Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

RegionX ja Action Replay - ongelmat ja kysymykset (VANHA)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Mulla action replayn pakkaus tuhos ainakin MGS2:en ja GTA3:en sevetukset. Onko kellään muulla tullut tuollaisia yllätyksiä?
Onnellinen saan olla kun ei ollut tuhonnut Gran Turismon savetusta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smurffi
Mulla action replayn pakkaus tuhos ainakin MGS2:en ja GTA3:en sevetukset. Onko kellään muulla tullut tuollaisia yllätyksiä?
Onnellinen saan olla kun ei ollut tuhonnut Gran Turismon savetusta...

Ei oo mulla ainakaan ollu tollasta ongelmaa, molemmissa peleissä on toiminu hyvin. Ainoa, joka on aiheuttanu ongelmia, on Ace Combat 4.. Ootko varma, että oot tehny oikein sen pakkaamisen, itseltä onnistui vasta kun viskasin käyttöohjeella vesilintua ja käytin sen sijaan tervettä järkeä.. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck


Ei oo mulla ainakaan ollu tollasta ongelmaa, molemmissa peleissä on toiminu hyvin. Ainoa, joka on aiheuttanu ongelmia, on Ace Combat 4.. Ootko varma, että oot tehny oikein sen pakkaamisen, itseltä onnistui vasta kun viskasin käyttöohjeella vesilintua ja käytin sen sijaan tervettä järkeä.. :D

Kyllä se homma tais mennä oikein, koska samaan aikaan pakattu GT3 toimi ihan moitteetta.
Outo juttu..ei voi mitään..
 
DVD Advantage

Onko tietoa DVD Advantage-paketista?
(sis. Region X, RGB-kaapeli ja jonkun sortin kaukosäädin)

Jotkut (kauppiaat) kehuvat kaukosäädintä ja toiset haukkuvat.
Ei se varmaan ominaisuuksissa Sonyn säätimelle pärjää mutta koko paketin saisi monesta paikkaa melko edullisesti.

Vai kannattaako edes hankkia Region x:ää kun näitä viestejä lukee..? Turvallisempi olisi kai ostaa Sony-säädin, AR2v2 ja kaapeli erikseen mutta hintaakin tulee melkein kolminkertaisesti.

Ja onko tosiaan niin että Region X:llä muistikortille voi tehdä "pysyvää" vahinkoa vai selviääkö aina formatoinnilla?




Schönke daan!
 
Re: DVD Advantage

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JJarno
Vai kannattaako edes hankkia Region x:ää kun näitä viestejä lukee..? Turvallisempi olisi kai ostaa Sony-säädin, AR2v2 ja kaapeli erikseen mutta hintaakin tulee melkein kolminkertaisesti.
Ja onko tosiaan niin että Region X:llä muistikortille voi tehdä "pysyvää" vahinkoa vai selviääkö aina formatoinnilla?
Region X ei tee muistikortille pysyvää vahinkoa, formatointi riittää pelastukseksi. PS2 ei kylläkään tuota formatointia tee, vaan apuvälineet ovat tarpeen. Kuulemma onnistuu myös GT3:n avulla. Silti, kun saa paketissa keskinkertaisen kaukosäätimen, huonon RGB-kaapelin ja epävakaan RegionX:n, on syytä kyllä harkita sonyn kakea, kunnon RGB-piuhaa ja AR2V2ta. Itse ainakin kallistuin jälkimmäisen puolelle.. Ostat vaikka ensin AR2V2n ja RGB-piuhan kerralla, kun tuo hyvä RGB-johto ei edes paljoa maksa. Ja seuraavasta palkasta sitten Sonun kauko, niin ei tule kerralla liikaa laskua... :)
 
Joo onhan toi kyllä väärä paikka säästää jos joutuu sitten tappelemaan ja kiroilemaan systeemien kanssa...

Mistä sitten löytää ja tunnistaa hyvän RGB-kaapelin? Hinta kai antaa jotain viitettä mutta ei kiinnostaisi maksaa tässäkään liikaa mistään rimpulasta.

Eli taidan kääntyä siihen Sonyyn ja AR2v2:seen, tuleehan siinä AR:n mukana kaikkea kivaa mitä ei Regionissa ole.



...palkkapäivää odotellessa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JJarno
Mistä sitten löytää ja tunnistaa hyvän RGB-kaapelin? Hinta kai antaa jotain viitettä mutta ei kiinnostaisi maksaa tässäkään liikaa mistään rimpulasta.

