Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilmoitus eilen ja ainakaan tänään ei Kusti poikennut. No jos huomenna.Itelle tuli tänään vasta verkkokaupasta ilmoitus,että paketti postitettu
No nyt se posti setä sen toi. VK ahvenanmaalta tuli.
Toivoa siis on. Tänne syrjäkulmille vaan Kusti polkee myöhemmin niin vielä saa muutaman tunnin jännittää.No nyt se posti setä sen toi. VK ahvenanmaalta tuli.
Plääh, itse en pääse todistamaan historiallista hetkeä kun peli tipahtaa postiluukusta puolen tunnin päästä vaan olen silloin jossain perkeleen lounaalla muijan ja appiukon kanssaRaukka poloinen joutuu lojumaan välioven takana ties kuinka kauan ilman hellää hoivaa.
Plääh, itse en pääse todistamaan historiallista hetkeä kun peli tipahtaa postiluukusta puolen tunnin päästä vaan olen silloin jossain perkeleen lounaalla muijan ja appiukon kanssaRaukka poloinen joutuu lojumaan välioven takana ties kuinka kauan ilman hellää hoivaa.
Epä itselle ainakaan tullut postia verkkokaupasta (ahvenanmaalta) Vaikka päiviä sitten tuli ilmoitus että paketti on postitettu. Joten älkää pettykö jos peli ei odottelekkaan ovella kun menette kotiin.