Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 4 uutta tietoa ja kuvia \(^o^)/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil 4 uutta tietoa ja kuvia \(^o^)/

Harayu sanoi:
Lyhyt? Ainakin tuolla IGN:n arvostelussa ne lupaili yli 20 tunnin edestä pelailtavaa...

IGN kyllä vetää noita tuntimääriä aina yläkanttiin, mutta toisaalta myös minulla on taipumusta pelata pelejä älyttömällä temmolla läpi. Monet pelasivat mm. Paper Mario 2:sta sen 40 tuntia, minä pelasin 27 (ja ihan ensimmäisellä kerralla).

Jesh!!! tänään saapui residentti nelonen ja olen täysin samaa mieltä tepon kanssa, peli on kertakaikkisen upean näköinen. En ole vielä ehtinyt pelaamaan paljoa mutta peli imaisi heti mukaansa. Tähtääminen oli aluksi hieman kiikkerää mutta nopeasti siihen tottui. Äänetkin ovat kohdallaan. Aina kun kuuluu raksahdus puskasta, niin säpsähtää ja alkaa hädissään tähtäilemään joka suuntaan.

Eiku jatkamaan :D

saa nahda koska kans mulle tulee kun shipping date oli 13 paiva :)

frozen9999 sanoi:
saa nahda koska kans mulle tulee kun shipping date oli 13 paiva :)
Saattaapi mennä ensi viikolle (aika varmasti).
Noi kyläläiset on kyllä ihan hulluja. Kun yrittää vaikka mennä torniin karkuun niitä joukkoja, niin rupee satelemaan molotoveja niskaan. :D
Joissain kohdissa tuppaa ihan tulemaan hiki kun yrittää pysyä hengissä. Loistavan pelin ovat capcomin pojat taas kerran vääntäneet.

siis aivan tajuttoman hyvä peli... n. 5 ja ½h pelattu ja tokassa chapteris huitelen. kuolemakin korjannut muutamaan otteeseen.
Kokeilkaa mennä haastamaan mootorisahamies painiotteluun healtin ollessa punaisella :D
Raaka peli ;)

Viitisen tuntia pelattu ja chapter kakkosessa olen.
Sinänsä harmittaa tuo laajakuvatuen puuttuminen, mutta tuovathan nuo mustat palkit myös elokuvamaista tunnelmaa peliin ainakin omasta mielestäni. Omassa telkkarissani koikeilin pelata tuolla zoom-toiminnolla, mutta kuva muuttui niin karkeaksi ettei sillä viitsinyt hirveästi pelailla. Muuten kyllä graffat ovat mahtavat.

Erittäin hyvältä vaikuttaa, mutta olisi vielä kiva kuulla kommentteja pelaajilta, jotka eivät aikaisemmista ressoista ole pitäneet. Perinteisiin ongelma-alueisiin on arvostelujen perusteella puututtu, mutta vielä olisi kiva kuulla lisää, jotta osaisi päättää hankkiiko pelin täysihintaisena vai vasta halpiksena.

Somernaattori sanoi:
Viitisen tuntia pelattu ja chapter kakkosessa olen.
Sinänsä harmittaa tuo laajakuvatuen puuttuminen, mutta tuovathan nuo mustat palkit myös elokuvamaista tunnelmaa peliin ainakin omasta mielestäni. Omassa telkkarissani koikeilin pelata tuolla zoom-toiminnolla, mutta kuva muuttui niin karkeaksi ettei sillä viitsinyt hirveästi pelailla. Muuten kyllä graffat ovat mahtavat.

siis sehan on tehty nimenomaan widescreeniksi?

Resident Evil 4 is presented in cinematic widescreen, so if you have a standard television set, you'll view the action in letterbox format

http://www.gamespot.com/gamecube/adventure/residentevil4/review.html

Hex sanoi:
Erittäin hyvältä vaikuttaa, mutta olisi vielä kiva kuulla kommentteja pelaajilta, jotka eivät aikaisemmista ressoista ole pitäneet. Perinteisiin ongelma-alueisiin on arvostelujen perusteella puututtu, mutta vielä olisi kiva kuulla lisää, jotta osaisi päättää hankkiiko pelin täysihintaisena vai vasta halpiksena.

