Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nam, itse ennakkotilasin ja -maksoin pari päivää sitten ja nyt näpit syyhyten sitä odottelen. Hyvällä tuurilla voi tulla jo huomenna, mutta perjantaita itse veikkaan.Taneli sanoi:PS. Konsolinet.fi ON hyvä. Sain pelin 2 päivää ennen ilmestymistä!!!
Mac41 sanoi:Hmm, ehken vaan osaa. Vai onko teillä ihan kaikki ok?
Mac41 sanoi:Testailin vielä, ja ohjaus vaikuttaa todella huonolta. Tuli vähän ruuhkaa ja mamma sai heitettyä minut maahan. Leon nousi maasta (ja katsoi tottakai väärään suuntaan) ja muut hakkasivat selän takan minkä kerkesivät. Täyskäännöskään ei auttanut....turhan vaikeaksi tehty. Asetta saa latailla kokoajan, varsinkin kun vahingossa aina ampuessa painaa väärää nappia.
Teppo_Holmqvist sanoi:Se täysikäännös kuitenkin kannattaa unohtaa täysin (minä en käyttänyt sitä lainkaan pelatessani pelin läpi).
acidjazz sanoi:Itse käytän tuota täyskäännöstä ja paljon kun tulee ruuhkaa vihulaisten kanssa, muutoin käännös on TODELLA hidas. Tuttu liike wanhoista ressoista. Onhan maaginen peli kuulokkeet korvilla aamukolmelta..! Järin hankalalta peli ei vaikuta, 4 tuntia takana ja ainoat game overit tulivat pelin alkupuolella kameraan totutellessa. Kuteja ei liikaa jaeta, mutta onneksi on muita apuvälineitä(kranaatteja ja veitsi).
Erityisesti pari "pomotaistelua" on säväyttänyt allekirjoittanutta suuresti.