Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Onko noilla tehtävien kultaamisella mitään muuta arvoa kun Trophyjen keräily? :)


Ei varmaan. Jostain syystä itselle on vaan jotenki tullut pakkomiele saada mahdollisimman moni kultaiseksi vaikkei siitä tosiaan muuta hyötyä kai ole kun trophy :)


Edit:

En halua että tähän vastataan koska en halua spoilaantua, mutta kunhan totean :).
Siinä Chapter 6:ssa kohdassa, jossa seuraavaksi pitää pelastaa tai ainakin yrittää pelastaa John. Mä elättelin pelin alussa naiivina toiveita siitä, että koko jengi pysyisi koossa pelin alusta loppuun, mutta se toive lyttääntyi jo puolessa välissä juonta :D. Jopa aikaisemmin. Nyt on jo monta jengiläistä kuollut. Liian naiivi siis

Edit2:

Noiden lintujen metsästäminen on kovin työläistä. Eka pitäisi löytää paikka jossa ne viihtyy ja sitten vielä yrittää ampua niitä. Karttaanha ilmestyy niitä eläimiä aikaajoin, mutta en mä ainakaan muista laittaa mieleen, että mikä lintu on mikäki :D Toisaalta kyllä se sitten helpottaa kun löytää yhden vakipaikan, kun olenhan mä jo löytänyt joillekin linnuille paikan, josta niitä löytyy suht helposti.
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan tuolle Sketched mapin aarteelle mitään tehtävissä? Tuo kätköpaikka on bugittanut mulla alusta asti, paikassa missä aarteen pitäisi olla on vain tyhjä monttu eikä inspect nappia missään vaiheessa ilmaannu. Oon käyny tuolla tutkimassa paikkoja varmaan sen 10 kertaa mutta aina sama juttu.
elysian poolin pohjoispuolella, kallion päällä. Ei siellä luolassa, se on eri aarre
 
^ Itse yritin justiinsa eilen samaa aarretta etsiä, mutta tyhjä monttu siellä vain on. Ei auttanut pelin sammuttaminen, Arthurin ottamat unoset.
 
Onkohan tuolle Sketched mapin aarteelle mitään tehtävissä? Tuo kätköpaikka on bugittanut mulla alusta asti, paikassa missä aarteen pitäisi olla on vain tyhjä monttu eikä inspect nappia missään vaiheessa ilmaannu. Oon käyny tuolla tutkimassa paikkoja varmaan sen 10 kertaa mutta aina sama juttu.
elysian poolin pohjoispuolella, kallion päällä. Ei siellä luolassa, se on eri aarre
Missäs chapterissa menette? Redditiä vilkaistessa oli muillakin samaa ongelmaa, mutta rohkaisivat, että kyllä se myöhemmin sinne ilmaantuu, kunhan pelaa tarinaa eteen päin. Itse muistaakseni 4. chapterissa haeskelin noita.
 
Missäs chapterissa menette? Redditiä vilkaistessa oli muillakin samaa ongelmaa, mutta rohkaisivat, että kyllä se myöhemmin sinne ilmaantuu, kunhan pelaa tarinaa eteen päin. Itse muistaakseni 4. chapterissa haeskelin noita.

Itse pyörin vasta kolmannessa kappaleessa. Pitänee palata asiaan kappaleen tai parin päästä sitten. Yritän nyt tehdä mahdollisimman paljon sivutoimia lintujen bongaamisesta lähtien noiden tarinatehtävien välissä, koska itellä yleensä innostus peliin kuin peliin häviää, kun lopputekstit rullaavat ruudulla. Vaikka kuinka olisi mielekästä tehtävää, niin ei vain tule palattua seikkailemaan.
 
Itsellä sama homma mut ärsyttävästi noita on tiputeltu et tietyn chapterin tai tehtävän jälkeen vasta voi löytää/tehdä jne..Pitkällä kutosessa menossa ja vieläkään ei kaikki ole tehtävissä/löydettävissä. Parasta on kun tunti kausia johonki käyttänyt useana päivänä, sit google käteen ku palaa käpy ja selviää et katteleppa myöhemmin.
 
Missäs chapterissa menette? Redditiä vilkaistessa oli muillakin samaa ongelmaa, mutta rohkaisivat, että kyllä se myöhemmin sinne ilmaantuu, kunhan pelaa tarinaa eteen päin. Itse muistaakseni 4. chapterissa haeskelin noita.
Ekan kerran taisin käydä tuolla joskus 3 tai 4 chapterissa. Nyt on tarina jo pelattu läpi eikä vieläkään mitään, kaikki muut etsimäni aarteet on kyllä löytyneet ja toimineet normaalisti
 


Ihan kiva video, suurinosa materiaalista taitaa olla kyllä suoraan pelien trailereista. Sai sen fiiliksen aikaa, että tekisi mieli aloittaa peli alusta. Tämä 100% nuohoaminen alkaa vähän maistumaan puulta *kahden ison asian takia.

