Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4... Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Huomaa miten noobeja jengi on nykyään.

Kun 4 tuli oli se super smootti ja sulava kun verrattiin hitaaseen tankki meininkiin aikaisemmissa osissa. Juurikin niissä mitkä tekivät resident evilin. Nyt sama homma mutta toisinpäin. Tulee ihan sellainen olo et tuskin kauhean moni niitä orkkiksia on edes vetänyt 1-4 + code veronica, zero jne.

Eikä kaikkien ole pakkokaan mut niin ne pelit on tehty ja tarkoitettu vedettävänsä. Mulle esim 7 ja 8 ei ole kunnon ressoja kun ei ole perinteisiä zombeja eikä perinteistä liikkumista eli vähän "rajoittuneena" paskat housuissa mietit mitä kulman takaa tulee. Vähän vaikea nyt selittää mut ehkä jotkut tajuu.
Itse aloitin 2003-2004 pelaamisen ollessani jotain 9v. Luonnollisesti vähän kaikki kauhupelit jäivät pelaamatta. Ehkä jossain Vice Cityssä siihen aikaan oli mukamas niin smoothit kontrollit, vaikka nykyään se alkuperäinen on aikalailla kankea.

Eli kyllähän se nostalgia tekee paljon ja varmasti joidenkin mielestä alkuperäisessä RE4 oli sulavat kontrollit verrattuna niihin kolmeen ekaan ressaan. Mutta on se RE4 alkuperäinen huonosti vanhentunut myös, vaikka olikin vaikuttava tekevä genressä.
 
Demosta on löytynyt myös salainen ase. Ennen kuin avaat villagen oven niin poista inventariosta kaikki itemit niin lehmä ladon vieressä oleva kaivo aukeaa ja siellä on uusi ase.

EDIT: Sen unohdin sanoa että aseen saa pitää sen jälkeen kun sen kerran on löytänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Demosta on löytynyt myös salainen ase. Ennen kuin avaat villagen oven niin poista inventariosta kaikki itemit niin lehmä ladon vieressä oleva kaivo aukeaa ja siellä on uusi ase.
Shiiit, tuotahan pitää kokeilla! On tullut lähemmäs 10x pelattua demo jo läpi. On kyllä nannaa! Ganadosit on kyllä paljon ovelampia tässä remakessa ja pyrkii aika tehokkaasti piirittämään pelaajaa. Saa aika tosissaan sukkuloida tuolla kylässä joka kerta vaikka onkin jo useampi läpäisy alla. Nyt vasta viimeisellä rundilla kokeilin tuota parrya ja sehän näköjään toimii myös perus vihuja vastaan. Tulee kyllä olemaan pitkät kaksi viikkoa tätä odotellessa! Ensi viikolla vissiin tulossa arviot. Veikkaan, että nyt mennään rominalla yli 90p keskiarvon. :)
 
Saapa nähdä milloin PSVR2 versio saapuu, voi mennä loppu vuoteen. Pidän kyllä täysin selvänä että sieltä tulee koko peli VR muodossa. Quest 2 RE4 VR versiota kehuttiin todella paljon ja se oli natiivi Quest 2 peli mobiiliraudalla, PSVR2 versio tulee näyttämään siihen verrattuna huikealta.
 
Saapa nähdä milloin PSVR2 versio saapuu, voi mennä loppu vuoteen. Pidän kyllä täysin selvänä että sieltä tulee koko peli VR muodossa. Quest 2 RE4 VR versiota kehuttiin todella paljon ja se oli natiivi Quest 2 peli mobiiliraudalla, PSVR2 versio tulee näyttämään siihen verrattuna huikealta.
Onkohan tämä tuleva psvr2 peli käytännössä täysin eri peli kuin questin RE4 ? Se löytyy jo niin mietin onko mitään järkeä samaa peliä pleikalle hommata. RE Village Vr on kyllä pirun hyvä psvr2 sella.
 
Onkohan tämä tuleva psvr2 peli käytännössä täysin eri peli kuin questin RE4 ? Se löytyy jo niin mietin onko mitään järkeä samaa peliä pleikalle hommata. RE Village Vr on kyllä pirun hyvä psvr2 sella.
Eri peli on. PSVR2-tuettu peli on tämä tuleva Resident Evil 4 Remake, josta tuore demokin saatiin.
 
