Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Heillä jos joillakin luulisi olevan ensi käden tietoa tällaisestä. Hassua siis että monet suomalaisetkin puljut ovat jo menneet vaihtamaan julkaisupäivän.Red Dead Redemption releases for PlayStation 3 and Xbox 360 on May 18th in North America and May 21st in Europe and Australia
En nyt aivan tarkalleen tiedä tämän foorumin politiikkaa noista ulkomaalaisista skanneista mutta olen jostain saannut sellaisen käsityksen ettei noita saisi oikeastaan julkaista.
Kyllähän tuossakin jonkinlaisia tekijänoikeuksia tulee varmasti rikottua... Ihan vain pienenä vihjeenä
Heillä jos joillakin luulisi olevan ensi käden tietoa tällaisestä.
Mutta kyllähän tieto julkaisun myöhästymisestä on mentävä Rockstarin kautta. En nyt kuitenkaan usko että pelilafkat ovat niitä jotka määrittävät milloin pelit julkaistaan.
Itse en nyt vielä olisi lyömässä naulaa arkkuun, tämä voi hyvin olla vain jokin "Plan B" noiden mahdollisten tuhkapilvien varalta.
Odotellaan jotain virallisempaa lausuntoa, Gamestopin äkkinäisiin vetoihin en ainakaan itse menisi luottamaan.
Mistähän discshoppiin pelit tulloo?
Onko varmistettua tietoa miten nuo kontrollit on tehty tähän? Jotenkin GTA4:n kontrollit oli vaikeat omaksua ja en haluaisi opetella enää uudestaan niihin. Toisaalta, olkoot kontrollit miten tahansa tämä tulee hankittua!
Pöh! Gta IV:n kontrollit on loistavat, juuri sopivan realistiset ja toimivat omaan makuun. R* on muistaakseni kertonut haastatteluissa että RDR kontrollit on tehty kevyemmiksi ja "paremmin pelattavaksi" kuin GTA 4:sen eli parannusta on tullut sinnekkin suunalle. Muutenkin uskon että sieltä tulee GTA villissälännessä eikä tipaakaan enempää tai vähempää.
Onko varmistettua tietoa miten nuo kontrollit on tehty tähän? Jotenkin GTA4:n kontrollit oli vaikeat omaksua ja en haluaisi opetella enää uudestaan niihin.
Melko tutulla kaavalla siis ollaan liikenteessä. Sulavuudestahan R* on muutaman kerran maininnut mutta se minkälaisen kuvan olen noista previkoista saannut on että ei tuo loppuen lopuksi paljoa eroa IV:stä. Sulavia kontrollejahan tämä peliyhtiö ei vain yksinkertaisesti osaa tehdä, that`s just how they roll.ON FOOT CONTROLS
♦ Movement: left analog, A to sprint (tap, then hold), X to jump & climb
♦ Camera: right analog (press for Dead Eye)
♦ Weapons: d-pad hotkeys, LB weapon wheel, B to holster your weapon
♦ Shooting: RB cover, LT to aim, RT to shoot, X for an evasive roll
♦ Horse: d-pad up to whistle for a horse, Y to mount
ON FOOT CONTROLS
♦ Movement: left analog, A to sprint (tap, then hold), X to jump & climb
♦ Shooting: RB cover, LT to aim, RT to shoot, X for an evasive roll
Etusormella siis pidellään RB eli suojassa ja keskisormella ammutaan samalla, kun vasemman käden etusormella tähdätään. Tuota täytyy ihan harjoitella: ei nimittäin tule mieleen ainuttakaan toista peliä, jossa yhdistelmä suojautuminen + ampuminen olisi tehty noin kankeaksi. Oli vaikeaa laittaa A cover niin kuin vaikka Gears of Warissa ja Mass Effectissä? Tai sitten LT cover, click RS to aim niin kuin vaikka uudessa Splinter Cellissä (no okei tämä tyyli olisi liian hidas)?