Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4 - käsillä!

Mac41

Member
Noniin, ensimmäiset saavat opelin jo huomenna. Uusi ketju, tänne ensiraportit ja risut/ruusut.

Toivottavasti tulee itsellenikin huomiseksi.
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Jaa, no itse sain pelin jo TÄNÄÄN Konsolinetistä (toimitustapa: nouto Pohjois-Tapiolan R-Kioskilta). Vaikuttaa loistavalta. Grafiikat on uskomattomia ja haulikossa on voimaa (lennättää kyläläiset seinään ja repii päitä). Vähän putkimainen, mutta se ei haittaa menoa mitenkään. Vastustajien lähestyessä ja painostavan musiikin tullessa pelottaa oikeasti. Hyvältä peli tuntuu!

PS. Konsolinet.fi ON hyvä. Sain pelin 2 päivää ennen ilmestymistä!!!
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Omaani vielä odottelen. Ennakkomaksulla maksoin. Elän toivokkaana huomisen suhteen :D.
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Taneli sanoi:
PS. Konsolinet.fi ON hyvä. Sain pelin 2 päivää ennen ilmestymistä!!!
Nam, itse ennakkotilasin ja -maksoin pari päivää sitten ja nyt näpit syyhyten sitä odottelen. Hyvällä tuurilla voi tulla jo huomenna, mutta perjantaita itse veikkaan.

Onkohan tämä ketju hivenen myöhässä, sillä ensimmäiset ovat jo pelanneet tätä kyllästymiseen asti.
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Taitavat olla kuluttaneet jenkkiversiota puhki ja säästäneet tämän "virallisen" threadin perustamisen meille EU- pulliaisille.
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Oon odottanut tätä peliä siitä asti kun se PS2:lle ilmoitettiin, siis alunperin ilmoitettiin, sen jälkeen se muuttu Cube peliks.
No nyt kun se tulee/tuli tässä kuussa, niin samaan aikaan tuli monta muutakin peliä jotka vie paljon aikaa.
Täytyy lykätä tämän ostoa. + Cubekin on ostamatta.
Tiedän että peli tulee myös PS2:lle, mutta en mä niin pitkälle venaa, varsinkaan graafisesti huonompaa versioo.


Onko mitään tietoa onko Cube+RE4 Paketin peli normaali kotelossa?
 
Vastaus: Resident Evil 4 - Reisillä!

Mikä siinä vanhassa threadissa nyt oli niin vastenmielistä, että piti tänne loikata? Jenkkirasistit! :D
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

15.2 ennakkotilattu konsolinetistä ja nyt odotellaan Pate postimiestä ....
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Käydään nyt täälläkin sanomassa, että on mahtava peli kyseessä! Nyt tuli minustakin RE fani. :cool:

Kaikki on niin viimeisen päälle sliipattua että ei oo mitään järkee.. Jopa läpäisemisestä aukeavat bonukset on omaa luokkaansa, mutta ei niistä enempää..
:rolleyes:
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Pakko vetää nää kirjotukset ekaksi läpi ja sitten ostaa Re4.

Heti kun on matikan koe ohi, kävelen zombina lähimpään kauppaan ostamaan Re4:n.
Sitten menen kotiin, laitan aivot narikkaan ja lukitsen oveni ja käyn pelamaan.

Että tälläst. :rolleyes:
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Hmm, itse ennakkotilasin (ja maksoin) jo 13. päivä, mutta pakettia ei kuulu ainakaan vielä. Kävelin myös paikallisen peliputiikin ohi ja kyseistä peliähän siellä jo pelailtiin. Perhana, oli se aikanen viikonloppu jo melkein käsillä :D.

EDIT: Juuri kun olin saanut laitettua tämän viestin, postilaatikko kolisi ja sieltä löytyi pikkuinen Konsolinetin valkoinen kirjekuori ja sisällä Resident Evil 4. Tunnin pelaamisen jälkeen suussa on todella hyvä maku. Nyt vain odotellaan vähän pimeämpää ja sitä parempaa tunnelmaa, jotta pääsee jatkamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

You lucky bastards ! :p

Ei ole oma budjetti vielä riittänyt uutuuspeleihin. Kesällä sitte...
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Joo, itsellenikin tuli tänään.

Jotenkin oudohko peli. Mielenkiintoiselta kyllä vaikuttaa, mutta ohjaus on hankala. Tähtäys on liian nopeatempoista, ei osaa tähdätä oikein. Alun muistelmat olivat vähän turhan meluisat. Musiikinpauhun takia ei oikein päässyt keskittymään. Muutenkin tapahtumia pohjustettiin liian vähän.
Kuvakulma ei ole paras mahdollinen. Tekisi mieli katsella muuallekkin. Liia läheltä ehkä kuvattua.

