Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]
Epäilen tosin, että nuo kaksi aluetta ovat pelin ainoat, sillä nuo yhdistettynä siitä tulee mukavan ovaalin muotoinen. Muistelin vain, että niitä olisi ollut kolme aluetta.
Aika monta sivua siten jo tuli todettua:
http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...d-redemption-xbox-360-hype-2.html#post1062998 että siellähän itse sanovat tuon ensimmäisen pelialueen esittelyssä että noita alueita on kolme. Kuten Ac3way tuossa yllä myös toteaa, niin se kolmas on sitten se pohjoisin alue, missä on sitä luntakin(sekä vuoren tapaisia ainakin), mitä jossain videoissa näkynyt. Tuossahan se heti alussa tekstissä on:
Rockstar Games Presents Red Dead Redemption eli suomennettuna "ensimmäinen kolmesta erillisestä alueesta jotka muodostavat Red Dead Redemptionin pelimaailman on New Austin". Eli tuon päälle sitten vielä nämä kaksi, joista ensimmäisenä julkaistiin Meksikon puoleinen maailma.
Näistä voisi mutulla veikata, että tuossa viimeisessä, vielä julkaisemattomassa, alueessa olisi ehkä vähiten elämää ihmisten osalta, jos se on vuoristoa, lunta ja jäätä, jne. mutta toisaalta oivallinen paikka vaeltaa. Toivottavasti siitä on saatu myös tavallaan "luotansa työntävä" paikka, siis että oikeasti se lumi, kylmyys, jne. olisi jotenkin haitaksi, eikä vain grafiikaa. Epäilen, mutta ainahan sitä voi toivoa.
Olis jo toukokuu, että pääsis vähän leikkiin länkkärii
noiden kuvien perusteella tosta alueesta tulee ihan mieletön ja kun kyseessä on R*, niin joka paikkasta löytyy mielekästä tekemistä.
Itse koen juuri Rockstarin ongelmaksi sen, että isoissa maailmoissa on usein ollut vähän tekemistä. Toki jotain pientä aina voinut itse kehitellä, mutta muuten esim. San Andreaksen tai GTA IV:n hienon näköinen ja isohko alue olivat melko tylsiä loppu peleissä. Verrattuna esim. SR2/Fallout3 missä kaikenlaista pientä tekemistä riitti erilaisten tehtävien ja satunnaisten kohtaamisten muodossa. En toki kaipaisi ns. tehtäviä välttämättä valtavasti(vaikka nekin olisivat plussaa, jos ovat tarpeeksi erilaisia), mutta ainakin sitten satunnaisia ihmis, eläin, jne. kohtaamisia mallia Fallout3 vaikkapa.
Tämän lisäksi eniten tosiaan kaipaisin monipuolisuutta tekemiseen. GTA IV:ssa oli oikeastaan vain paria eri tehtävätyyppiä, niitä samoja mitä ollut melkeinpä koko GTA:n 3D-aika ja sitten niitä vain kierrätettiin, henkilöt vaihtuivat, jne. Tähän siis ne suurimmat toiveet kohdistuvat. Eli pääjuonen ja sivujuoten tehtävien monipuolisuuteen, sekä pelimaailman tarpeeksi eläväisyyteen. Sekä siihen että tosiaan yksinpeliin on panostettu 100%, eikä ole uhrattu moninpelin kustannuksella sitä ollenkaan.