*päähahmon vaihtuminen ja leirin puuttuminen
 
Ekan kerran taisin käydä tuolla joskus 3 tai 4 chapterissa. Nyt on tarina jo pelattu läpi eikä vieläkään mitään, kaikki muut etsimäni aarteet on kyllä löytyneet ja toimineet normaalisti

Minulla oli myös ongelmia tuon aarteen kanssa. Ensimmäisen kerran kun yritin hakea sitä oli yö ja silloin aarretta ei voinut noutaa. Kun pistin nuotion pystyyn ja nukuin aamuun asti ja palasin takaisin aarteelle, aktivoitui sen poimiminen normaalisti.
 
Onko kukaan jaksanut kerätä niitä kortteja? mitä niillä edes tekee ja missä majailee se käyntikorttinsa antanut henkilö, joka käynnistää kyseisen sivutehtävän?
 
Mä en ole vielä kerennyt keräämään kortteja enkä kyllä aarteitakaan. Olen keskittynyt sivutehtäviin, tarinatehtäviin ja metsästämiseen :D. Aattelin sitten ruveta kunnolla hakemaan niitä kortteja ja aarteita kun saan koko alueen auki. Vielä(kin) on punaisena se yks alue. Tiedän että kyllä se siitä aukenee, muttaku ei malta odottaa. Olen muutamia kertoja yrittänyt mennä röyhkeästi sinne mutta siellä ei kauan pysty olemaan kun saa kuulan otsaansa

On kyllä moni kysymys auki, mutta ehkä ne ratkee tässä pelin edetessä.

Yhtä tehtävää vielä huutaa mulla se gold trophy. 69 gold. Kun yhteensä tehnyt tehtäviä 76. Vajaa 30 tehtävää taitaa olla vielä jäljellä joten on kumma jos en yhtä tehtävää niistä saa goldiksi.

Tarina... Siitä mulla on joitakin ajatuksia mutta palataan niihin tarkemmin sitten kun olen päässyt tarinan loppuun.
 
Mä en ole vielä kerennyt keräämään kortteja enkä kyllä aarteitakaan. Olen keskittynyt sivutehtäviin, tarinatehtäviin ja metsästämiseen :D. Aattelin sitten ruveta kunnolla hakemaan niitä kortteja ja aarteita kun saan koko alueen auki. Vielä(kin) on punaisena se yks alue. Tiedän että kyllä se siitä aukenee, muttaku ei malta odottaa. Olen muutamia kertoja yrittänyt mennä röyhkeästi sinne mutta siellä ei kauan pysty olemaan kun saa kuulan otsaansa

On kyllä moni kysymys auki, mutta ehkä ne ratkee tässä pelin edetessä.

Yhtä tehtävää vielä huutaa mulla se gold trophy. 69 gold. Kun yhteensä tehnyt tehtäviä 76. Vajaa 30 tehtävää taitaa olla vielä jäljellä joten on kumma jos en yhtä tehtävää niistä saa goldiksi.

Tarina... Siitä mulla on joitakin ajatuksia mutta palataan niihin tarkemmin sitten kun olen päässyt tarinan loppuun.

Suosittelen kerää tupakka-askin kortteja passiivisesti kokoajan, niitä on niin älyttömästi ja paljon tulee pelin edetessä vastaan. Vinkkinä vielä, täysistä tupakkiaskeista saa myös kortin, jos inventaari täynnä eikä anna poimia uutta, niin riittää että polttaa vaikka vaan yhden. Sitten saa poimittua ja saa uuden kortin samalla. Se on myös hyvä motivaattori tsekata kaikki pöydänpääliset yms. paikat vaikkei tarvitsisi mitään.
 
Katsoin tuossa just että olen löytänyt vasta 18/144 niitä kortteja joten paljon on vielä löytämättä. Tollaiset etsittävät jutut on niin kauan kivoja kun niitä löytyy suht helposti. Ja tolla määrällä niitä vielä löytyykin varmasti. Mutta sitten kun päästään johonki 100, niin sitten varmaan hankaloituu. Tosin onneksi noi tupakka-aski kortit on aika loogisissa paikoissa. Että kun käy järjestelmällisesti läpi kaikki paikat, niin pitäisi löytyä.

Mutta eihän tässä mitään kiirettä ole mihinkään. Tavoite on päästä ensimmäistä kertaa 100% ilman apuja.


