Murdoc
Well-Known Member
Juu vaan miksi tuo lisäohjejuttu ei pidä paikkaansa?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu vaan miksi tuo lisäohjejuttu ei pidä paikkaansa?
Kaverille oli jo posti eilen tuonut ultimate editionin..Kauppaa en viitsi sanoa, ettei saa sanktioita..Eli tänäänkin voi jotkut onnelliset saada oman kappaleensa jo..
Itse näin jo tiistai aamuna näitä mainoksia bussipysäkeillä kun kouluun menin.Aamulla töihin ajellessa oli ilmestynyt mainoksia bussipysäkkeihin. Koskahan olisin viimeksi nähnyt peliä mainostettavan niissä.
Itse en vielä tiedä haenko peliä huomenna jostain. Ei vaan ole iskenyt minkäänlaista hypeä tätä kohtaan. Ehkä se vaatii sen ensipuraisun, että kokee jonkun ahaa elämyksen.
Aamulla töihin ajellessa oli ilmestynyt mainoksia bussipysäkkeihin. Koskahan olisin viimeksi nähnyt peliä mainostettavan niissä.
Itse en vielä tiedä haenko peliä huomenna jostain. Ei vaan ole iskenyt minkäänlaista hypeä tätä kohtaan. Ehkä se vaatii sen ensipuraisun, että kokee jonkun ahaa elämyksen.
Digital Foundryn analyysi on luettavissa: Red Dead Redemption 2 looks and plays best on Xbox One X - Every console version tested.
En voi ku en halua nähdä pelistä mitään. Sen verran pikakelauksilla, että x:llä suht lukittu 30fps, välivideoissa sekin tiputtaa 20fps pahimmillaan.Laitas sit Omppu tosta heti kun olet katsonut (ja kuunnellut) niin lyhyt tiivistys. Ei ole aikaa&ääniä käytettävissä.