Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rekkasimulaattorit

Pelistä tulee myös paremmin pyörivä kunhan Dx 11 päivitys saadaan ulos, taitaa olla nyt beta testissä.
 
Tuli eilen kokeiltua tuota 1.35.1S versiota ETS2 pelissä.

Nuo ääni avustimet tuo huikeata informaatiota koko peliin. Ei tartte aina ajaa tuo kartta päällä et tietää mihin ajaa. Siellä ääni asetuksissa on myös valinta jolla saa ääni (tietynlainen piippaus) tai sanallisen varoituksen ylinopeudesta.

Tuo ääni navigointi on käyttännös tosi alkeellista ( "ready turn right/left" -> Turn left/right) liikenne ympyröissä exit first/second etc..)
alkeellista mut auttaa tosi paljon.

Mut joo sama juttu @Ac3way mulla et ei enää tartte tuota ProModsia kun hommasin nuo puuttuvat lisärit. :)

Eilen tuli ATS peliin Washington lisäri.
 
Viimeksi muokattu:
Tietääkö joku mitä tuo auton kokonaisuus ikkunan "RASKAS KUORMA" tarkoittaa? Olen semmoista tandem kuormaa yrittänyt ajaa niin on ilmoitettu että autosi ei ole niin hyvä.

Ymmärtääkseni kaikki muu on OK mutta tuo raskas kuorma menee pieleen.
 
Tietääkö joku mitä tuo auton kokonaisuus ikkunan "RASKAS KUORMA" tarkoittaa? Olen semmoista tandem kuormaa yrittänyt ajaa niin on ilmoitettu että autosi ei ole niin hyvä.

Ymmärtääkseni kaikki muu on OK mutta tuo raskas kuorma menee pieleen.

Raskas kuorma meinaa että autosi on sitä parempi raskaissa kuormissa mitä pidempi mittari on, en kyllä ole varma mitkä on tandemin vaatimukset.
 
Mä oon kans aika paljon kattonu niitä pätkiä mitä tuosta on. Ei se nyt mikään ETS2 tason peli oikein voikkaan olla kun se on koneelle aika raskas.
Mut kyllä tuolle omat myyntinsä varmasti tulee. Huomattavasti parempaa mitä minä odotin konsoleille.
 
Joo aktiivisesti tuota olen seuraillut ja paljon parempi tosiaan kuin itsekään olen odottanut, innolla odotan saapuvaksi.
 
Menee kyllä saman ketjun alle. Bus Simulator on vihdoin saanut julkaisupäivän. Syyskuun 17, eli kaksi päivää ennen Truck Driveria

Edit: hintaa 39,99e ja vain digijulkaisu.
 
Viimeksi muokattu:
Onko ETS2:sta myynnissä jotain pakettia mikä sisältäis pelin, plus kaikki mapit? Ja kannattaako ylipäätään ostaa suoraan steamista vai jostai muualta?
Promods+rusmap vissiin vaatii kaikki kartta lisärit jokatapauksessa, niin näytti olevan peli+map booster yhteensä melkein satasen..
Tietäis seurailla hintoja et jos saa jonku tarjouksesta täs ennen ku koneen saa.
 
Onko ETS2:sta myynnissä jotain pakettia mikä sisältäis pelin, plus kaikki mapit? Ja kannattaako ylipäätään ostaa suoraan steamista vai jostai muualta?
Promods+rusmap vissiin vaatii kaikki kartta lisärit jokatapauksessa, niin näytti olevan peli+map booster yhteensä melkein satasen..
Tietäis seurailla hintoja et jos saa jonku tarjouksesta täs ennen ku koneen saa.
Semmosta pakettia ei ole mutta ne dlc mapit tulee alennuksiin tosi usein mukaan.

Ite ostin aikoinaan paketin missä oli pelin alkuperäinen kartta ja Going East Lisäosa.
 
Steamin alennusten aikana ETS:stä löytyy erillaisia paketteja tarjolla, mutta ilmeisesti ei sitten muina aikoina niitä ole tarjolla. Silloin säästää jo todella paljon rahaa.

