Vastaus: Resident Evil 4 - käsillä!
Hih, en ole vieläkään "ehtinyt" hankkimaan Resident Evil 4:sta, vaikka piti tehdä tuo jo kesän alussa.
On vaan niin kamalasti muita pelejä kesken. Tarkoitus olisi se nyt hankkia tässä seuraavalla viikolla, mut saas nähdä miten käy.
Voisiko joku kertoa pienen selostuksen näppäimistä niin, että ne helposti ymmärtäisi? Ihan vain niinkuin perustoiminnot, että mitä milläkin näppäimellä. Kiinnostaa jo nyt tietää.
Toinen kysymys koskee tuota inventaariota. Videoiden ja puheiden perusteella tiedän, kuinka se toimii, mutta entäs kun olen kuullut, ettei pelissä ole tallennuspaikkojen luona enää Item boxeja? Mihin ylimääräiset ammukset ja aseet sullotaan, jos ne eivät mahdu mukaan? Joutuuko ne heittämään kokonaan pois vai?
Kolmas kysymys koskee tuota läpipeluuta. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Resident Evil 4:ssa saa uudelleen aloittaessa (siis kunhan ensin loadaa läpivedetyn tallennuksen) kaikki edellispelissä olleet aseet heti alussa mukaan, siis jos aloittaa samalla vaikeustasolla? Vai kuinka? Toivottavasti näin, koska tuollainen "jee pääsen alussa tappamaan tusinahirviöitä megamörssäreillä" yleensä innostaa minua uuteen läpipelaamiseen.
Jos Resident Evil 3:ssa tuo Mercenaries-moodi ei juuri kiinnostanut, niin onko mitään toivoa, että se voisi nelosessa kiinnostaa?
[edit] Ja koko Resident Evil -sarjaa vielä koskien kysymys, että löytyykö jostain pelisarjan kaikkien osien juonipaljastuksia ja pikkukysymyksiin vastauksia SUOMEKSI? Resident Evil Remaken juonesta on jäänyt aika runsaasti kysymyksiä ja osa niistä kuulemma selviää Zerossa, jota kuitenkaan tuskin olen hankkimassa.