Mm. NTSC-UK:sta löytyy.

Kaikesta päätellen kyseessä on sen verran erikoislaatuinen tapaus, että olisi outoa odottaa alennusmyyntejä.

Sorsa jermu sanoi:
Ja vielä tuosta RE4:sta... Olen kuullut huhuja siitä, että PAL versio tuoltaisiin sensuroimaan
liiallisesta raakuudesta pois, joten olen iloinen, että tilasin tuon jenkkiversion. =)
Voi Jeesus jos tuo on totta! :mad:

frozen9999 sanoi:
siis sehan on tehty nimenomaan widescreeniksi?

Resident Evil 4 is presented in cinematic widescreen, so if you have a standard television set, you'll view the action in letterbox format

http://www.gamespot.com/gamecube/adventure/residentevil4/review.html
Niin siis tarkoitin sitä ettei siinä ole laajakuvatukea ilman noita palkkeja, eli siis 16:4 tuki puuttuu. Nyt kuva näytetään letterbox muodossa. Korjatkaa toki jos olen käsittänyt väärin.

16:4 = 4:1, et varmaan tarkoittanut sitä? Odotan innolla tätä peliä, vaikka aiemmista olen tykännyt enemmän sivustakatsojana kuin itse pelatessa.

Cell sanoi:
Voi Jeesus jos tuo on totta! :mad:

Kiva kun huutelette tuollaisia ,mutta löytyiskös jostain ihan todisteitakin? pitää saada tietää ,että pitääkö ostaa USAsta vai Suomesta.

IIK... Munkit on pelottavia (varsinkin niiden mumina) :eek:

Tosiaan omalaatuista käyttäytymistä vihollisilla ajoittain (enkä tarkoita tätä huonolla tavalla). :p

Hex sanoi:

Minut peli imaisi myös heti mukaansa, vaikka en ole RE fani. Kaikki aikaisemmat RE kokeilut on loppuneet nopeasti kyllästymiseen ohjattavuuden ja suoraviivaisen puzzle etenemisen takia. Tämän pelin mukana olis pitänyt tulla vaipat mukana.. Kannattaa ehkä virittää pelivehkeet vessaan ja pelata pöntöllä istuen.

En ole tietysti peliä vielä loppuun pelannut, mutta jos meno ja laatu jatkuu suurinpiirtein samana mitä olen tähän mennessä nähnyt niin kyseessä on yksi vaikuttavimmista peleistä mitä olen pelannut.

Famitsu tykkäs: Biohazard 4 (GC, Capcom): 9 / 10 / 9 / 10 - (38/40)
Eikä Dengeki GC:kään dissanut: Biohazard 4 (GC, Capcom): 9 / 9 / 9

Hmm. pelatessani castlen prisonissa kuolin siihen pitkäkyntiseenepeliin ja kun yritin jatkaa peliä niin kone sanoi pari kertaa naks naks ja että jokin odottamaton error tapahtunut.

Onko kenelläkään muulla sattunut tuollaista? toivon todellakin että tuo jäisi viimeiseksi tilttaukseksi.

-Hunk- sanoi:
Onko kenelläkään muulla sattunut tuollaista? toivon todellakin että tuo jäisi viimeiseksi tilttaukseksi.

Onhan noita tapahtunut muiden GC-pelien kanssa silloin tällöin (tosin ei ole oman RE4:jän kanssa tapahtunut). Syynä tilttaamiseen on naarmuinen levy, sormentahrat tai muuten vain likainen levy. Kannattaa putsata levy jos noita ongelmia tulee enemmän. Jos tilanne näyttää toivottamalta niin voi aina tietenkin käyttää hammastahna temppua (olen pelastanut itse sillä pari peliä).

Ylös Bottom