Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 5 [PS3]

Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

En tarkoittanut pelkästään sitä traileria vaan sitä, että itse myös spekuloit sen trailerin sisältö viestissäsi.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

En tarkoittanut pelkästään sitä traileria vaan sitä, että itse myös spekuloit sen trailerin sisältö viestissäsi.


Okkei,nyt on sekin korjattu.:cool:

Sori kaikille jos meni hieman väärin,kun yleensä olen tuolla gamereactorin puolella ja siellä ei ole tarvinnut pistää koskaan spoilereita.

Mutta oppiihan sitä aina jotakin uutta.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

latasin asensin kokeilin, ekat sompiet tuli näytölle ja loading... sitä jaksoin katsoa 10 minsaa ja jumiin koko paska. poistin koko roskan. hyvältä vaikutti :D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Nyt on kyllä pakko perua aikaisemmat puheeni, kyllä tämä nyt on alkanut avautua kun on jaksanut vaan totutella ohjaukseen, eiköhän tämä kumminkin varaukseen mene :)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Nyt on kyllä pakko perua aikaisemmat puheeni, kyllä tämä nyt on alkanut avautua kun on jaksanut vaan totutella ohjaukseen, eiköhän tämä kumminkin varaukseen mene :)

Itsellenikin ohjaus jostain syystä avautui vasta kun pelailtiin kaverin kanssa splitscreenillä, silloin ei oikeastaan edes tullut ajatelleeksi kontrolleja.
Manasin tämänkin syvimpään helvettiin ekan kokeilun jälkeen, mutta nyt on ilmeisesti seuraava peli jonka ostan :rolleyes:
On se jännä..
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Aijai. Nyt saapui vihdoinkin PS3 reissultaan ja pääsin viimein tutustumaan tähänkin demoon. Tätäkin palstaa paljon lukeneena näppäsin samantien kontrolleista RE4:n vastaavat päälle. Demo oli komea ja alkukankeuksien jälkeen pääsin hyvinkin nopeasti takaisin kontrolleihin kiinni. Hyvin samantapainen oli ohjattavuus tässäkin, enkä itse kokenut sitä mitenkään ahdistavan huonoksi. Samalla linjalla jatkoi, kuin nelonenkin.

Sheva nyt paikoitellen pomppi minne sattui ja rupesi vähän jo ärsyttämäänkin. Toivottavasti Sheva ei nyt suurta osaa pelistä viettäisi pelaajan lomassa, kun niin tehokkaasti se niitä "zombeja" pisti pinoon. Pelottavuusaste laski aika nopeati, kun huomasi ettei itse tarvitse juuri paljoa niitä tappaa.

Kaipa tämä nyt sitten menee kuitenkin ostoon.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Demo on toistaiseksi poistettu Euroopan Storesta. Muiden alueiden Storeista sen vielä löytää.

Onko tähän annettu mitään syytä/selitystä? Koska tulee takasin?

Pystyisiköhän tuon latamaan jostain netistä tai jostain ja asentamaan pleikkariin?

Kauhea polte.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Onko tähän annettu mitään syytä/selitystä? Koska tulee takasin?

Pystyisiköhän tuon latamaan jostain netistä tai jostain ja asentamaan pleikkariin?
Demossa oli koko pelin jumauttava bugi. Tietoa korjatusta versiosta tai sen aikataulusta ei ole. Eikä pysty lataamaan netistä. Helpoimmalla pääset, kun teet jenkkitunnarin ja haet sillä.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

latasin asensin kokeilin, ekat sompiet tuli näytölle ja loading... sitä jaksoin katsoa 10 minsaa ja jumiin koko paska. poistin koko roskan. hyvältä vaikutti :D

Demossa oli koko pelin jumauttava bugi. Tietoa korjatusta versiosta tai sen aikataulusta ei ole. Eikä pysty lataamaan netistä. Helpoimmalla pääset, kun teet jenkkitunnarin ja haet sillä.

Joku yhteys asiassa? :rolleyes:

Hieno kokemus oli tuo demo omastakin mielestä. Foorumeiden alkukommenteista säikähdin että niinkö samanlinjaisetkin pelaajat pelin tyrmäsivät. Mutta itse pidin alun alkaen ja ainakin pari tuttua on pidemmän peluun jälkeen päässyt paremmin sisään ja innostunut. Eli hyvä se on demokin läprätä monesti läpi.

Kuitenkin asiaan! Pakkohan se oli hyvä maku suussa demon ansiosta laittaa ennakkoon. Ja konsolinetistä jos joku halunnee tietää.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Tässä demon testailun jälkeisiä viiliksiä.
Demo päälle -> singleplay ja menoksi. Noh ekan videon jälkee demo jumittu, uutta yritystä kehiin ja kappas jumittu samaan kohtaan uudestaan. Kolmannella yrityksellä päätin ottaa Co-op onlinen ja peli alkoikin ihme ja kumma toimimaan.