Ja harmi vain, tekstitys puuttuu välianimaatioista. Vai saako ne jostain päälle?

Vaikeustasoja on vain kaksi. :mad: Sain heti alussa hittiä aika pahasti, joten resetoin ja tulin tänne kertomaan. Illalla aloitan koko seikkailun uudestaan.

Hmm, siis iski vähän eri tavalla, mitä olin odottanut. Ei vaikuta vielä kovin jeesuspeliltä.
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Hmm, en tosiaankaan käsit, miksei arvosteluissa ole otetu huomioon ohjausta.

Testailin vielä, ja ohjaus vaikuttaa todella huonolta. Tuli vähän ruuhkaa ja mamma sai heitettyä minut maahan. Leon nousi maasta (ja katsoi tottakai väärään suuntaan) ja muut hakkasivat selän takan minkä kerkesivät. Täyskäännöskään ei auttanut....turhan vaikeaksi tehty. Asetta saa latailla kokoajan, varsinkin kun vahingossa aina ampuessa painaa väärää nappia.

Hmm, ehken vaan osaa. Vai onko teillä ihan kaikki ok?
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Hmh.... Te onnekkaat olette jo pässeet pelaamaan sitä...
Noh... huomenna heti koulun jälkeen pääsen itsekki pelaamaan... :p
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Mac41 sanoi:
Hmm, ehken vaan osaa. Vai onko teillä ihan kaikki ok?

Mulla on kaikki ok, eli et vaan varmaan osaa.

3h takana normaalilla ja kuolo korjaa kyllä välillä, mutta se on vaan oikein.
Aika räiskintää tämä tuntuu olevan, pateja menee ihan perkuleesti. Onneksi tuleekin.

Erittäin hyvältä vaikuttaa.
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Mac41 sanoi:
Testailin vielä, ja ohjaus vaikuttaa todella huonolta. Tuli vähän ruuhkaa ja mamma sai heitettyä minut maahan. Leon nousi maasta (ja katsoi tottakai väärään suuntaan) ja muut hakkasivat selän takan minkä kerkesivät. Täyskäännöskään ei auttanut....turhan vaikeaksi tehty. Asetta saa latailla kokoajan, varsinkin kun vahingossa aina ampuessa painaa väärää nappia.

Se ohjaus on aivan OK vaikka parempikin olisi voinut olla. Jotenkin lukemastasi voisi veikata että olet siinä ensimmäisessä tappelukohtauksessa kirkon edessä. Se on yllättävän vaikea kohta, mutta myöhemmin peli helpottaa kummasti kun aseiden tarkkuus, kantama ja lippaat kasvavat. Se täysikäännös kuitenkin kannattaa unohtaa täysin (minä en käyttänyt sitä lainkaan pelatessani pelin läpi).
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

Teppo_Holmqvist sanoi:
Se täysikäännös kuitenkin kannattaa unohtaa täysin (minä en käyttänyt sitä lainkaan pelatessani pelin läpi).

Itse käytän tuota täyskäännöstä ja paljon kun tulee ruuhkaa vihulaisten kanssa, muutoin käännös on TODELLA hidas. Tuttu liike wanhoista ressoista. Onhan maaginen peli kuulokkeet korvilla aamukolmelta..! Järin hankalalta peli ei vaikuta, 4 tuntia takana ja ainoat game overit tulivat pelin alkupuolella kameraan totutellessa. Kuteja ei liikaa jaeta, mutta onneksi on muita apuvälineitä(kranaatteja ja veitsi).

Erityisesti pari "pomotaistelua" on säväyttänyt allekirjoittanutta suuresti.
 
Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!

acidjazz sanoi:
Itse käytän tuota täyskäännöstä ja paljon kun tulee ruuhkaa vihulaisten kanssa, muutoin käännös on TODELLA hidas. Tuttu liike wanhoista ressoista. Onhan maaginen peli kuulokkeet korvilla aamukolmelta..! Järin hankalalta peli ei vaikuta, 4 tuntia takana ja ainoat game overit tulivat pelin alkupuolella kameraan totutellessa. Kuteja ei liikaa jaeta, mutta onneksi on muita apuvälineitä(kranaatteja ja veitsi).

Erityisesti pari "pomotaistelua" on säväyttänyt allekirjoittanutta suuresti.

Myös minä koen 180asteen käänöksen todella hyödylliseksi. Ja ohjaus on mielestäni todella hyvä. Ainut mikä siinä on häirinnyt on aloitellessa strafen (sivuaskel) puuttuminen.
 
Ylös Bottom