Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RE:Code Veronica, jumissa!

temmi99

New Member
Eli olen tilanteessa:

-Claire on jumissa huoneessa ja liikun Chris ukkelilla.Nyt mulla on 4kpl siipiä mutta sudenkorennon runko puuttuu eli en pääse sinne emergency huoneeseen yläällä?
Missähän päin se runko mahdollisesti on?
Kuulema jossain kukkaruukussa tai jotain???
Yli tunnin jauhanu paikoillaan!"#%"¤&!!
:(
 
Eihän tunti ole vielä mitään. Joskus tuli oltua jumissa peleissä (tyyliin Indiana Jones, Fate of the Atlantis) päiviäkin ;)

Nohehe, joo sori ei mulla oo vastausta tohon :)
 
Niin, se oli silloin ennen internettiä, kun piti keksiä itse ratkaisut tai odotella kuukausi tai pari että läpipeluuohjeet julkaistaan jossain lehdessä.

Kyllä nykyään on helppoa...
 
homma hanskasssa!

Jep, näin se homma etenee eli löytyihän se sudenkorennon runko viimeinkin!
 
En viitsiny uutta ketjua aloittaa, mutta minullakin on pieni probleema. Olen siinä lentokone kohdassa, kun se örkki tarttee heittää pois koneesta. Ongelma on se, että mulla on kokonaiset 19 pistoolin panosta ja 3 kaasupanosta sinkoon. Eihän noilla sitä saa taltutettua prkele vieköön! Pitääkö mun aloittaa peli alusta ja säästää kaikki mahdolliset sinkon ammukset?

Hiukan ärstttää :mad:
 
Kaipa mun sit vaan tarttee ampua kaikki kutit ja sen jälkeen yrittää heikentää sitä katapultilla, vai ???
 
Alota vaan alusta. A-tarvikkeiden säännöstely pelissä on todella rasittavaa. Ei tosiaan kannata tuhlata mitään.
 
Ammut sitä örkkiä niin kauan kunnes siltä alkaa vuotaa verta.
Sitten yrität viedä sen mahdollisimman lähelle sitä reunaa ja käytä katapulttia.
 
Saa sen tyrantin alas siitä koneesta ihan vaan yrittämällä tarpeeksi monta kertaa. Parhaiten se onnistuu, kun se on tarpeeksi lähellä sitä reunaa...
 
Sillä ei ole mitään väliä onko se lähellä reunaa vai ei :D muistaakseni katapultti piti laukaista kolme ta neljä kertaa sitten se örveltäjä tippuu =)
 
.......

Ei sitä pidä ampua kertaakaan....
Käytä katapulttia 5 kertaa ja sit jeppe lentää ulos koneesta!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jokke79
En viitsiny uutta ketjua aloittaa, mutta minullakin on pieni probleema. Olen siinä lentokone kohdassa, kun se örkki tarttee heittää pois koneesta. Ongelma on se, että mulla on kokonaiset 19 pistoolin panosta ja 3 kaasupanosta sinkoon. Eihän noilla sitä saa taltutettua prkele vieköön! Pitääkö mun aloittaa peli alusta ja säästää kaikki mahdolliset sinkon ammukset?

Hiukan ärstttää :mad:

minä paukutin siihen noin 20 räjähtävää nuolta ja si painoin sitä katapultti nappulaa ja se tipahti...
 
Re: .......

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
Ei sitä pidä ampua kertaakaan....
Käytä katapulttia 5 kertaa ja sit jeppe lentää ulos koneesta!!

paljon sä otit damagee meinaan aika hyvin saa väistellä sitä ukkoa..
 
Ylös Bottom