Resident Evil 0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ryynix
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ryynix

Member
Kuinkas moni on ostamassa tätä kysistä peliä. Itse ainakin olen varannut sen jo pari viikkoa sitten vaikka julkaisu onkin joskus 28.2.2002. Gamespot.com:ssa on ihan helevetin hienon näköinen video kyseisestä pelistä, videolla muuten vilahtaa hyvä ystävämme Albert Wesker.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Uisor
...julkaisu onkin joskus 28.2.2002...

Ootsä ihan varma tosta... Ei. Muuten en ois , <- nusnusia harrastanut, mutta kun kävi bändin sivuilla sama kämmi pariin kertaan keikkoja listatessa ja sitten kaikki vittuili mulle ihan sikana :)

joo kämmi kävi, 2003 on se oikea vuosi.

itselläni ainakin kiinostus vain lisääntyi kun näin tuon häiskän.
Mielestäni Wesker on koko sarjan paras/coolein tyyppi

Pelasin juuri Resident Evilin läpi, ja hypestä huolimatta se ylitti kaikki odotukseni. Oli se niin hyvä peli, että luonnollisesti 0 hyppäsi odotuslistani kärkeen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakki
koskas tuo amerikassa ilmestyy jos vaikka sieltä tilaisi...

Ihan tässä lähiaikoina, ellei jo ilmestynyt, gamespot.com ilmoitti julkaisuksi lokakuun, mutta en tiedä oliko Japani vai Amerikka.

Mistäköhän sivuilta vois pelejä tilata amerikasta

dvdboxoffice.com, normaali pelihinta 50+ euroa. Sieltä saa ilmaisen kuljetuksen (vain peleille/leffoille, ei itse konsoleille) minne päin tahansa.

Toinen hyvä paikka on amazon.com, norm. hinta n. 50 sielläkin (+ tietty kuljetus, maybe 10 ekstraa, ja mahd. myös verot/tullimaksut Suomessa), ja siellä on joskus suht hyviä tarjouksia vanhemmista peleistä (-40% joskus jopa -60% jos on joku vanhempi huonosti myynyt peli).

Tossa jotain ideoita. Mutta edellytyksenä on, että omistat jenkkikoneen, sillä Freeloaderin varaan ei oikein kannata laittaa liikaa toivoa.

Jenkeissähän noita nettipelikauppoja riittää. Tässä muutama hyvä: the rage, Tronix, NCS, JapanVideoGames, Dragon.CA (Kanada).
Nuo kaikki toimittavat pelit myös Suomeen.

Tuo DVD Box Office mainitaan usein tällä boardilla, mutta itse vittuunnuin sen toimintaan kun odotin kuukauden että he lähettäisivät tilaamani pelin. Lopulta peruutin tilaukseni, enkä ole sen jälkeen asioinut heidän kanssaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini

Tuo DVD Box Office mainitaan usein tällä boardilla, mutta itse vittuunnuin sen toimintaan kun odotin kuukauden että he lähettäisivät tilaamani pelin. Lopulta peruutin tilaukseni, enkä ole sen jälkeen asioinut heidän kanssaan.

Juu minäkään en ole vieläkään saanut kyseisestä lafkasta tilaamaamani Grandiaa. Varmaankin about 3-4 kk sitten tilasin.

Kyllähän täälläkin odotetaan tuota Resi 0, vaikka tosin enemmän odotan Resident Evil 4:sta. Tämän sarjan takiahan Cuben ostin.

Ylös Bottom