Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4... Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vitonenhan on ihan sitä samaa kuin nelonenkin, mutta paremmilla kontrolleilla ja co-op-mahdollisuudella, sanoisin että parempi kuin yliarvostettu nelonen. Kutonen on kyllä aika paska.

Se sana on muuteen miljöö eikä miliö. ;)

Kutonen ei ollut paska vaan se oli täys paska, en ole samaa mieltä kummankaan että nelonen olisi yliarvostettu mutta vitosesta olen sitä mieltä että se on täysin aliarvostettu peli.
 
Jatkan pohdintaa Resident Evil ketjussa, mutta käsittääkseni 7 osa oli paluu juurille. Peli myi ennen sitä hyvin, mutta pelit menivät enemmän toiminnan suuntaan. Miljöö on tärkeä.
 
Olisiko jo aika yhdistää kaikki Resident Evil ketjut yhdeksi suureksi ketjuksi? Valtava pelisarja kyseessä. Olisi hyvä saada koko RE-yhteisö saman ketjun alle. Myös leffat ja animaatiot, lelut, jne.
 
Olisiko jo aika yhdistää kaikki Resident Evil ketjut yhdeksi suureksi ketjuksi? Valtava pelisarja kyseessä. Olisi hyvä saada koko RE-yhteisö saman ketjun alle. Myös leffat ja animaatiot, lelut, jne.

Ei ole, sitä varten on se yleinen ketju, kyllä näille on hyvä olla omatkin ketjut josa voi itse siittä yhdestä ja samasta pelistä puhua.
 
Ei ole, sitä varten on se yleinen ketju, kyllä näille on hyvä olla omatkin ketjut josa voi itse siittä yhdestä ja samasta pelistä puhua.
Ehdottomasti näin. Ei ole mitään järkeä näitä samaan niputtaa. Yksittäinen peli voi kuitenkin olla niin omanlaisensa. Ei minua ainakaan automaattisesti kiinnosta jokainen Resident Evil-peli niin paljoa, että haluaisin alkaa jotain isoa ketjua selaamaan löytääkseni minua kiinnostavista Resident Evil-peleistä kirjoittelua.
 
Resident Evil 4 tulee takaisin, mutta ei ihan niin kuin haluttiin.

Quest2:sen omistajana tämä on tietysti hyvä uutinen, mutta jotenkin 15v vanhan pelin pelaaminen ei nyt kuitenkaan säväytä. Onhan tässä spoilaantunut PSVR:n Resident Evil 7:lla ja Half-Life Alyxilla.
 
Kyllähän tämä oli tiedossa jo pitkään ja mulla kävi pikaisesti mielessä jopa quest 2:n osto tuon takia, mutta sitten muistin, että siinä on n.kolmen tunnin akkukesto joka on ihan liian vähän. Tai voishan sen vissiin pitää aina latauspiuhassa kiinni, mutta silti.
Jos vr laseja myydään langattomana niin kyllä niiden pitää pysyä päällä pidempään mitä WiiU gamepadin.
 
Kyllähän tämä oli tiedossa jo pitkään ja mulla kävi pikaisesti mielessä jopa quest 2:n osto tuon takia, mutta sitten muistin, että siinä on n.kolmen tunnin akkukesto joka on ihan liian vähän. Tai voishan sen vissiin pitää aina latauspiuhassa kiinni, mutta silti.
Jos vr laseja myydään langattomana niin kyllä niiden pitää pysyä päällä pidempään mitä WiiU gamepadin.
Tuohon saa epävirallisia ja virallisia ratkaisuja, jotka sisältävät lisäakun itse headsetissä. Itse en ole tainnut kuluttaa akun loppuun kun kerran tai kaksi, harvemmin tulee pelattua sen pidempään, siis ihan vakioakulla.

Jos kotoa löytyy peli-PC, tarjoaa Quest2 huikean kirjaston PSVR:n päälle. Jollei, Quest2 tarjoaa mobiilinakin näppärän setin pelejä, paremmat ohjaimet, 360 asteen liikkumisen ja langattomuuden vrt. PSVR. Molempi parempi.

