Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Faction: Guerrilla [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Oli kyllä hyvää menoa joo. Demon lopussa lupaillaa jotain 120 tehtävää, paljon aseita ja jne. Laajalle ympäristölle siroteltuna. Vaikuttaa hyvältä. Tosin, mietin vaan että onko tuo aikaraja useissakin tehtävissä, tuonhan nyt veti läpi alle sen 10 minuutin iisisti. Ja ovatko ne kaikki 120 tehtävää samaa muottia, eli läpi pääsee helposti juoksemalla sihen 10-15 minuuttiin

Mutta kyllä menee ostoon, Onko tolle jotain päivää annettu jo ?

Toivotaan ettei noita aikarajoja olisi juuri ollenkaan. Mielestäni latistaa paljon fiilistä, kun kuitenkin tuossa pelissä pitäisi olla ideana juuri se maaston ja ympäristön hyötykäyttäminen sekä tuhoamiset. Toki jos jossain on hyvä syy pitää aikarajaa(esim. "tuhoa silta ennenkuin saattue pääsee sen yli"), niin sitten, mutta esim. tuossa tehtävässä ei itse pelissä kyllä mitään kovin loogista syytä aikarajalle olisi ollut.

Päivää ei, mutta kesäkuussa pitäisi tulla.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Oli kyllä hyvää menoa joo. Demon lopussa lupaillaa jotain 120 tehtävää, paljon aseita ja jne. Laajalle ympäristölle siroteltuna. Vaikuttaa hyvältä. Tosin, mietin vaan että onko tuo aikaraja useissakin tehtävissä, tuonhan nyt veti läpi alle sen 10 minuutin iisisti. Ja ovatko ne kaikki 120 tehtävää samaa muottia, eli läpi pääsee helposti juoksemalla sihen 10-15 minuuttiin

Mutta kyllä menee ostoon, Onko tolle jotain päivää annettu jo ?

Jenkeissä tulee 9. kesäkuuta, Euroopassa luultavasti ihan siinä imussa.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Toki jos jossain on hyvä syy pitää aikarajaa(esim. "tuhoa silta ennenkuin saattue pääsee sen yli"), niin sitten, mutta esim. tuossa tehtävässä ei itse pelissä kyllä mitään kovin loogista syytä aikarajalle olisi ollut.

Aivan. Ton aikarajan takia oli hirvee rushi kokoajan päällä eikä oikee ehtiny ihmetteleen. Vihua kyl puski niskaan ihan hillitön määrä. Mahtaakohan sillä olla tekemistä vihujen määrään että mitä enemmän tuhoa oot tehny sitä enemmän ne sut hengiltä haluaa?

Siltä ainaki tuntus :D hajotin jotain bajamajoja eikä niit hirveesti kiinnostanu, mut sit ku vedin ne muutamat kemikaalisäilöt ja talot atomeiks ni johan alko tulee APC'ta niskaan niin että oksat pois :D

Ja huomasin vast tos muutaman kymmenen pelin jälkeen et oikeaa tattia painamal se tähtää tarkemmin ja LB't painamal se juoksee. no ei voi kaikkee hoksata heti :o
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Wow! Tämäpä oli varsinainen yllätys. Peliä kohtaan ei ollut sitten niin minkäänlaisia odotuksia(moninpeli oli betan aikoihin ainakin melkoista ohi lentoa) mutta yksinpelinähän tämä oli yllättävänkin toimivaa melskettä. Hauskaa oli, tuli vähän sellainen Crackdown meets Mercenaries 2 meets Bad Company fiilis.

Peli oli lyhyestä kestostaan huolimatta(10min, come on!!) loistava määritelmä sanalle Sanbox-peli. Guerrillassa on varsin toimiva dynamiikka kun jokaista peli kertaa pystyi oikeasti lähestymään milloin mitenkin ja ainakin itse harhauduin temmeltämään aivan jotain muuta mitä demo käski. Ampuminen toimi loistavasti(vihut vain kestävät melkoisesti osumaa), paikkoja oli todella tyydyttävä posautella(vaikka eivät ne ihan yhtä tyylikkäästi hajonneet kuin Bad Companyssä) ja aakeeta laaketa pystyi hyvin käyttämään erinlaisiin, taktisiin kannanottoihin. Toivottavasti tilanteita pystyy koko pelissä lähestymään vähän rauhallisemmin ja salakavalasti selkään koukkaamalla.

