Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 2: vuosimallia 2019

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Sitten sitä menee missä aita on matalin, eli menee heti ekalla kerralla pelin rpgllä läpi milloin se ahdistavuus katoaa.
Ei siinä kai muuta asetta tule kuin tuo samurai edge albert model?
Sitten sitä menee missä aita on matalin, eli menee heti ekalla kerralla pelin rpgllä läpi milloin se ahdistavuus katoaa.
Taidat sekoittaa tähän pakettiin.

 
Vihdoin Clairella 2nd run läpi, normaalilla vaikeustasolla ja pääsin näkemään sen kunnon lopun. Oli ihan mukavasti eroa, verrattuna ekaan runiin. Alku oli haastavampi, kun ammuksia tuli niukemmin ja yksi kaveri hiillosti enemmän, mutta toisaalta alun jälkeen tavaraa sai vähintään yhtä hyvin ja ei se hiilostajakaan nostanut sykettä liikaa, kun tiesi jo systeemit.

Nyt näkyy bonuksissa vielä, 4 survival-tehtävää. Miten pitkiä noi on pelata läpi?
 
Viimeksi muokattu:
Vihdoin Clairella 2nd run läpi, normaalilla vaikeustasolla ja pääsin näkemään sen kunnon lopun. Oli ihan mukavasti eroa, verrattuna ekaan runiin. Alku oli haastavampi, kun ammuksia tuli niukemmin ja yksi kaveri hiillosti enemmän, mutta toisaalta alun jälkeen tavaraa sai vähintään yhtä hyvin ja ei se hiilostajakaan nostanut sykettä liikaa, kun tiesi jo systeemit.

Nyt näkyy bonuksissa vielä, 4 survival-tehtävää. Miten pitkiä noi on pelata läpi?
En ole varma mitä niistä tarkoitat, mutta 4th Survivor on noin 10-11 minuutin homma. Tuohon saa avattua vielä 5 kpl ylimääräisiä Tofu Survivor -runeja, joissa pelataan HUNKin sijaan erilaisilla tofuilla. Näillä on kaikilla omat aseet käytössä. Muuten kyseessä on sama pelitila.

Ghost Survivorseja on yhteensä neljä kappaletta ja pituudet vaihtelevat hieman. Suurin osa on jotain 10 minuutin pituisia, mutta viimeisin ja vaikein näistä (No Way Out) kesti itselläni noin 17-18 minuuttia muistaakseni.
 
En ole varma mitä niistä tarkoitat, mutta 4th Survivor on noin 10-11 minuutin homma. Tuohon saa avattua vielä 5 kpl ylimääräisiä Tofu Survivor -runeja, joissa pelataan HUNKin sijaan erilaisilla tofuilla. Näillä on kaikilla omat aseet käytössä. Muuten kyseessä on sama pelitila.

Ghost Survivorseja on yhteensä neljä kappaletta ja pituudet vaihtelevat hieman. Suurin osa on jotain 10 minuutin pituisia, mutta viimeisin ja vaikein näistä (No Way Out) kesti itselläni noin 17-18 minuuttia muistaakseni.

Noita tarkoitin, mulla ei sitten vielä näy vika ghost survivor. Hyvä tietää, että noin lyhkäsiä, pitää ne koittaa vielä rykästä läpi, ennen kuin siirryn Days goneen.
 
Itse en edes ole ekaa kierrosta vetänyt läpi. Ei ole ehkä mun kuppi kahvia. Epäsuosittu mielipide, mutta 4 ja 5 olivat sarjan parhaat vaikkei niissä kauhua kyllä ollut.
 
Itse en edes ole ekaa kierrosta vetänyt läpi. Ei ole ehkä mun kuppi kahvia. Epäsuosittu mielipide, mutta 4 ja 5 olivat sarjan parhaat vaikkei niissä kauhua kyllä ollut.

Omasta mielestä nelonen sisälsi juurikin sopivan määrän kauhua ja miljööt olivat paikoittain todellakin ahdistavia, ainakin tältä se tuntui kun ekan kerran peliä pelasi läpi ja nytkin kun sitä on PS4:llä pelannut läpi niin kyllä peli vieläkin osasi ahdistaa :D
Mutta kukin reagoi näihin aivan eri tavoilla.
 
Omasta mielestä nelonen sisälsi juurikin sopivan määrän kauhua ja miljööt olivat paikoittain todellakin ahdistavia, ainakin tältä se tuntui kun ekan kerran peliä pelasi läpi ja nytkin kun sitä on PS4:llä pelannut läpi niin kyllä peli vieläkin osasi ahdistaa :D
Mutta kukin reagoi näihin aivan eri tavoilla.
Pelasin ressa 4 wiillä läpi ja oli aika ahdistavaa äkkiä huitasta itse veitsellä kun ohjain toimi niin hauskasti :D
 
Omasta mielestä nelonen sisälsi juurikin sopivan määrän kauhua ja miljööt olivat paikoittain todellakin ahdistavia, ainakin tältä se tuntui kun ekan kerran peliä pelasi läpi ja nytkin kun sitä on PS4:llä pelannut läpi niin kyllä peli vieläkin osasi ahdistaa :D
Mutta kukin reagoi näihin aivan eri tavoilla.
Ahdistavaksi teki lähinnä typerät controllit ja koko saattotehtävä. Mutta ei siinä, hieno peli kyseessä oli aikanaan.