Mutta ollaan vahvasti jo offtopicissa, joten se tästä.
 
Akut lisää aina painoa ja mä olen sellainen no life tyyppi joka pelaa vr pelejäkin 8-12 tuntia päivän aikana ja re4 tulisi varmaan pelattua ihan yhdeltä istumalta läpi.
Toisaalta eipä noita langattomia laseja ole varmaan mun kaltaisille edes tarkoitettu :D

Varovasti tietenkin elättelen toiveita ressan tulemisesta myös psvr 2:lle tai jopa nykyiselle sillä missään ei vissiin ole vahvistettu, että tuo ei voisi olla vain ajallinen yksinoikeus.
 
Vielä ei ole Remake julkistettu mutta miltähän näyttäisi PS1 versio jos sellainen olisi?

 
Väärä ketju ehkä mutta itse toivoisin ennemminkin Code Veronica X remakea kun Resident Evil 4:sen, etenkin nyt kun jonkinmoinen uusversio Resident Evil 4:sta on saatu VR:llekkin. Vanha gamecube aikainen pelikin kun on vielä varsin pelattava jos sitä vertaa Code Veronica X tasoon.

Toki Resident Evil 4on enemmän tunnettu mitä Code Veronica X ja omaa suuren fanikunnan joille remake maistuisi.
 
Väärä ketju ehkä mutta itse toivoisin ennemminkin Code Veronica X remakea kun Resident Evil 4:sen, etenkin nyt kun jonkinmoinen uusversio Resident Evil 4:sta on saatu VR:llekkin. Vanha gamecube aikainen pelikin kun on vielä varsin pelattava jos sitä vertaa Code Veronica X tasoon.

Toki Resident Evil 4on enemmän tunnettu mitä Code Veronica X ja omaa suuren fanikunnan joille remake maistuisi.

Siksi olenkin luonnut oman ketjun mikä käsittelee kaikkea Resident Evil peleihin liittyvää:


Tuli muuten mieleen että tuleeko teillä mieleen hetkiä tai paikkoja mitkä vaihtaisitte ne Remakessa johonkin toiseen?
 
Kaikki missä pelataan Ashleyllä, rasauttavaa tuoda tuollainen täysin muusta pelistä irrallaan oleva elementti.

Sen osion voisi tosiaan paikata jollakin muulla, peliä joudutaan myös muokkaamaan radikaalisti myöskin sen takia jos tähän halutaan sitä Capcomin mörköä mukaan.
 
Huhun mukaan peli on kokemassa isoja muutoksia tarianssa vs alkuperäinen:


Virallisesti Capcom ei ole asiaa julkistanut, mutta julkisen salaisuuden mukaan työn alla on uusiksi tehtävä versio klassisesta kauhupelistä Resident Evil 4. Fanbyten Imran Khan tietää nyt huhuilla lähteidensä kertoneen, että Resident Evil 4: Remake kokee selvästi enemmän muutoksia verrattuna jo ulos saatuihin uusintaversioihin Resident Evil 2 ja Resident Evil 3. Muun muassa tarinaa muutetaan aika tavalla. Esimerkiksi pelin alkua toimittava maalaiskylä siirretään yöaikaan, koska tavoitteena on tehdä pelistä aiempaa pelottavampi. Lisäksi aiemmin varsin pienessä roolissa olleet henkilöhahmot saavat lisää aikaa. Ei voi kuin toivoa, että mystinen kauppamies eli "mersantti" on yksi heistä.


Sitä paitsi aiemmin erillisenä olleet kokonaisuudet Assignment: Ada ja Separate Ways sisällytetään paremmin osaksi muuta kokonaisuutta. Se ei ole tiedossa edes huhujen mukaan, onko kyse erillisistä laajennuksista, vai sisällytetäänkö materiaali vain muun pelin sekaan.

Muutoksia näyttää siis olevan tulossa, huhujen mukaan.
 
Ylös Bottom