Rekisteröityminen Xbox.comiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arcane

Active Member
PeliPlaneetassa oli niin hidasta vastaamista, joten pistin aiheeni myös tänne. Eli huomasin tuossa etusivullanne uutisessa, että Xbox.comissa voi voittaa pelejä, joten päätinpä, että miksi en osallistuisi.

Nyt kumminkin tuli pientä ongelmaa rekisteröinnissä:

Olin ajatellut rekisteröityä Xbox.comiin, lähinnä sen takia että siellä on kilpailuja ja myös muutenkin, koska sieltä tulee kaikenlaisia ilmoituksia sitten mailiin.

Tuli vaan tuossa mieleen, kun tossa täyttö "kupongissa" on Address line 1, address line 2 ja address line 3. Mitäs ihmettä niihin pitää täyttää? Kyllähän minä yhden saan täytettyä omasta osoitteestani, mutta mitäs niihin muihin tungetaan? Mökin osoite kenties?

Sitten kun en ole täysin varma, niin tarkoittaako postal/zip code posti numeroa? Entä mitä varten se viiva siinä on? Jotain Amerikan posti numeroita varten vai?

Olisin kiitollinen, mikäli vastaisitte kysymyksiini.

No, ne muut address lainit voi luultavastikin jättää tyhjilleen, kunhan pistät sen osoitteen jossa yleensäkin asut. Ja tuosta zip-codesta luulisin että se on jenkkien vastine postinumerolle... Eli siihen ehkä tulee postinumero... Tai jotain. Niin...

Äh, vastatkaa joku muu...

No ei hän nyt tollaiseen idioottiin kannata luottaa. :D No vitsi vitsi...

Haluaisin silti vielä varmennukset joltain, joka on varma asiasta, koska en halua tehdä mitään todella typerää. :)

Siellä on merkattu pakolliset tiedot ja 1. osote on osotteista ainoa. Tosin en sitten tiedä minkälaista pilkutusta tuolla harrastetaan mutta kilpailuihin osallistuu ainakin sääntöjen mukaan vain 18 vuotta täyttäneet.

Postal Code on normaali postinumero, mutta siihen viivan jälkeen ei tarvitse pistää mitään. Tai siis sehän on kolmen merkin kokoinen joten se voisi viitata maatunnukseen, mutta tietääkseni ne tulee postinumeron eteen. Ja maatahan ne kysyvät erikseen, joten eikai se tärkeää ole.

Kilpailusäännöissä tosiaan lukee 18v täyttäneet, tiedä sitten kuinka tarkasti he tätä valvovat ja miksi moinen sääntö edes on olemassa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idiot
Meni vähäsen toi vitsi tossa ohi... :confused:

No se nyt oli vaan sen takia, kun nimimerkkisi sattuu olemaan idiot. :)

Minä muuten saatan olla hieman typerä, mutta en löytänyt mistään painiketta, josta voisi osallistua itse kilpailuun! :( Pöh, missäs siellä se nyt sitten on. Ja eikös nuo palkinnot vaihdu viikottain, niin tarkoittaako tuo "Saat osallistua vain kerran" sitä, että voit osallistua vain kerran koko kilpailun aikana, vai tarkoittaako se, että kerran viikossa.

Neuvokaas nyt vielä tätä tyhmää.

Mun käsityksen mukaan kaikki xbox.com:iin rekkautuneet osallistuu automaattisesti niihin kisoihin. Ei siellä mitään nappia ainakaan ollut.

Ei osallistu automaattisesti. Osallistuakseen pitää klikata tämän sivun alalaidassa olevaa tekstiä "Haluatko päästä käsiksi Blinx-herkkuihin? Älä enää mieti vaan rekisteröidy ja voita." Sitten on rekisteröitynyt kilpailuun, ja yksi rekisteröityminen kattaa tietääkseni koko kilpailun kestoajan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ei osallistu automaattisesti. Osallistuakseen pitää klikata tämän sivun alalaidassa olevaa tekstiä "Haluatko päästä käsiksi Blinx-herkkuihin? Älä enää mieti vaan rekisteröidy ja voita." Sitten on rekisteröitynyt kilpailuun, ja yksi rekisteröityminen kattaa tietääkseni koko kilpailun kestoajan.
Jaa että se osallistu sitten siihen kisaan. Ymmärsin niin että pitää vain rekisteröityä, koska kun painoin sitä ko. nappia heitti sivusto vaan suoraan siihen rekisteröitymis/oma profiili sivulle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idiot
:D Katos perkele, niin onkin.:D

Nyt vasta huomasit? Siinäpä meni kauan. :)

Vipero, kiitos tiedosta, yritänkin päästä käsiksi kilpailuun. Kerron sitten täällä, jos tulee vielä jonkinlaisia ongelmia.

Jos on rekisteröitynyt kisaan, niin sen näkee sitten oma profiili -sivulta, siellä on alhaalla maininta siitä.

Mikä maininta siellä on?

Subscribed Xbox Chirstmas Games Bonanza vai?

Tuollainen minulla siellä lukee, mutta tiedä sitten, onko oikea. Onko se oikea?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Mikä maininta siellä on?

Subscribed Xbox Chirstmas Games Bonanza vai?

Tuollainen minulla siellä lukee, mutta tiedä sitten, onko oikea. Onko se oikea?

Jep, kyllä on oikein.

en huomannut tuota että se olisi vain yli 18 vuotiaille ja menin osallistumaan kun olen 13. Lähettävät kuitenkin jauhekirjeitä.:eek:

Ylös Bottom