Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Mun mielestä, voi olla että olen väärässä. Mutta sulla taitaa olla aina se varahevonen sielä kaiken varalla. Mullaki välillä ku vihellän päähevosen niin se varahevonen jokottelee siinä vieressä.
Kyl siin yhdessä vaiheessa tulee ihan tarinaa väkisin se varaheppa. Näkyy kokoajan kerrallakin se heppa.
 
Me saatiin hevoselta köniin. Vetäs kavioille oikein kunnon potkun, heh! Nää kaikki pienet yksityiskohdat on mahtavia.

Osaako kukaan sanoa, mitä kannatas tehdä jos on kaks hevosta? Varastettiin yhdessä vaiheessa Valentinesta hevonen ja nyt se pörrää leirillä ja lähtee välillä perään kun vislataan ”päähevone” ja lähetään sillä ratsastaan, niin toinen heppa seuraa perässä.
Itse seikkailin St.Dennisissä varastetulla hepalla ja nyt se näkyy edelleen kartassa jonain secondary horsena tms :D voihan sen toisen kopun myydä esimerkiksi?
 
Ihme sekoilua ollut kanssa hevosen kanssa. Menin junalla St. Dennisiin ja käppäilin junasta pois niin hevonen oli tullut mukana ja oli junaradan toisella puolella. Menin sinne puolelle ja seison hepan edessä odottaen että juna jatkaa matkaa. Se oli tosi ahdas paikka. Juna siinä lähtikin sitten liikkeelle mutta hevonen ei tykännyt olla paikalla ja rupesi hinkuttamaan itseään liikkuvan junan kylkeen. Noutajahan siinä tuli. Samalla kun hevonen levisi maahan kun jokisen eväät, painoin starttia ja savetin pelin. Sitten loadaus perään ja kaikki oli taas kunnossa. Kerkesin varmaan savettamaan juuri sopivalla hetkellä.
 
Minäkin huomasin, että joku toissijainen hevonen on ilmestynyt myös kartalle. Ei mistään tehtävästä varsinaisesti vaan tapahtumien seurauksena ei eräällä ratsastajalla ollut enää hevosta, joten en viitsinyt jättää sitä yksinäänkään seisomaan. Ratsastin sillä leiriin ja taputtelin, jolloin se kiintyi tarpeeksi, että tulee vihellyksestä. Oma vakioheppa tietenkin seurasi koko matkan.

Kyllä tässä jonkinlainen side syntyy tuohon ensimmäiseen hepoon kun nopeampia varmasti saisi jo rahalla tai luonnosta mutta ei jotenkin viitsi. Ihan kuin kaverin pettäisi/jättäisi.

Maastossa muuten ajoittain se hevosen liikkuminen ei ole niin sulavaa mitä voisi toivoa. Jumittaa vähän turhan helposti. Pieni ongelma mutta ottaa päähän jos metsässä ratsastaa susilaumaa karkuun...

Spoileri siitä eräästä syrjäisestä mökistä erämäässä kartan vasemmalla reunalla tulossa, kun haluan vähän kritisoida erästä tehtävää:
Akkelilla oli vartiokoiria. Johdatin ne kauas mökistä kun en halunnut kunniaan säröjä niitä ampumalla. Menin takaisin ja sillä on uusia koiria. Ajattelin, että no jospa sillä vain oli niitä vähän enemmän kuin luulin ja uusiksi johdatus. No ei, mökillä se on taas usuttamassa uusia koiria perään. Ei näin. Ajattelin olevani fiksu kun keksi tuollaisen tavan olla tappamatta koiria mutta ei. Jätin koko jutun väliin kun tarkoitus pelailla kunniallisesti. Pitää käydä sitten tarinan jälkeen rei'ittämässä koko metsä täyteen lyijyä.
 
Maastossa muuten ajoittain se hevosen liikkuminen ei ole niin sulavaa mitä voisi toivoa. Jumittaa vähän turhan helposti. Pieni ongelma mutta ottaa päähän jos metsässä ratsastaa susilaumaa karkuun...

Pääosin on onneksi oikein sulavaa, mutta joissain tilanteissa jumittaa johonkin pieneen kiveen :D ja aina en ole ihan varma mistä se hyppää yli ja mistä ei. Onneksi se on hyvin pientä verrattuna gta jatkuvaan ajeluun ruuhkassa minkä takia mulla on varmaan lopulta jokainen gta jäänyt kesken :D
 
Tää peli tuottaa vähän vaikeuksia, kun yritetään tehdä videosarjaa tästä. On tää niin pirun laaja. Aina kun laitetaan kuvaus päälle ja lähdetään tekeen jotain tehtävää, niin tulee monta muuttujaa: sudet on jonku kimpussa, nainen tarttee kyydin jonnekki, jonku kimpussa on ryöstäjät. Ja eihän me malteta olla auttamatta. Mutta eipä tuu videoista ennalta arvattavia ainakaan.

