hyödyntää myös nuntsaa, joten se on syytä olla myös kahtena kappaleena. Mulla ja mun kaverilla oli ainakin ihan sikahauskaa kun pelattiin tuota. Tämä on oikein suunniteltu seurapeliksi. Peliä ei ole pakko pelata lainkaan yksinpelinä, jotta saisi avattua jotain pelin elementtejä. Peliä täytyy kumminkin pelata jollain pelaajamäärällä jotta saisi avattua lisäratoja. Sitten siinä saa myös jotain asusteita avattua. Sitten se että pelejä voi pelata samanaikaisesti eikä vuoronperään. Esim Mario Party ja Wario Ware ovat saaneet miinusta että niitä pitää pelata vuoronperään. Jos tämän pelin meinaa hommata niin kannattaa ehkä tiedustella löytyykö ketään vapaaehtoista joka haluaisi pelata tuota, koska yksinpelinä tuo on huono. Tähän saa yhteensä neljä pelaajaa jos viitsii kustantaa 4xMote & 4xNuntsaa + hirveä läjä pattereita. Jos on vähemmän pelaajia niin muut hahmot ovat tietokoneohjattuja jos on minipeli, jossa on neljä pelaajaa pakollisia.
 
Ylös Bottom