Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 2 & 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoshiGuru
Pelihän on aivan yhtä hyvä, oli sitten 8 BPP tai 32 BPP, sekä minkälaiset vain tekstuurit. Itse peliin nämä vanhat grafiikat ei vaikuta

kannattaa mielummin lukea PSOnen RS arvostelu, ja ostaa sen mukaan GC:lle.
Jep samaa mieltä. Toisaalta olen retroilija henkeen ja vereen, pelaan vanhojen konsolien (nes, gb jne) pelejä paljon enemmän kuin uusien konsolien.

Vanha monkey island 2 on parempi kuin uudempi monkey island 4. Vanhat megadriven sonicit on huomattavasti parempia kuin nykyiset sonic adventuret. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta olennaista on se, että grafiikkaa on noussut liian suureen rooliin :(

Onneksi GBA sentään pitää yllä hyvää vanhanajan grafiikkaa.

psst. toisena arvosanana olisi voinut olla retroarvosana. Tottahan se on, että kun peliä pitää verrata zeroon niin armotta arvosanan täytyy olla monta numeroa heikompi vaikka itse peli olisikin juonellisesti ym. parempi.

edit: äh unohdin kokonaan, että hinta ei tosiaan voi olla +50e

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Jep samaa mieltä. Toisaalta olen retroilija henkeen ja vereen, pelaan vanhojen konsolien (nes, gb jne) pelejä paljon enemmän kuin uusien konsolien.

Vanha monkey island 2 on parempi kuin uudempi monkey island 4. Vanhat megadriven sonicit on huomattavasti parempia kuin nykyiset sonic adventuret. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta olennaista on se, että grafiikkaa on noussut liian suureen rooliin :(

Onneksi GBA sentään pitää yllä hyvää vanhanajan grafiikkaa.

psst. toisena arvosanana olisi voinut olla retroarvosana. Tottahan se on, että kun peliä pitää verrata zeroon niin armotta arvosanan täytyy olla monta numeroa heikompi vaikka itse peli olisikin juonellisesti ym. parempi.

edit: äh unohdin kokonaan, että hinta ei tosiaan voi olla +50e

Enpä sanoisi RE sarjaa vielä retroksi. Grafiikka ehkä näyttelee nykyään liian suurta roolia, mutta jos RE2 ja 3 oltaisiin tehty GC grafiikoilla en usko että se olisi peliä ainakaan huonontanut. RE2 oli ehkä joskus hyvä peli, mutta mielestäni nykyään siihen on jo ajan hammas purrut aika lujaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Enpä sanoisi RE sarjaa vielä retroksi.
Joo en missään nimessä tarkoittanutkaan, että RE sarja olisi retroa. Lause oli varmaan huonosti muotoiltu ..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
RE2 oli ehkä joskus hyvä peli, mutta mielestäni nykyään siihen on jo ajan hammas purrut aika lujaa.

Itse en ole samaa mieltä. Pelailen RE2:sta tällä hetkellä Dreamcastilla ja todella hauskaa on. Ihmettelin juuri eilen että miten aika ei ole purrut tähän peliin oikeastaan yhtään. Mutta toisaalta olenkin hirmuinen Ressa fanaatikko :D

Pelasimpa tuon kolmosen läpi ja täytyy sanoa että oli se vieläkin aika helvarin hyvä. Tunnelma oli kyllä kohdillaan. Seuraavaks kakkonen...

Ylös Bottom