Saapa nähdä milloin PSVR2 versio saapuu, voi mennä loppu vuoteen. Pidän kyllä täysin selvänä että sieltä tulee koko peli VR muodossa.

Itse en tuohon usko kun capcom itse on käyttänyt termiä vr content joka viittaa vain johonkin extra moodiin.
 
Itse en tuohon usko kun capcom itse on käyttänyt termiä vr content joka viittaa vain johonkin extra moodiin.
Teknisesti myös RE Villagen kohdalla PSVR2-moodi on erikseen ladattava DLC ja sitä myöten tavallaan oma pelitilansa, josta ei harmittavasti saa edes Trophyja. Uskon, että myös RE4:n kohdalla kyse on jostain samankaltaisesta järjestelystä.
 
Mitenkäs tuon demon saa ladattua Xbox livestä ? Olen koittanut etsiä mutta löydän vain pre-orderin.
 
Ainakin Xbox apilla kun kirjotin vaan resident evil tuli yhdeksi vaihtoehdoksi resident evil 4 chainsaw demo
Jes, nyt löyty. Kiitos!

Huhu olipas adrenaliinin täyteinen demo! :D
Oli kyllä toteutettu kunnon kauhuleffatyyliin, siinä vaiheessa kun pitää alkaa porukkaa räiskimään niin lähdin pakittamaan taaksepäin ja tuli se rauta ovi vastaan, oli aika epätoivonen olo kun edessä noin 10 mielipuolta ja takaa aukee ovi missä on se moottorisahamies tulossa toisesta suunnasta :D

Kahdella kuolemalla selvisin, kranaatti ja flashbang meni heti alussa mutta siitä huolimatta selvisin jotenkin. Huippu peli, tämä menee kyllä ostoon ennen julkaisua.
 
Viimeksi muokattu:
Jes, nyt löyty. Kiitos!

Huhu olipas adrenaliinin täyteinen demo! :D
Oli kyllä toteutettu kunnon kauhuleffatyyliin, siinä vaiheessa kun pitää alkaa porukkaa räiskimään niin lähdin pakittamaan taaksepäin ja tuli se rauta ovi vastaan, oli aika epätoivonen olo kun edessä noin 10 mielipuolta ja takaa aukee ovi missä on se moottorisahamies tulossa toisesta suunnasta :D

Kahdella kuolemalla selvisin, kranaatti ja flashbang meni heti alussa mutta siitä huolimatta selvisin jotenkin. Huippu peli, tämä menee kyllä ostoon ennen julkaisua.
Itsellekin kävi samallailla ja jäin ekalla kerralla moottorisahamiehen armoille :D On tässä kyllä häijyn näköiset kuolemisanimaatiot. Ei ole todellakaan herkemmille. Muutenkin mitä nyt vähän olen pelannut alkuperäistä, niin on tässä saatu painostavampi tunnelma. Toki uusi pelimoottori tekee paljon. Mutta sitten vastapainona pystyy läiskimää mörköjä kumoon kierrepotkuilla sun muilla vitosen tapaa :D
 
Oli nää siinä alkuperäisessäkin. Ensiksi piti vaan ampua joko jalkaan tai päähän.
Juu niin muistelen myös. Mutta meinasin lähinnä ettei tässä remakessa ole sitä mekaniikkaa otettu pois. Joka ei ole tietenkään huono asia, mutta lähinnä vie se siitä kauhusta pois kun Leon tekee niitä kierrepotkuja ja hyppii ikkunoista :D
 
Viimeksi muokattu:
Testailin demoa ja sen perusteella hyvin tehty remake. Ei tästä oikein muuta osaa sanoa. Oli mukava kullata omia vanhoja muistoja, mutta samalla huomasin että en jaksa tämän pelin ääreen paneutua, vaikka erinomainen teos onkin.
 
Yhtenä päivänä kerran kokeilin demoa. Vaikuttaa haastavammalta kuin alkuperäinen. Tosin pelasin Resident Evil 4 PS4:llä ja easylla muutama vuosi sitten. Kyllä tää ostoon menee kun pelattavuus on tässä parempaa kuin alkuperäisessä.
 
Nähnyt lähinnä vain ylistystä demolle. Hyvähän se on. Itse odotin tosin ehkä vähän jopa enemmän visuaaliselta puolelta, koska RE 2 viime genillä on niin virheetön siinä mielessä, ja nyt on uutta rautaakin.
 
Ylös Bottom