Löytyy kokonaispakettia, löytyy pelkät karttalajennukset. Ja mikäli omistaa jo joitain laajennuksia ja meinaa ostaa vaikka koko karttapaketin niin silloinkin säästää rahaa. Joten ne paketit on kyllä hyviä tarkan markan tarkaillijalle.

E. Noissa paketeissa tosiaan säästää enemmän kuin ostaisi yksitellen alennuksesta, joten eivät ole myöskään sillä tavalla mitään ihan humpuukkia.
 
Löysin kyllä kaiken kattavan paketin lopulta halvalla ja ostin jo valmiiksi nyt.
Mutta siinä ilmoitettiin, että yksi dlc uupuu paketista kun on loppu, joten menin ja tilasin sen toisaalta.

Jostain syystä sekin dlc aktivoitui ja nyt mulla on special transport dlc:n koodi ylimääräisenä. :D
Onko jollain tarvetta esim parilla eurolla.
 
Bus Simulator ennakkotilattavissa 36e hintaan.

Truck driverilla ja tällä oli vain pari päivää väliä, mutta en tiedä ostanko truck Driveria. Oon just ostanu jo ETS2:n ja Pc:n myös just koht, niin tarviiko sitä ollenkaan.
Ehkä se kuitenkin täytyy ostaa, koska sit voi kahdella pleikalla pelata pojan kanssa samaan aikaan.
 
Olin jo käytännössä päättänyt, että Truck Driveria en tule ostamaan, koska siirryn kohta ETS2 pariin, mutta koska poika haluaa niin kovin päästä mun kanssa ajelemaan rekkaa, niin eiköhän se ostoon mene ja oikeastaan hinta ratkaisi, että menee.

Löysin random tyypin kommentin, että tän päivän aikana tulee ennakkotilaus pleikan storeen, mutta boxin puolella on jo tarjolla. Hintaa siis 40e ja nyt muutaman euron alennus. Eli kyllä mä siihen kykenen, jos ja kun pleikalla on sama hinta.

Ei vaan ehdi kauaa bus simua pelaamaan, koska se tulee vain kaksi päivää ennen tätä.


Edit: sieltä se pleikallekin tuli:
 
Viimeksi muokattu:
Te jotka olette kikkailleet tuon ETS2:n modien kanssa, (kunhan koneen saan kasaan), niin promodsin asennan jokatapauksessa.

Mut kysymys kuuluukin, että mistä tiedän mitkä modit käy yhteen promodsin kanssa. Ja jos lataan esim kärryjä/autoja, niin onko ne kokonaan uusia peliin, vai korvaako ne jonkin pelissä olevan?

Tai jos lataan esim oikeat firmat vaikkapa nyt Baltiaan, niin onko ne oikeasti vain Baltiaan ja pystyn kaikkiin muihin alueisiin lataamaan omat? Eli haluaisin koko Euroopan aidoilla brändeillä kärryihin/lasti paikkoihin, huoltoasemiin jne. Vai täytyykö tuota jotenkin kikkailla alue kerrallaan?

Ja promodsin yhteensopivuuden osalta kiinnostaa realistisemmat graffa modit, liikennemäärä modit, AI modit ja esim se että saa ne kuvakkeet pois päättyvistä teistä ja lastauspaikoille ne liikennekartiot niiden kelluvien kuvakkeiden tilalle. Eli mahdollisimman realistiseksi.

Tuli tarjouksista jo ostettua about kaikki dlc:t mitkä vähänkään kiinnosti. Esim hytin varusteet jne.
 
Modien sivulla yleensä lukee onko ne sopivia promodsin kanssa. Kärryistä/autoista niin osa modeista korvaa osa tuo kokonaan uusia, sekin lukee yleensä modin tiedoissa. Noista firmoista en usko että joka alueelle saa omansa, yleensä noi paketit sisältää tietyt firmat ja niitä sit on sijoiteltu ympäri karttaa riippuen mikä voisi sopia minne.

Modeja kannattaa tsekata tietysti steam workshopista niin myös

https://forum.scssoft.com/viewforum.php?f=24

Ajoneuvo kokoelmia

http://jazzycat.ucoz.net/

Grafiikka modeksi suosittelen.

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=247693
 
Ylös Bottom