Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Äsken tuli tilattua LE VK-Åland kun näytti että tuotetta on varastossa :cool:

Normiversio oli loppu ja sama hinta :D

Sit vaan odottelemaan koska ton sais ja mitä sieltä tulee normi vai se tilattu LE.
Juuri itsekin kävin vilasemassa Verkkokaupasta ja niitä on vaikka kuinka paljon jäljellä ja tosiaan normiversiot oli loppu. Pitääpä jossain vaiheessa käydä ostamassa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Varmaan mun lisäksi lukuisia ihmisiä peruutti vk:n ennakkotilauksen kun eivät pelejä saaneet heti liikkeelle ja näin LE versioita on jäljellä..hintahan on käytännössä kaikkialla sama le ja normiversion välillä
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itse sain pelin VPD:stä tiistaina ja perjantaihin mennessä olin päässyt pelin läpi (en edes speedrunnannut vaan tein sivutehtäviäkin yms. kiitettävän määrän). Onkos jo muita, jotka pelin olisivat päässeet läpi?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Eilen illalla sitten tilasin omani kun niitä oli vielä 20 jäljellä. Nyt ne näyttää olevan jo loppu, mutta onko se yksi varattu minulle, vaikken ole vielä sitä maksanutkaan?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tasan viikko sitten tuli laitettua tilaus CDON:comiin ja seuraavana päivänä tilauksen tila oli jo postitettu. Yllättäen vieläkin on odotus päällä vaikka normaalisti tuolta on paketit tulleet melko sutjakkaa tahtia. Liekö posti hukannut matkalla...

E: RDR:n kohdalla on nyt julkaisupäiväksi muutettu 2010-06-02 ja lisätty teksti Seuraavan pelitoimituksen lähetämme 1. kesäkuuta, joten varaa omasi nyt ja varmista oman version saaminen! Nopeimmat ensin... Haiskahtaa vähän siltä, että tilauksenseurannan kautta kustaan kuluttajaa linssiin eikä koko peliä ole vielä edes postitettu...
Peli löytyi tänään laatikosta joten viivytys johtui ilmeisesti postista. Nyt vauhdilla villiin länteeen!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Vihdoinkin sain pelin käsiini. Onpas hieno kartta mukana, Rockstarin pelit on aina hienosti pakattu.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

ketkä teistä ovat pelanneet pelin jo läpi? omasta mielestäni peli loppui vähän kesken...kommentoikaas:(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

ketkä teistä ovat pelanneet pelin jo läpi? omasta mielestäni peli loppui vähän kesken...kommentoikaas:(

Viimeiseen tehtävään liittyvää:

Kannattaa käväistä black waterissa, siellä on vielä viimeinen tehtävä jackille naamioituna Stranger kohtaamiseksi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Tuli nöyrryttyä ja tilasin sitten lopulta PS3 version :)

Ei jaksa tän yhden pelin hieman heikomman grafiikan takia ostaa mitään boksia.

Maanantaina taikka tiistaina pelailemaan :)
 
Ylös Bottom