Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 hype]
Ai ai, tunnen jo hiekan rapisevan saapikkaissani ja ruudin hajun nenässäni. Kylläpä meitä yksinäisiä susia nyt hellitään. IGN julkaissut massiivisen First Lookin itse pelistä.
Heitetäänpä kylkiäiseksi myös muutama lainaus jotka vastaavatkin moneen täällä esitettyyn kysymykseen:
Lopuksi pitäkäämme vielä hiljainen hetki... Tässä tehdään pikku poikien unelmista totta
Pelin luvataan ilmestyvän PS3:lle ja 360:lle jo syksyn aikana! Mutta R* tuntien mikä vain voi myöhästyä, kunhan sieltä tulee täyttä timankia ulos!
Ai ai, tunnen jo hiekan rapisevan saapikkaissani ja ruudin hajun nenässäni. Kylläpä meitä yksinäisiä susia nyt hellitään. IGN julkaissut massiivisen First Lookin itse pelistä.
Heitetäänpä kylkiäiseksi myös muutama lainaus jotka vastaavatkin moneen täällä esitettyyn kysymykseen:
The sequel is going to be set in an open world, which Rockstar claims is one of the largest it has created.
---
For physics, Rockstar is using some of its own tech combined with Natural Motion's Euphoria, which makes for interesting post-impact character and object model reactions.
---
Against any environmental object of reasonable size you'll be able to pop into cover, blind fire, or move slightly out to try to line up a better shot.
---
The more you ride with a horse, the better it will behave. During battle if your foes happen to be galloping around on a horse, you can take out their ride with a few well aimed shots and -- because of Euphoria -- see an entertaining variety of death animations.
---
We were told a rider can fall off and get his foot stuck in a stirrup on the way down and be dragged behind the horse if it's still moving forward, though this didn't happen during the demo.
---
As far as the ebb and flow of the open world is concerned, the game will feature a full day and night cycle, dynamic weather systems, traffic on roads in the form of single riders, stagecoaches and groups of riders occasionally dragging bodies and blasting bullets into the air.
---
Rockstar is encouraging players to explore, not only to find special scenarios such as the broken wagon example, but also to absorb the atmosphere by traveling over distant mountain ranges, as well as hunt wildlife, of which there will be varying types.
---
The animals roaming the world will have their own AI, so as you're moving by on your horse you might see wolves hunting rabbits or a mountain lion randomly reaching out and attacking a human.
---
The style of the graphics is impressive, as it seems on track to nail the feel of the world. Furthermore, the ambient sounds of wind whipping over the plains, the trills of local wildlife and the crunch of dirt underfoot seems to reinforce a sense of place.
Lopuksi pitäkäämme vielä hiljainen hetki... Tässä tehdään pikku poikien unelmista totta
Pelin luvataan ilmestyvän PS3:lle ja 360:lle jo syksyn aikana! Mutta R* tuntien mikä vain voi myöhästyä, kunhan sieltä tulee täyttä timankia ulos!