Välillä sitten peleillaan ilman kuvausta ja käydään metsällä jne. Saatiin vähän tuota arvostustakin nostettua ja selvästi paremmalle puolelle.

Storysta ollaan pelattu vasta 12%... Mikä tuo save filessä oleva prosentti on?

Kysymys: miten vaikka peuran voi myydä? Eivät tuntuneet hyväksyvän niitä Valentanen General Storessa, kun vein sinne jotain lintua...
 
Ne myydään teurastajille, eli lihaveitsen kuvake. Valentinessa esim siinä kadulla.

Mut sit toinen juttu..pelin jälkeen
vasta pääsee kunnolla blackriveriin ja sieltä alueelta taas pääsee RDR1 maisemiin.
Eikö sillä alueella ole mitään merkitystä? Onko se vain fiilistelyn vuoksi siellä? Siellä ei ole edes sivutehtäviä tullut vastaan eikä mitään.
 
Kiitos! Pitää yrittää kerätä vähän rahaa... jospa eläimistä sais jonku verran.
Eläimistä ei saa hirveästi, parhaiten tienaa kun löytää kultaharkkoja. Myös fenceen kannattaa myydä kaikki loottaamisesta saadut korut ja taskukellot sun muu, niistä tienaa kanssa ihan kivasti, ja fence ostaa myös pöllittyjä kärryjä vai mitä lie vankkureita ovatkaan.
 
Mulla on joku todella vittumoinen neuroosi tohon loottaamiseen. Nyt pelaan sitä tehtävää missä laitetaan pellot ja vaja tuleen, mutta ainakin viisi kertaa jo tyssäny Seanin kuolemaan. Itse kun olen vaan loottaamassa noita ruumita kokoajan.. pari kertaa jo päättäny etten prkl loottaa ainuttakaan tyyppiä, mutta siellä sitä vaan ollaan taskuja tutkimassa, ja Sean ottaa kuulaa kalloon! Vituttaa olla vammanen :D
 
Mulla on joku todella vittumoinen neuroosi tohon loottaamiseen. Nyt pelaan sitä tehtävää missä laitetaan pellot ja vaja tuleen, mutta ainakin viisi kertaa jo tyssäny Seanin kuolemaan. Itse kun olen vaan loottaamassa noita ruumita kokoajan.. pari kertaa jo päättäny etten prkl loottaa ainuttakaan tyyppiä, mutta siellä sitä vaan ollaan taskuja tutkimassa, ja Sean ottaa kuulaa kalloon! Vituttaa olla vammanen :D

Muistakaas spoiler-tagit :)
 
Joo, spoilerit on ihan jees kun niitä käyttää järkevästi. Tuossa nyt ei ollut mitään ihmeellistä, laitettiin pellot ja vaja tuleen. Aha. :D Eri asia jos sen olisi pohjustanut niin että mentiin sinne ja tänne tyypin x ja y kanssa tekemään sitä ja tätä, koska nönnönnöö. Silloin oltaisiin spoilattu juonta.

Muutenhan lähes "kaikki" pitäisi olla spoiler tagien sisässä.
 
Joo, spoilerit on ihan jees kun niitä käyttää järkevästi. Tuossa nyt ei ollut mitään ihmeellistä, laitettiin pellot ja vaja tuleen. Aha. :D Eri asia jos sen olisi pohjustanut niin että mentiin sinne ja tänne tyypin x ja y kanssa tekemään sitä ja tätä, koska nönnönnöö. Silloin oltaisiin spoilattu juonta.

Muutenhan lähes "kaikki" pitäisi olla spoiler tagien sisässä.

No tuo on minusta siinä rajalla kyllä. Paljasti kyllä ikävästi mihin tarina etenee siitä missä olen tällä hetkellä menossa. Mieluummin liikaa spoiler-tageja, kun liian vähä. :)
 
Selvä homma. Mun mielestä sekään ei ole hyvä, että koko topic on pelkkää spoiler tagia täynnä ja sitä ei uskalla lukea muut kuin ne, jotka ovat pelanneet juonen loppuun asti. Itse olen tuon kohdan jo pelannut, mutta taakse päin kun ajattelen, niin itseäni ei tuo olisi spoilannut. Ehkä viitteitä antanut, mutta vaihtoehtoja silti olisi ollut joten suoraan ei olisi pystynyt yhdistämään.

Käyttäkää toki niitä tageja mutta olisi kiva, että keskusteluakin voidaan käydä ilman että

kaikki on näiden sisällä ja osa vaan lukee ne
 
Selvä homma. Mun mielestä sekään ei ole hyvä, että koko topic on pelkkää spoiler tagia täynnä ja sitä ei uskalla lukea muut kuin ne, jotka ovat pelanneet juonen loppuun asti. Itse olen tuon kohdan jo pelannut, mutta taakse päin kun ajattelen, niin itseäni ei tuo olisi spoilannut. Ehkä viitteitä antanut, mutta vaihtoehtoja silti olisi ollut joten suoraan ei olisi pystynyt yhdistämään.

Käyttäkää toki niitä tageja mutta olisi kiva, että keskusteluakin voidaan käydä ilman että

kaikki on näiden sisällä ja osa vaan lukee ne

Ei tuo nyt tarkoita, että kaikki pitää tageihin laittaa ja tuota sanamuotoa hiukan muutamalla tuotakaan ei olisi tarvit laittaa. :) Semmonen spoiler-keskustelu ketju vois olla jees? Tosin se jakaisi porukkaa useampaan ketjuun niin en tiedä onko sekään hyvä.
 
Mulla on joku todella vittumoinen neuroosi tohon loottaamiseen. Nyt pelaan sitä tehtävää missä laitetaan pellot ja vaja tuleen, mutta ainakin viisi kertaa jo tyssäny Seanin kuolemaan. Itse kun olen vaan loottaamassa noita ruumita kokoajan.. pari kertaa jo päättäny etten prkl loottaa ainuttakaan tyyppiä, mutta siellä sitä vaan ollaan taskuja tutkimassa, ja Sean ottaa kuulaa kalloon! Vituttaa olla vammanen :D

Mä yritän kans loottia aina kaiken mahdollisen kesken tehtävän siltä varalta ettei pysty enää tehtävän jälkeen :D Useamman kerran sit joutunu vetään uudestaan checkpointista.
 
Itelläkin oli alussa pakkomielle loottailla kaikki. Nykyään en enää loottaa ruumiita ollenkaan, kun tajusin että rahalla saa kaikkea mitä loottaamallakin ja rahaa tulee aika reippaasti tässä vaiheessa
 
Itelläkin oli alussa pakkomielle loottailla kaikki. Nykyään en enää loottaa ruumiita ollenkaan, kun tajusin että rahalla saa kaikkea mitä loottaamallakin ja rahaa tulee aika reippaasti tässä vaiheessa

Itte lopetin kans noissa tehtävien aktion kohdissa loottimisen, tuntu typerälle kun kaverit hoputtaa vieress ja meneevät kuolemaankin sit. Pitää käydä ryöstämässä vaikka juna, tai tehdä muita rötöksiä jos massit pääsee loppuu.
 
Kävin legendaarisen kojootin ja majavan nappaamassa täs ennen töihin lähtöä :D ei tää chapter 3 oikein tunnu etenevän mihinkään, mut ehkä senkin aika sit vielä tulee.
 
Eilen meni läpi
Chapterit 2-3 oli tarinallisesti heikkoa, toki se ei niin haitannut koska alussa halusikin vaan tutkia maailmaa. 4 luvun lopussa alkoi tapahtua kun kavereita alkoi kaatua. 5 luku tuntui turhalta ja hätäiseltä,
Mutta 6 chapter oli täyttä tykitystä,, jossa Arthurin lunastus oli helvetin hienosti tehty. Tuo sairastuminen oli kaksiteräinenmiekka; toisaalta se latisti pelaamista kun tiesi miten käy, mutta se nimenomaan tarinan puolesta toimi, kuinka velkojen haku tuntui väärältä jne. Dutchin "kääntyminen" tuntui äkkinäiseltä, eikä pelissä oikeastaan nähty sitä hyvää Dutchia, vaan mies teki vääriä päätöksiä toisensa perään, Ja tuon rotan haistoi jo kaukaa, ite ainakin olin varma jo pelin alkupuolella että Micah pitää ampua jossain vaiheessa.
Vika tehtävä Arthurilla nosti tunteet pintaan, viimeinen ratsastus leirille, hevosen hyvästely, Johnin auttaminen karkuun ja lopun auringon nousu jätti yhdeksi muistettavimmaksi tehtäväksi missään pelissä.
Epilogue oli ihan hauska kotiaskareista talon rakentamiseen. Vähän harmittaa ettei päähahmolla saa pelata endgamea, mutta niinhän se meni ekassa osassakin.
87% loppuprosentit, että kai siellä vielä tekemistä löytyy.
Vaikka tarina ei alussa oikein uponnut ja välillä kontrollit turhautti (esim. olet väkijoukossa ja haluat hevosen selkään, paina kolmiota niin Arthur hyökkää lähimmän npc hahmon päälle), mutta onhan tämä mestariteos.
10/10
 
Ylös Bottom