Tämä on toki ahdistava paikoittain, mutta ei tunnu oikein pelillisesti miellyttävältä kun supermonsteri alkaa vituttaa vaan kun juoksee perässä.
 
Ahdistavaksi teki lähinnä typerät controllit ja koko saattotehtävä. Mutta ei siinä, hieno peli kyseessä oli aikanaan.

Tämä on toki ahdistava paikoittain, mutta ei tunnu oikein pelillisesti miellyttävältä kun supermonsteri alkaa vituttaa vaan kun juoksee perässä.

Itte sain hiilostajasta useasti hyvät naurut, kun se ei tule tiettyihin paikkoihin, vaikka olisi sentin päässä. Muuten oli ihan hyvä ja painostava, tuli hyvät retro vibat. Ennenvanhaan peleissä oli usein tuhoutumattomia vihollisia.

Mulla odottaa VII vielä vuoroaan, pitää kuitenkin tämän jälkeen pelata muuta.
 
Itte sain hiilostajasta useasti hyvät naurut, kun se ei tule tiettyihin paikkoihin, vaikka olisi sentin päässä. Muuten oli ihan hyvä ja painostava, tuli hyvät retro vibat. Ennenvanhaan peleissä oli usein tuhoutumattomia vihollisia.

Mulla odottaa VII vielä vuoroaan, pitää kuitenkin tämän jälkeen pelata muuta.
Juu itse en juuri pidä tuollaisesta ratkaisusta ettei örkkimöykkyä saa hengiltä. Olisivat mielummi ottaa kerrallaan aseet pelaajalta pois, kuten Amnesiassa.

Sama ongelma useissa vanhemmissa peleissä, mihin en nykyään koske pitkällä tikullakaan. Enkä tule koskemaan kolmosen remakeen.
 
Noita tarkoitin, mulla ei sitten vielä näy vika ghost survivor. Hyvä tietää, että noin lyhkäsiä, pitää ne koittaa vielä rykästä läpi, ennen kuin siirryn Days goneen.
Jees, tuon neljännen saa avattua sitten kun pelaa ne kolme ekaa läpi. Itse pidin kaikista noista Ghost Survivorseista, varsinkin tuo viimeinen oli todella mukava ja vaikea haaste.
 
Olipa hyvä peli, kenttäsuunnittelu aivan loistava. Tuli ihan dark soulssit mieleen ku kaikki nivoutuu yhteen kivasti pikkuhiljaa. Kolmesti olen nyt läpässyt, molemmilla ekat runit ja leonilla kakkosruni. Platina jää kyllä hankkimatta, pitäs ainaki kahdesti vielä pelata läpi S-rankilla, toinen niistäkin kerroista vielä aukasematta itemboxia. Tuskaisia pokaalilistoja näissä kaikissa Ressu peleissä, vaatii aina liian monta läpipelua. Seuraavaksi sitten siirrytään kolmosen pariin.
 
"Samaa ongelmaa kohonneen mustan ongelmaa oli/on esim. RE2 Remakessa"

Enpä tiennytkään tästä. Kokeilin aikoinaan pelin demoa ja se oli sen verran harmaata, että jätin aika nopeasti kesken. Muistan vaan, kun Digital Foundry kehui aikoinaan peliä visuaalisesti erityisesti OLED-televisiolla. Olin aika pettynyt silloin omaan uuteen QLED-televisioon ja eipä toiminut tämä peli "teknologia demona".

No äkkiä asia unohtui mielestä ja sen jälkeen pettymystä on lähinnä aiheuttanut kyseisen TV:n teknologian oikeat puutteet (no niitä riittää enemmän kuin lääkäri määrää). Nykyisin tuommoisen asian pelissä tunnistaisi heti, kun oman TV:n kuva on jo tuttu.

Toivottavasti on kuitenkin jo korjattu päivityksellä pelin mustat kuntoon tai saa asetuksien avulla riittäävän hyväksi. Ja kenties vaikka demossa tilanne olisi ollut huonompi kuin itse pelissä.
 
Itsekin jatkoin tätä vuosien jälkeen. Tai itseasiassa aloittelin PS5:llä uudestaan. Hieno peli kyllä ja osaa kyllä olla karmiva :D Alkuperäistä en siis ole koskaan pelannut, joten ihan tuore peli kyseessä itselle. Ja Leonilla siis aloittelin standardilla.
 
Ylös Bottom