Demo lähti käyntiin ja heti totesin, että onpa pelin grafiikka kaunista ja tarkkaa. Noh jatketaan, ohjaus testiin ja mielipide kontrolleista oli, että kylläpä nämä on ärsyttävät ja kankeat. Pelaaminen oli aluksi aika tuskaa nuilla kontrolleilla, mutta pienen totuttelun jälkee liikkumisesta tuli suhteellisen luontevaa ja itse pelaaminenkin muuttui mukavemmaksi.

Demon molemmat kentät tuli koluttua useampaan otteeseen läpi, niin single playerissa kun co-opissakin. Hyvä maku jäi pelistä kaikin puolin, toivoisin vain vähän pelottavempaa RE-pelikokemusta. Menee aikalailla action puolelle omasta mielestä tämä RE5, mutta hyvältä kuitenkin vaikuttaa.

Peli lähtee tilaukseen :rolleyes:

Oma arvosana pelille 8½/10
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Vaikka resident evil 5 ei ole vielä edes saapunut kauppoihin,niin on alettu jo puhumaan ressa 6:sta!

Pelaajien kovan palautteen perusteella kuudenteen osaan tulee aivan jotain uutta.Aika nopiaa touhua.Mutta toisaalta,ymmärtäähän sen.Uutta peliä pitää ruveta suunnittelemaan jo edellisen tultua myyntin,koska se voi muuttua vielä monet kerrat.Nyt niistä vain kuulutetaan myös pelaajille enemmän kuin ennen.

Mutta itse soisin ressa 5:sen olevan enemmän kauhua,kuten myös 6:sen.Mutta kyllä toimintakin kelpaa.:)
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

mun puolesta saisivat vähän nopeamminkin julkaista näitä :)
RE4 julkaistiin jo 2005 :eek:
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

ennakkotilasin amazonista tän :cool:

Delivery Method: Air Mail
Delivery Preference: Group my items into as few deliveries as possible
Subtotal of Items: £26.08
Postage & Packing: £4.98
------
Total before VAT: £31.06
VAT: £6.84
------
Total: £37.90
Promotional Gift Certificates: -£0.00
------
Total for this order: £37.90


Delivery estimate: 18 Mar 2009 - 24 Mar 2009
Dispatch estimate for these items: 13 Mar 2009
1 "Resident Evil 5 (PS3)"
Video Game; £31.82
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Korjattu demo tuli eilen takasin Storeen, tuli ladattua. Ensi fiilikset kyllä aika sekavat, tyhmä sikäli tuo demo kun ihan uunona heitetään keskellä jotain kaupunkia eikä missään oo mitään järkeä. Olisivat saaneet valita paremman kohdan (joita toivon mukaan on). Ressa4 ois varmaan myös ollut aika huono demopeli, jos olis nakattu vaan pistoolin ja kiväärin kans vaikealla vaikeustasolla johonkin moottorisahamies-kohtaukseen.

Ei oikein sytyttänyt pitkän linjan Resident Evil -fania, paitsi olihan tuo hienon näkönen...
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Kyllä tuo demo omasta mielestä ainakin ajoi asiansa mainiosti,tuli tänään tilattua gigantin nettikaupasta hintaa 59 rahti 0. Lähinnä sen takia että kaikki ennakkopelit mitä oon sieltä tilannut ovat tullee pari kolme päivää ennen julkasua :D mikä systeemi lie..eikun odottelemaan ja demoa tykittämään.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

mun mielestä tosi loistava peli oon hakannut demon molemmat kohdat monta kertaa läpi tosin ekaksi oli tosi vaikeeta.kaverinki kaa onjo testattu co-op ja tosi hienoa on:D sais tulla jo peli kauppoihin:D
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Jännä nähdä miten paljon lopullinen versio eroaa demosta. Ainakin netissä juttua, että previkka-arvostelut olis tehty demoa lopullisemmasta versiosta, missä ollu parempia efektejä jne. Arvosteluita odottaen...
Itse en ole vielä kertaakaan päässyt demoa läpi. Kontrollit vain kyykyttää vieläkin. Sahamiehestä pääsis muuten helposti, mutta jotenkin se nainen aina jää sen sahan väliin, vaikka itellä menis kuinka hyvin. Kirvesukkelin kohdalla taas kudit loppuu, kun työntää niitä zombeja joka nurkasta koko ajan eikä tunnu veitsellä saavan tarpeeksi aikaiseksi. Tynnyrit ja muuntajat käytössä, mutta sanokaas joku jippo vielä mikä helpottaa.
 
Vastaus: Resident Evil 5 [PS3 Hype]

Tässä alkaa jo ihan kyllästymään tuohon demoon, kun tullu hakattua varmaan jo 100:n kertaan läpi. Jotenki tuntuu ettei jaksais odottaa tuohon 13:sta päivään asti pelin julkaisua. Niin kickseissä odottelen peliä :p

Nooh kuhan peli tulee postilaatikkoon niin voipi liimautua sohvan pohjalle pariksi päiväksi, Siinä samalla voikin sitten ignorata muun elämän :D
 
Ylös Bottom