Toivottavasti koko versio saa vielä ekstrakiilloituskerroksen päällensä ja pientä hiontaa sieltä täältä. Tämä, RF: Guerrilla olisi muuten toiminut loistavasti cel-shadena...
Mutta mutta, tässä voi hyvinkin olla yksi allekirjoittaneen yllätys ostos!! Arvosteluja odotellessa ->

Ja vähän OT:ta. Olenko ainoa jota alkaa oikeasti raivostuttamaan nämä videopelien kuulapäiset sankarit? Resistance, SW: Force Unleashed, Too Human, inFamous ja nyt tämä... Eihän näitä pelien starjoa enään edes erota toisistaan!! Missä on Snaken, Nathan Draken ja Massu Päälikön kaltaiset persoonallisuudet? Antaisin pennin omasta pussista jos pelintekijät kuluttaisivat edes yhden ylimääräisen viikon tuomalla peliensä päähahmoihin vähän särmää. Kiitos, tässä penni, ole hyvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Ja vähän OT:ta. Olenko ainoa jota alkaa oikeasti raivostuttamaan nämä videopelien kuulapäiset sankarit? Resistance, SW: Force Unleashed, Too Human, inFamous ja nyt tämä... Eihän näitä pelien starjoa enään edes erota toisistaan!! Missä on Snaken, Nathan Draken ja Massu Päälikön kaltaiset persoonallisuudet? Antaisin pennin omasta pussista jos pelintekijät kuluttaisivat edes yhden ylimääräisen viikon tuomalla peliensä päähahmoihin vähän särmää. Kiitos, tässä penni, ole hyvä.

Onhan nämä synkän muikeat klanipäät aika nähtyjä jannuja. Aikaisemmissa kuvissa tuolla päähahmollakin taisi jonkinlainen karvoitus harottaa päässä, mutta on saanut sekin väistyä.

Pääseinpä minäkin kokeilemaan demoa. Yllätyin todella positiivisesti. Pelimekaniikka ei ehkä tällaisenaan istu moninpeliin, mutta yksinpelin hiekkalaatikkoräimimiseen se sopii mainiosti. Aluksi lähdin päättömästi juoksentelemaan ympäri maisemia ja kuolohan siinä korjasi. Pienellä järkeilyllä toiminta alkoi sujumaan, mutta miltään maailman helpoimmalta peliltä ei Guerrilla vaikuttanut.

Räjähdykset ja tuhon määrä pistivät hymyilyttämään. Oli myös kivaa kiertää tiesulun selustaan, heittää niskaan pari räjähdettä ja painaa sytytysnappia. Räjähdysten olisi vain toivonut vaikuttavan paremmin myös autoihin, jotka kestivät melkoisen määrän höykytystä ilman kumemmpaa irtonaisuutta. Toisaalta pari kertaa tuli aiheutettua tai koettua räjähdyksiä vahingossa, kun omat tai vastapuolen luodit osuivat jättimäiseensäiliöön tai generaattoriin.

Kiväärissä ja etenkin lyönneissä oli mielestäni sopivasti munaa, eikä vihollisiin tarvinnut kovinkaan paljon upottaa luoteja, jos tähtäsi päähän. En jaksanut kontrolliasetuksia pahemmin ronklata, mutta tarkempi tähtääminen olisi kiva vaihtaa vasempaan liipaisimeen. Myös tuo aseinventaario kummastuttaa, kun pelaajan pitää irroittaa sormi vasemmalta tatilta nelikohtaisen valikon käyttämiseen. Mielestäni olisi ollut paljon soveliaampaa, jos pelaaja olisi Riddickin tapaan voinut oikealla tatilla valita haluamansa aseen valikosta (näin pelaajan ei tarvitsisi pysähtyä asevaihtoja tehdessään) tai valita nopeasti D-padilla ilman ylimääräisiä valikkoruljansseja.

Paljon riippuu tehtävien suunnittelusta, kuinka paljon pelistä saa revittyä hupia irti. Demon perusteella potentiaalia piisaa rutkasti, mutta jos tehtävissä ei pääse toteuttamaan itseään, voi toiminta taantua puuduttavaksi räiskimiseksi. Toivottavasti kehittäjät eivät myöskään pyri ottamaan liian vakavasti, sillä eihän tuollaisten räjähdysten keskellä voi kukaan vakavissaan pohtia elämän tarkoitusta. Viihtyä siellä pitää.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Tosiaan tuo tehtäväsuunnittelu minunkin suurin pelkoni on.. Jotenkin tuo iso kartta ja älytön määrä tehtäviä antavat sellaisen vaikutelman että on asetettu määrä ennen laatua, ja että uskovat sokeasti tuohon hajoavien rakennusten imuvoimaan. Onhan se mukava räjäytellä ja vaikka moukaroida itsensä katon läpi yllätys gevalialle, mutta jos tehtävien mielenkiintoiseksi tekeminen lepää ainoastaan pelaajan harteilla niin tylsistyyhän siinä aika nopeaan.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

paikkoja oli todella tyydyttävä posautella(vaikka eivät ne ihan yhtä tyylikkäästi hajonneet kuin Bad Companyssä)

:confused:

Oli miten oli, itse en jaksa edes yrittää olla optimistinen tehtävien suhteen. Melkein odotan jo sitä, että 89 prosenttia tehtävistä on yksinkertaisesti tuhoamista. Mutta, pienellä optimistisuudella, uskoisin, että se riittää minulle. Onhan asia niin, että olen pelkän demon kohta jo läpäissyt sen 120 kertaa... =P

Ja samaa mieltä noista c4-räjähdyksistä. Niiden pitää ilmeisesti olla melkeinpä kiinni vastustajassa että räjähdys vihun tappaisi, ja jopa ne pikkuautot muistaakseni ottavat muutaman räjähdyksen ennen tuhoutumista. Ja kun taloihin verrataan, vähän mietityttää mistä materiaalista ne autot on tehty... Talot kuitenkin pystyy purkamaan heittelemällä muutaman kilon painavaa kaasutynnyriäkin =P
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Ei oikeen iskenyt meikäläiseen tämä tekele, kun ei pysty tekemään omia "tunneleita" samalla tavalla, kun ekassa Red Factionissa siinnä tuli veljen kanssa monta tuntia ammuskeltua kulkureittejä seiniin ja hauskaa oli, mutta tämä tekele jää ostamatta meikäläiseltä. (vaikka tekijät väittävätkin pelin olevan niin mahtava)
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

No ei se haittaa vaikka ei maata saakkaa tuhottua, mutta kyllä siinä pitäis pystyyn tekeen niitä omia oviaukkoja ja kulkureittejä ihan kepeästi. toi nyt vaan oli ulkokenttä, olettaisin että siinä on myös sisätilan räiskintää.

kyllä ite ainakin sain nyt noihin muutamiin rakennuksiin omat ovet tehty ku kokeilin
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

PDRP2-GD7FX-Q28GV-KDW79-8X43M

To download your demo:

* Press the Xbox Guide button, and then go to the Marketplace area
* Select Redeem Code
* Enter the 25-character code
* Follow the instructions to download the content

Siinä jollekkin demo koodia boxille, otin kun ei pleikalle ollut enää jäljellä :(
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Yllä oleva koodi oli jo käytetty, mutta xbox-avaimia on vielä jälellä. Oli mukava yllätys tämä, moninpeli ei pahemmin iskenyt, joskus sillon kuin betaa testailin. Tämä nosti pelin takaisin ostoslistalle :)
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Älkää sitten ymmärtäkö viestiäni väärin, seuraava pätkä on vain oma MIELIPIDE.

Asiaan, itse en näe demon perusteella ainakaan pelissä juuri mitään hyvää, paitsi ehkä korkeintaan sen, että fysiikat ovat kunnossa. Aseet ovat hernepyssyjä ja vihut persoonattomia. Ei ole todellakaan mun juttu tämä, noh, tulipa ainakin testailtua.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Demon perusteella aika "blah...".

Fysiikkamalli OK, vaikka marsissa näköjään autot lentelee miten sattuu kun hiukan sinne päin osuu raketilla. Automaattitähtäys oli aika... erikoinen. En oikein tiedä oliko se loppujen lopuksi hyvä vai huono.


Paras kohta demotehtävässä oli ajaa maasturilla autotallin oven läpi luotisateessa niin että auto jäin puoliksi ulos ja tukki reiän. Ja sitten hypätä sisällä pois ja kaikessa rauhassa varastaa kävelijä (joka näköjään kestää enemmän vahinkoa kuin keskimääräinen Timber Wolfin Battle Mech... ;) ).
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Demon perusteella aika "blah...".

Fysiikkamalli OK, vaikka marsissa näköjään autot lentelee miten sattuu kun hiukan sinne päin osuu raketilla.

No onhan Marsissa aika radikaalisti pienempi painovoima kuin maassa =P

e: http://www.gametrailers.com/player/48195.html

Ilmeisesti pelin pystynee vetään läpi suorittamatta yhtään tehtävää. Yleinen missio on siis vallata mars takaisin siviileille, ja se onnistuu joko tekemällä tehtäviä (virallisia tai guerrilla-juttuja) TAI tuhoamalla tärkeitä kohteita. Eli sen käsityksen tuosta saa, että periaatteessa sä voit suoriutua pelistä ihan vaan ajelemalla ympäriinsä, tuhoten ihan kaiken mitä eteen tulee. Cool! Veikkaan että tulee pelattua vähintään se kolme kertaa läpi, ihan vain sen takia että noita pääreittejä on kolme. Ekalla kertaa virallisia tehtäviä, tokalla tuhoamista ja kolmannella guerrilla-tehtäviä, tms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Eli periaattees .... täs ei oo pahemmin mitää tarinaa. Jos siit voit vetästä pelin läpi vaikka niin et vaan tuhoot mestoja ni aika köyhält vaikuttaa. Nykypelit, hirveesti rrrräjähdyksiä niin kaikki on hyvin heh
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Eli periaattees .... täs ei oo pahemmin mitää tarinaa. Jos siit voit vetästä pelin läpi vaikka niin et vaan tuhoot mestoja ni aika köyhält vaikuttaa. Nykypelit, hirveesti rrrräjähdyksiä niin kaikki on hyvin heh

Kyllä, logiikka toimii. Tosissasko viestis kirjotit?
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Demon perusteella aika "blah...".

Fysiikkamalli OK, vaikka marsissa näköjään autot lentelee miten sattuu kun hiukan sinne päin osuu raketilla. Automaattitähtäys oli aika... erikoinen. En oikein tiedä oliko se loppujen lopuksi hyvä vai huono.


Paras kohta demotehtävässä oli ajaa maasturilla autotallin oven läpi luotisateessa niin että auto jäin puoliksi ulos ja tukki reiän. Ja sitten hypätä sisällä pois ja kaikessa rauhassa varastaa kävelijä (joka näköjään kestää enemmän vahinkoa kuin keskimääräinen Timber Wolfin Battle Mech... ;) ).

Mistä helvetistä raketin sait?

Muuten tuo painovoima on aika sopiva. Ukko hyppii reilusti korkeammalle kuin oikeasti mahdollista ja autot ovat juuri sopivan lennokkaita vehkeitä. Tylsiä hetkiä ei pääse syntyymään vaikkakin vaikeustaso on ihan liian helppo. Kuolen vain harvoin omiin hölmöyksiin ja sellaisiin. Edes se unlockattava "hard" ei ole vaikea.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Mistä helvetistä raketin sait?

Muuten tuo painovoima on aika sopiva. Ukko hyppii reilusti korkeammalle kuin oikeasti mahdollista ja autot ovat juuri sopivan lennokkaita vehkeitä. Tylsiä hetkiä ei pääse syntyymään vaikkakin vaikeustaso on ihan liian helppo. Kuolen vain harvoin omiin hölmöyksiin ja sellaisiin. Edes se unlockattava "hard" ei ole vaikea.

Varmaan meinas sitä lopun pakoajoa, siinähän on kiinni pultattu raketinheitin jolla venkoillaan.
 
Ylös Bottom