Edit: Esimerkki tilanteesta jotka turhauttaa... Lähdin tekemään yhtä stranger tehtävää ja sen tehtävän jälkeen sitten löysin yhden eläimen mitä olen etsinyt kauan ja se oli vielä 3 tähden yksilö. No mä kaivoin aseen esille ja lähdin ajamaan takaa. Sain sen kyllä ammuttua oikein mutta ammuin sen keskelle järveä. Jolloin tietenkään en saanut otettua sen nahkaa. Ajattelin sitten ladata tallennuksen uudestaan ja kokeilla, jos peli toistais itsensä, mutta ei tietenkään. Ei se haittais jos se olisi ollut ns yleinen eläin, mutta kun tämä kyseinen eläin taitaa olla niitä eläimiä, joita ei helposti löydy. Tietenkin tiedän nyt mistä sen eläimen voi löytää, mutta ei paljon lohduta :D.

Kyseessä siis Moose. Muistaakseni tapasin kyseisen eläimen viimeksi ehkä joskus 1,5 kk sitten. Sillon se ei ollut 3 tähden yksilö. Eli 1,5 kk meni välissä

Ei tarvii paljastaa lisäpaikkoja. Kunhan totesin esimerkin niistä tilanteista joissa turhauttaa
 
Viimeksi muokattu:
Jes. Gold Rush saavutettu (70 tehtävää goldiksi). Ja vielä suht helposti. Tarina 72%. Eli tehtäviä riittää vielä. Toi oli yksi tavoite :).

Mutta tuohon tupakka-aski korttien keräilyyn ja muihinki.. Se riippuu fiiliksestä. Joskus on sellainen etsintä fiilis että jaksaa pyöriä ympäri karttaa etsien kaikki paikat. Toisinaan sitten taas ei
 
Itse päässyt viimeaikoina vain pieniä hetkiä uppoomaan peliin. Story 70%. Joskus kun storyn saa läpi niin ehkä joitain haasteita saatan läpäistä mut ei itselle mielekästä naama irvessä kaikkea läpäistä.
Sitten yksi kysymys spoilerin sisään. Olisko chapter 6 menossa muistaakseni.
Onko tuon tuberkuloosin johdosta esim. ratsastus normia vaikeampaa?Tuntuu että hevonen repii omituisesti ja heittää päätä ja välillä ei meinaa kovaan laukkaan saada millään. Miettinyt jo onko ohjain rikki. Kyseiset ongelmat alkoi tuon sairastumisen jälkeen. En halua sit tietää parantuuko arthur vai kuoleeko tuohon tautiin.
 
Niitä tupakka-askejahan voi myös ostaa niin kortit saanee kerättyä aika helposti kaupassa jos ei viitsi jokapaikassa kaikkea tonkia.

Jep luulis toimivan,
Itse päässyt viimeaikoina vain pieniä hetkiä uppoomaan peliin. Story 70%. Joskus kun storyn saa läpi niin ehkä joitain haasteita saatan läpäistä mut ei itselle mielekästä naama irvessä kaikkea läpäistä.
Sitten yksi kysymys spoilerin sisään. Olisko chapter 6 menossa muistaakseni.
Onko tuon tuberkuloosin johdosta esim. ratsastus normia vaikeampaa?Tuntuu että hevonen repii omituisesti ja heittää päätä ja välillä ei meinaa kovaan laukkaan saada millään. Miettinyt jo onko ohjain rikki. Kyseiset ongelmat alkoi tuon sairastumisen jälkeen. En halua sit tietää parantuuko arthur vai kuoleeko tuohon tautiin.

Ei ollut mulla ratsastuksessa ongelmaa.
 
Itellä meni hermot siihen arabialaiseen melko nopeasti, se kun on semmonen pelokas ja temperamenttinen kuspää. Ostin ensi tilassa Missouri Fox Trotterin sekä Turkomanin. Fox Trotter taitaa olla pelin nopein hevonen, ja Turkoman taas kestävä sekä seminopea. En katunut vaihtoa hetkeäkään.
 
Kummallinen bugi? minulla pelissä.

Tein legendary fish tehtäväsarjan loppuun. Sen jälkeen kartalle ilmestyi legendaarinen largemouth bass. Eipä siinä mutta ihmetyttää kun kala ilmestyi compendiumiin ja on merkattu pyydystetyksi vaikken ole koskaan koko kalaa nähnytkään. Nyt se ei ilmesty sinne minne pitäisi, kaikki mahdolliset Youtube-videotkin aiheesta katsonut, eikä sitä ole kartalla ruksittu niin kuin muut pyydystetyt.
 
Ylös Bottom