Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rekkasimulaattorit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barca11910
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei itsellä oo ollut mitään ongelmia että kaatuis se 1.57 versio. Betakin toimi ilman ongelmia ja ihan sama versio kyseessä.
Eiks ETS:ssä oo steamin pilvitallennus käytössä?

Ei toimi.

Steamin keskustelussa joku vastas:
If your files are on OneDrive then there is your issue.

In any way you can restore it by copying the contents of the latest backup folder (ending with ".bak") into your profiles folder. You can find both in your ETS2 folder in your documents.

Näköjään ne tiedostot oli onedrivessa mutta kopioin ne tietokoneen ets2 kansioon mutta ei toi paska siltikään lataa tallennustiedostoja. Aina vaan aloittaa uuden uran. Miten ne tiedostot pitää olla? Mulla nyt tiedostot näin profile kansiossa.

bandicam 2025-11-24 16-12-49-811.jpg

Ei toimi.

Steamin keskustelussa joku vastas:
If your files are on OneDrive then there is your issue.

In any way you can restore it by copying the contents of the latest backup folder (ending with ".bak") into your profiles folder. You can find both in your ETS2 folder in your documents.

Näköjään ne tiedostot oli onedrivessa mutta kopioin ne tietokoneen ets2 kansioon mutta ei toi paska siltikään lataa tallennustiedostoja. Aina vaan aloittaa uuden uran. Miten ne tiedostot pitää olla? Mulla nyt tiedostot näin profile kansiossa.

Näytä liitetiedosto 20111
Netti huutelis että noiden profiili filujen pitäis olla vähän toisessa paikkaa.
1763996941669.png
Tosin tuola on myös ihan pelkkä profiles kansio samassa paikkaa kun tuo steam_profiles, niin sekin kannattaa tarkistaa.
Tuola on myös nippu steam_profiles.bak filujakin ainakin ittellä.

Olen kokeillut kopioida .bak tiedostoa jokaiseen ets2 kansioon mutta ei toimi mitenkään. Tätä mä niin vihaan pc pelaamisessa kun jos yksikin . on väärässä kohdassa niin mikään ei toimi. Tässä nyt sama juttu kun joskus kokeillut jotain kartta modeja asentaa niin niitä ei saa mitenkään toimimaan. Eiköhän tää peli ollu sitten tässä. Vittumainen homma kun just olis tullut nordic horizons dlc minkä olis halunnut pelata... Tää 1.57 päivitys rikkoi tämän koska tähän asti toiminut. Kyllä taas vituttaa.

Ylös Bottom