Itse tilasin oman RGB piuhani filmifriikistä, ei paljoa maksanut ja hyvä on ollut..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JJarno
Mistä sitten löytää ja tunnistaa hyvän RGB-kaapelin? Hinta kai antaa jotain viitettä mutta ei kiinnostaisi maksaa tässäkään liikaa mistään rimpulasta.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei hinta kerro juurikaan mitään johtojen laadusta. Tärkein asia on piuhan sisällä kulkevien johtojen kunnollinen eristäminen, jolloin häiriöiden määrä kuvassa vähenee. Eli käytännössä: mitä paksumpi johto, sitä todennäköisemmin se on myös laadukas.
Varmastihan noista ei tiedä kuin kokeilemalla tai avaamalla scart-liittimen ja katsomalla miten tuo eristys on toteutettu.
Toisaalta, itselläni on FunStationista ostettu halvin mahdollinen malli, joka on aika ohut mutta kuva on aivan mainio. Lisäksi tossa on RCA-äänilähdöt, niin saa äänet helpommin stereoihin. Maksoi muistaakseni jotain 8 luokkaa. Eli turha ostaa mitään ylikallista >20 systeemiä... :D
 
Sain juuri ps2:sen maahantuojalta huollosta ja nyt kun yritän käyttää dvdregionx:ää, valittaa että ei ole aito ps2 levy.
Kone on varmaankin uusin versio, koska kaukosäätimen ajurit on jo valmiina.
Dvdregionx.com sivuillakaan ei kerrota mitään, että ei toimi uusimmissa pleikkareissa.
Kellään muulla ei varmaan ole tämmöistä tullut ilmi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MakenX
Sain juuri ps2:sen maahantuojalta huollosta ja nyt kun yritän käyttää dvdregionx:ää, valittaa että ei ole aito ps2 levy.
Kone on varmaankin uusin versio, koska kaukosäätimen ajurit on jo valmiina.
Dvdregionx.com sivuillakaan ei kerrota mitään, että ei toimi uusimmissa pleikkareissa.
Kellään muulla ei varmaan ole tämmöistä tullut ilmi?

Jos sulla on DVDregionX-versio, jossa tulee se muistikortti-dongle, niin se ei ole yhteensopiva v.5 (tai uudempien) PS2:ten kanssa...

Terveisin,
SANURA SUOMI Oy (Datelin virallinen maahantuoja Suomessa)
Samuli Laitinen
Tuotepäällikkö
p. 09 5123 85 50
samuli.laitinen@sanura.fi
 
Mulla oli noin vuoden vanha dongleton versio eikä toiminut v5 koneen kanssa, tilasin uuden v5 regionx:n ja toimii hyvin.
 
Toivottavasti osaatte auttaa. Minulla DVD region x toimii, mutta region1 eli USA:n DVD näkyy, mutta mustavalkoisena. Missä vika? Telkkarissako. Kaapeli on se joka tuli PS2:n mukana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Rixu-
Toivottavasti osaatte auttaa. Minulla DVD region x toimii, mutta region1 eli USA:n DVD näkyy, mutta mustavalkoisena. Missä vika? Telkkarissako. Kaapeli on se joka tuli PS2:n mukana.

Televisiosi ei ymmärrä NTSC-signaalia. Eli jenkkijärjestelmää. Tai sitten sinun pitää jotenkin laittaa manuaalisesti päälle (joissain vanhemmissa tösöissä voi löytyä tällainen ikävä piirre). Tutki telkkusi manuaali.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MakenX
Ntsc telkkarin lisäksi tarvitsee vielä rgb-kaapelin, jos haluaa katsoa väreissä.

Eikö NTSC-leffoja (esim. Action Replay 2 V2:n kanssa) voi katsella esim. s-videoletkulla? Onko pakko olla RGB?

Action Replayn sivuilla (www.codejunkies.com) ei ole muuten mitään mainintaa, poistaako tuo macrovisionin. Pistin kyselyä...
 
R1-leffoja voit katsella ihan millä letkulla tahansa, kunhan telkkarisi tukee ameriikassa käytettyä NTSC-järjestelmää. Jos ei tue, tarvitset RGB-kaapelin. AR2 ja RegionX poistavat macrovisionin.
 
Ovat tainneet lopettaa koodien antamisen AR2:lle? www.codejunkies.com on nyt nähtävästi pelkkä kauppa. Vai onko koodit siirtyneet jonnekkin muualle, josta en löydä niitä?

Hyvät päivänjatkot vain.
 
Jaahas, mulla on nyt ongelmia PS2 komponentti ulostulon kanssa DVD toistossa. Kuvaan tulee paljon ylimääräisiä häiriöitä. Johtuu macrovisionista.

Saako AR2:ssa poistettua erikseen macrovisionin, en halua siis RGB pakotusta päälle kun projektori haluaa nimenomaan komponentti signaalia.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom