Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil 6 [PS3/X360]

Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

Joo tulihan se kaverin kanssa alotettua leonin kampanjasta tänään ja on kyllä loistava peli ollut tähän mennessä. Mutta tämä peli ei kyllä tule olemaan kaikkien herkkua johtuen siitä miten se on tehty, todella todella paljon quicktime eventtejä cutscenejä ja halpoja kuolemia jos et ole varuillasi kokoajan mutta checkpointteja on sen takia todella usein. Normaali tasolla aloitettu ja on aika sopiva healthin puolesta kun kokoajan joku pari herbiä vaan ja aina kun saa uusia ne menee heti, panoksia sitten onkin ihan tarpeeks vaikka kaverille jakaa. Tunnelma on kyllä mielestäni loistava, todella ahdistava ja kokoajan tapahtuu jotain siistejä juttuja. Tämä on uudenlainen resident evil, action horror quictime elokuva genressä :D

Edit: niin ja jäin kyllä 4 ja 5 kaipaamaan aseiden kehitystä, sen tilalle on tullut uusi systeemi jossa ostat skill pointseilla kykyjä hahmolle jotta siitä tulee kestävempi, tehokkaampi, tarkempi jne.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

Leonin scenario on vedetty läpi, joten ehkäpä voisin heittää vähän kommenttia pelistä. Aika pettymys tämä on ollut. Alun kentissä löytyi vanhaa ressameininkiä, mutta sitten meno tuntuu kuin koko tekijätiimi olisi vaihtunut. Kentät eivät ole mitään verrattuna pariin ekaan chapteriin. Resident Evil 6:n ongelma on, ettei se tiedä minkä genren peli se hakuaisi olla. Yksi chapteri kestää noin puolisentoista tuntia. Eli pituutta piisaa, mutta en itse ainakaan jaksaisi pelata niitä heti uudestaan. Jos pelaat kaverin kanssa, kannattaa pitää huolen siitä, että luku aloitetaan alusta, koska muuten niiden läpäisy ei jää omiin merkintöihin.

Pelin voi pelata joko yksin, tai kaverin kanssa. RE6:n tekoäly ei ole yhtä hölmä kuin vitosessa, mutta ärsyttää ettei tietokoneen ohjaaman hahmon kanssa voi vaihtaa aseita ja ammuksia kuten vitosessa. Nimittäin kaikki keräämät aseet jää pysyvästi sille hahmolle, jolla sen poimit. Kannattaa siis varoa, jos meinaa pelin pelata 50-50% yksinpelinä tai kaverin kanssa. Tai olla tarkkana kummalla hahmolla pelaat. Itsellä kävi semmonen kömmähdys, että jouduin olla piilossa yhdessä bossissa, kun Helena räiski sitä. Siinä kesti valehtelematta puolisen tuntia. Niin, sillä tekoälykaverilla on jostain kumman syystä loppumattomat ammukset.

Tuo uusi skill systeemi... ööh joo. Aika onneton tuo on. Koko pelin ajan [spoil]pärjäsin vain yhdellä "parannuksella", joten veikkaanpa että nuo kaikki pitää avata jos haluaa jotenkin pärjätä professionalilla[/spoil]. Lisäksi skillien päivitys on kallista puuhaa, mutta pisteitä voi kerätä nopsaan Merchenaries-pelistä.

Se missä peli onnistuu parhaiten, on tarinan kerronta. Mutta ei siitä sen enempää.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

Arvostelujen puolesta RE6 jatkaa ikään kuin edeltäjänsä linjoilla eli jakaa porukkaa. Valitettavasti näyttää että moni pitää peliä myös aika keskinkertaisena (tai ainakin että vanha RE-henki on hukattu ja CoD/Michael Bay fiilis dominoi):
Resident Evil 6 Critic Reviews for Xbox 360 - Metacritic

Ps. Japanin kulttilehti Famitsu on kuitenkin sitä mieltä että pieni mestariteos kyseessä: 10 / 10 / 10 / 9 - (39/40). Tuskin siis aivan huono peli.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

Meikä vanhana ressu fanina (lopetin kyllä kolmosen jälkeen pelaamisen) inhosin tuota demoa. Kamera kulma oli aivan perseestä ja eihän tossa leonin mapissa nähnyt juuri mitään kun oli niin saatanan pimeää ja sitten vihuja vaan tuli kokoajan yht äkkiä hyppimään silmille (juuri kamera kulmien heikkouksien takia!!)

Demon jälkeen jää peli kaupan hyllylle.
 
Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

Joo peli ei missään nimessä ole huono. Ymmärrän silti miksi toiset inhoavat sitä ja toiset rakastavat sitä, siinä on paljon asioita jotka jakaa pelaajat kahtia. Itsehän kuulun onneksi jälkimmäiseen puoliskoon :) en tiedä yksinpelistä, mutta cooppina kaverin kanssa täyttä kultaa.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

Tulipahan ostettua ja tilattua tämä peli etukäteen ps storesta. Maksu lähti hyvin ajallaan ja pelikin latautui hyvin etukäteen viime viikolla, mutta tänään eipä peli aktivoitunut kunnolla vaan vaati uudelleen lataamisen ennenkuin alkoi toimimaan. Meni samantien hommasta maku ja jos voisin palauttaisin heti pelin. Nyt poistin sen vain suoraan. Eihän se toisaalta kauaa kestänyt ladata peliä uudelleen 100 megaisella netillä, mutta periaatteesta vituttaa. jos kerran toteutetaan se niin et peli ladataan etukäteen ja tänään pitäisi aktivoitua niin prkl niin sen pitäisi sitten toimiakkin. lopetan tähän paikkaan storesta ennakko varaukset ja ostot. Ja samoin bannissa kaiki ressa pelit nyt ja tulevaisuudessa prkl.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

en tiedä yksinpelistä, mutta cooppina kaverin kanssa täyttä kultaa.

Näin se mielestäni meni RE5:n kanssa, eli todella toimiva co-op kokemus, mutta ei ihan yhtä hyvä yksin (tekoälyn kanssa). Itse pelasin pelin sekä yksin että co-oppina. Vaikea sanoa miten arvostelijat nämä pelit pelaavat, mutta oletan että aika moni vääntää yksin (mikä on tärkeää tietysti sekin).
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360 Hype]

Leonin eka chapteri pelattu ja pari tuntia siinä kului kun kiireettömästi totutteli peliin. Demo oli vähän pettymys, mutta kokopitkään suhtautuu jotenkin paremmin ja perusteellisemmin ja peli tuntuukin ihan hyvältä (ainakin tähän asti). Tarinassa ja kerronnassa on elokuvamaisuutta mikä piti hyvin otteessaan. Kamera on tosin välillä levoton, niin kuin demosta jo huomasi, mutta eiköhän siihenkin totu. Ajattelin josko pelaisi noita eri kampanjoita vähän ristiin rastiin, kronologisessa tms. järjestyksessä, netistä löytyi suosituksia missä järjestyksessä pelata. Kyllä tässä pelissä tuntuu yritystä olevan, katsotaan miten hyvin sitten toteutuu pidemmälle päästessä, on sitä paljon keskinkertaisempiakin pelejä tullut pelattua.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Itse mitä olen lukenut arvosteluja niin kriitikoiden kuin pelaajien niin olen hieman ymmälläni. Jotkut itkevät siitä että ammuksia liikaa ja osa että liian vähän?! Osa taas meleen ylivoimaisuutta ja jotkut edelleen sen kauhun perään jaksaa itkeä. Ainahan sitä saa toivoa kaikenlaista ja näin mutta itse en oikein tiedä millaista kauhua sitä nyt pitäisi sitten saada? Kersana kun pelasi 1,2,3 niin enimmäkseen näissä oli puhtaasti "kauhu" sitä säikyttelyä. Yhtäkkiä ikkunasta tulee zombi koira tai kädet ottavat kiinni etc. Sitä säikähti eikä kauhuissaan ollut. Tosin jos pimeessä pelasi ja ensimmäistä kertaa niin kyllähän se silloin on eri tunnelma. Itse ainakin kun olen Leonin kampanjaa nyt Veteran vaikeustasolla pelaamassa (aloitan nykyään aina pelit suoraan joko vaikeimmalla tai toiseksi vaikeimmalla) saanut muutaman kerran jo säikähdettyä. Mitään spoilereita en sano mutta siis että ainakin minut peli on onnistunut säikyttämään ja varpaisillaan olemaan.
Onhan se kyllä kumma se ammusjuttu, itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa. Tekniikka/taito siinä minusta ratkaisee. Haulikko ja muut tehokkaammat aseet säästellään paukkuja isompiin mököihin ja pistoolilla pyritään "lamauttamaan" jonka jälkeen meleellä kimppuun. Tai jos yksinäinen zombi ja melee mittari täysillä niin sen voi niitata (välillä) ilman että menee HPtä tai ammuksia.

Ainut mikä tällä hetkellä ärsyttää on se, että kun otat hudin pois päältä niin siis tosiaan kaikki lähtee pois päältä. Saisi se ammus/HP mittari kyllä jäädä. Ai miksi? No siksi koska hahmolla ei enää ole samalla tavalla animoituja HP tilapäivityksiä. Paitsi jos olet viittä vaille vainaa (sydän ääni kuuluu ja ruutu punertuu) tai kun olet juuri "herätetty" punaista ruudussa juu ja pidetään kyljestä kiinni. Mutta! Ei mitään hajua ilman sitä HUD näyttöä että kuinka monta palkkia sitä HPtä on, tietysti nappia voi ottaa naamaan kunnes lopettaa niiden syömisen, siitä tietää että täydet hiparit. Mutta olisi se jotenkin mukavaa jos olisi HPt puolessa niin hahmo näyttäisi haavoittuneensa. Nyt on pakko pelata ainakin hardilla hudi päällä. Tästä annan eniten miinusta. Menee se tutkimisen ilo kun waypoint näyttää missä on mitäkin. Tähän toivoisin muutosta.

Ai niin, löysin pitkän itkuitku valivali listan netistä jossa 14 valituksen aihetta oli, itse olin samaa mieltä vain 4 kohtaan jos en väärin muista. Joista 2 olisi päivityksellä korjattavissa. Kuten tuo mainitsemani HUD hommeli ja ehkä se "kannan kaikki aseet mukana" voisi vaihtua jotenkin vaikka 3 mukana, loput varastossa tai jotain.. Yksi tosin mitä jään kaipaamaan on se aseiden modaaminen, nythän skillit ajavat samaa virkaa. Sekä luotiliivit etc. jotka vähensivät vihujen damagen määrää. Sekä näkyivät kuitenkin hahmon päällä selvästi :)

Mutta takaisin pelaamaan :D haastetta piisaa minun mielestäni ainakin Veteran vaikeustasolla. 2 chapterin lopussa taidan olla ja pelattu on jo 5h. Kuolemiakin kyllä tullut.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Yhtäkkiä ikkunasta tulee zombi koira tai kädet ottavat kiinni etc. Sitä säikähti eikä kauhuissaan ollut.

Erotat nyt kaksi asiaa jotka ovat oikeastaan tiiviisti yhteydessä. Kauhu on fiilispohjainen juttu johon liittyy myös ihan perus "säikyttely" ja nimenomaan sen kauhun/säikyttelyn "odotus". Eli jos säikähdit niin koit myös kauhua - yksinkertaista. Osa tuntuu ajattelevan että kauhu (siis pelit, leffat ja muut fiktiivinen juttu) on joku erikoistunne jota kokevat vain tietyt ihmiset, mutta suurin osa kokee kauhua. Ne vain kokevat sitä hyvinkin eri tavalla.

RE-pelien kohdalla kysymys lienee siitä, että onko räiskiminen ja toiminta ajanut lopullisesti kauhun ohi? Näyttää että tästä on eriäviä mielipiteitä. Osa nimittäin kokee että jos aseita ja pateja riittää ja jopa ramboilu onnistuu, niin onko sitten sama tuleeko vastaan sotilaita, zombeja tai joukko norsuja. Idea on sama: Lipas vain tyhjäksi ja eteenpäin. Ihan niin kuin kaikissa CoD-peleissä joita tulee lähes joka vuosi.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Pari ensimmaista chapteria prolla cooppina pelanneena ei ole tullut vastaan kuin muutama arsyke: Oma kuva flashaantuu hetkeksi, kun kaveri sattuu ottaan iskua ja kuvan suttuisuus -efekti, kun on vahan hp:ta jaljella. Peli on ollut viihdyttava - ainakin cooppina. Toisaalta kaksi chapteria vasta takana Leonin kampanjaa, joten ei tuosta viela voi mitaan juuri sanoa.

Prollakaan ei tarvitse pelata ammuksien loppumista varsinkaan, jos on item drop rate -skilli paalla. Lahes jokainen vihu tiputtaa jotain, eli samaa saastoruljanssia ei tarvitse tehda kuin RE5:ssa.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Onko porukka vääntänyt co-oppia jaetulla ruudulla vai netin välityksellä. Itse mietiskelin tässä, että pitäiskö tää uusin Ressa hankkia jaetun ruudun co-opin takia. Kuvasuhteen jakaminen on edelleen ilmeisesti yhtä heikolla tasolla kuin vitosessakin, mutta se ei häiritse niin pahasti kun tulee kuitenkin tykillä pelattua. Lähinnä mietin sitä, että joutuuko toinen pelaaja kirjautumaan myös jollain profiililla sisään, vai voiko pelata ihan guestina?

Lisäksi toki epäilyttää juuri tuo pelin kritisoitu epätasaisuus laadun suhteen. Jos homma siis menee loppua kohden kovinkin tylsäksi puurtamiseksi ja aivot narikassa paukutteluksi, niin pelastaako tälläisessä tapauksessa edes hyvä peliseura hommaa. Varsinkin kun myös kenttäsuunnittelu on saanut aika paljon kritiikkiä osakseen. Noh, tämähän ei tietenkään selviä muuten kun kokeilemalla. Toisaalta täällä foorumilla on hehkutettu juurikin tuota co-oppia, joten valinta on siinä mielessä aika vaikea. :)
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Erotat nyt kaksi asiaa jotka ovat oikeastaan tiiviisti yhteydessä. Kauhu on fiilispohjainen juttu johon liittyy myös ihan perus "säikyttely" ja nimenomaan sen kauhun/säikyttelyn "odotus". Eli jos säikähdit niin koit myös kauhua - yksinkertaista. Osa tuntuu ajattelevan että kauhu (siis pelit, leffat ja muut fiktiivinen juttu) on joku erikoistunne jota kokevat vain tietyt ihmiset, mutta suurin osa kokee kauhua. Ne vain kokevat sitä hyvinkin eri tavalla.

RE-pelien kohdalla kysymys lienee siitä, että onko räiskiminen ja toiminta ajanut lopullisesti kauhun ohi? Näyttää että tästä on eriäviä mielipiteitä. Osa nimittäin kokee että jos aseita ja pateja riittää ja jopa ramboilu onnistuu, niin onko sitten sama tuleeko vastaan sotilaita, zombeja tai joukko norsuja. Idea on sama: Lipas vain tyhjäksi ja eteenpäin. Ihan niin kuin kaikissa CoD-peleissä joita tulee lähes joka vuosi.

Itse tosiaan en pidä säikähdystä nyt niin "kauhuna" se on säikähtämistä. Kokee hetkellisesti saman tunteen kuin olisi todella peloissaan. Silent hill peleissä olen kokenut sellaista painostavaa kauhua että pakko vain lopettaa pelaaminen jos yksin on pelannut. Senkin jälkeen kun pelin on lopettanut on ollut ahdistava olo. Se on -minusta- kauhua. Ressut on minusta siis olleet vain pikkulapsille kauhua. Jotenka siksi en ole itse edes odottanut enää että kyseisen pelisarjan pelit pelottaisivat. Säikähtelyä kyllä tullut edelleen ainakin tuon 6 osan parissa. Nyt kyllä ruvennut olemaan pistoolista panokset vähissä kun 3 chapteriin pelailin. Haulikossa täydet :D pitää varmaan sitäkin ruveta normi mököihin käyttämään. Tosin loppu kohden olen huomannut että peli vaikeutuu eikä suinkaan pysy tasapaksuna. Jos tämän pelin joku PROlla pelaisi ilman mitään skillejä niin melko hyvä pelaaja uskoisin, mutta en tiedä liekkö edes mahdollista. Ehkä jollekkin hullulle japanilaiselle tai korealaiselle. Hyviä hetkiä kyllä ollut vaikka yksin pelannut. Ehkä illempana pääsisi kaverin kanssa jo pelaamaan.
 
Tuli eilen illalla coopissa pelattua leonin kampanja normaalilla tasolla läpi. Oli kyllä omasta mielestäni todella hyvä kampanja kokonaisuudessaan, pari ärsyttävää kohtaa oli mutta onneksi on checkpointteja tiheään. vähän vajaa 8h meni joten pituutta on jo sillä yhtä paljon kun resi 5 yhteensä, jos nuo muut kampanjat on yhtä pitkiä niin pelaamista riittää paljon.

Panoksia tosiaan ei tarvitse säästellä lukuunottamatta paria viimestä chapteriä koska niissä niitä kuluu. Mutta herbejä ei kyllä ikinä ollu liikaa kun mukana kulki aina joko pari vihreää herbiä tai pari punasta mut harvoin oli molempia,tosin niitä saisi säästeltyä jos molemmat pelaajat käyttävät toistensa vieressä niitä niin ei tarvitse käyttää niin paljon.

Pelin juoni on kyllä erittäin taitavasti tehty, ei se omaperäinen ole mutta sitäkin viihdyttävämpi seurata. Kokonaanhan se aukeaa vasta kun pelaa kaikki kampanjat. Grafiikat joitakin suttuisia tekstuureja lukuunottamatta todella näyttävä. äänimaailmasta iso iso plussa, mörköjen mälinät ja musiikit on niin ahdistavia että pakko myöntää muutamassa kohtaa ihan meinas pelottaa ja muutenkin läpi koko kampanjan todella ahdistava fiilis.

Muutama pulma on mukana, ei mitään aivopähkinöitä mutta parannus ressu 5. Quicktime painalluksia oli kyllä paljon ja paljon tuli kuolemakin niistä mutta ei ne oikestaan ikinä ärsyttäneet koska oma vikahan se on kun ei nakkisormet taivu tarpeeksi nopeasti.

Kaikenkaikkiaan leonin kampanjalle antaisin. 4.5/5 tähteä.
En odota muiden 3 olevan yhtä hyviä mutta saa nähdä.

Edit: jos joku on tosiaan tuota split screeniä kokeillu olisi kiva kuulla kuinka se vörkkii ja onko kuinka takkuileva jne. Kiitos.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Onko porukka vääntänyt co-oppia jaetulla ruudulla vai netin välityksellä. Itse mietiskelin tässä, että pitäiskö tää uusin Ressa hankkia jaetun ruudun co-opin takia. Kuvasuhteen jakaminen on edelleen ilmeisesti yhtä heikolla tasolla kuin vitosessakin, mutta se ei häiritse niin pahasti kun tulee kuitenkin tykillä pelattua. Lähinnä mietin sitä, että joutuuko toinen pelaaja kirjautumaan myös jollain profiililla sisään, vai voiko pelata ihan guestina?

Lisäksi toki epäilyttää juuri tuo pelin kritisoitu epätasaisuus laadun suhteen. Jos homma siis menee loppua kohden kovinkin tylsäksi puurtamiseksi ja aivot narikassa paukutteluksi, niin pelastaako tälläisessä tapauksessa edes hyvä peliseura hommaa. Varsinkin kun myös kenttäsuunnittelu on saanut aika paljon kritiikkiä osakseen. Noh, tämähän ei tietenkään selviä muuten kun kokeilemalla. Toisaalta täällä foorumilla on hehkutettu juurikin tuota co-oppia, joten valinta on siinä mielessä aika vaikea. :)

Itsekkään en ole vielä jaetulla ruudulla päässyt kokeilemaan niin siitä en voi sanoa, mutta demoa kerkesin aika paljon kaverin kanssa pelata netissä ja mukavaa oli. Itse voisin sanoa näin että jos pidit RE5 co-opista niin kyllä voin suositella sekä voisin väittää että jos Gears of War tai Army of Twon hektisempi meno oli myöskin mukavaa kaverin kanssa niin kyllä sitä tästäkin pitää. Kun kaksi kampanjaa on omistettu vähän hektisempään menoon. Tai no ainakin Chrissillä on sotilas meininki. Mutta kerta sinulla ei ainakaan tule jaetulla ruudulla ongelmaa kuvan pienuuden suhteen niin kyllä varmasti on mukava pelata samalta sohvalta :) Itselläni vähän ongelmaksi jää tuo 42" tv kun tuntuu että se kuva jää sitten NIIN pieneksi kiitos sen kuvasuhteen jakamisen. Miten sitä aikoinaan on pärjännyt esim N64 Golden Eye pelissä 4 pelaajalla ja tv oli kuvaputki 32" tai jopa alle?
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Lisäksi toki epäilyttää juuri tuo pelin kritisoitu epätasaisuus laadun suhteen.
Epätasaisuus laadussa kuvastaa peliä täydellisesti. En ole ikinä pelannut peliä jossa taso heittelee näin paljon. Yhteen kappaleseen voi mahtua samanaikisesti hienoja, ihan hienoja, välttäviä ja suorastaan paskoja kohtauksia. Vielä on liian aikaista lyödä nauloja ristiin (Chrisillä ja Jakella on kummallakin takana vasta kaksi ensimmäistä kappaletta), mutta hyvin merkillisestä pelikokemuksesta on nyt kyllä kyse. Mielipide pelistä vaihtelee jatkuvasti. Onneksi tarina on Resident Eviliksii yllättävän mielenkiintoinen ja tätä pelaa ihan vain nähdäkseen mitä seuraavaksi tapahtuu.

Täyttä hintaa en suosittelisi tästä maksamaan. Onhan pelissä tietty paljon sisältöä (kolme ilmeisen pitkää kampanjaa ja jotain moninpelimuotoja). Määrä vain heijastuu siinä laadun epätasaisuudessa.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Aloitettiin eilen avokin kanssa tämän pelailu. Kyllä saikin odotella, että koska se paketti tulee noudettavaksi sen lisäksi, että on jo muutenkin laskenut päiviä julkaisuun. Piti viikonloppuna lievittää odottelua Dead Nationilla :D

Mutta siis, lokaalisti pelattiin yhdessä ja vähän ärsyttävän pienihän tuo ruutu sinänsä on, vaikka meillä onkin 60" televiissio. Vitonen tuli pelattua tykin kautta (90")ja se oli paljon helpompaa, mutta sellaista vaihtoehtoa ei enää ole. Säädökset on tehty aika tummiksi, joten pelatessa ei oikeasti nähnyt välillä yhtään mitään eteensä, musta on todellakin mustaa. Ei kuitenkaan yhden pelin takia jaksa muuttaa säädöksiä. Ihan pimeä peli, öh öh öh. Joo.

Normaalilla ja Leonin kampanjalla ensin. Oltiin aluksi aivan ulalla, kun alkunäytös rupesi pyörimään ja minun piti pelata sitä itsekseni. Hämäännyttiin jo, että koskas se toinen pelaaja tulee mukaan, mutta eipä siinä sitten kauan lopulta mennyt, onneksi.

Mikä näin aluksi pisti eniten ärsyttämään, on tuo Quick Time Eventien määrä. En ole niiden fani, mutta selviän kyllä läpi jos tarvitsee. Heavy Rainissa ne olivat oleellinen osa, joten ei häirinnyt, mutta kiesus meinasi muutaman kerran mennä hermot pelissä

junan alle jäämisen takia. En voi nyt, anteeksi vaan, painaa nappeja ja väistää, kun zombie syö minua.
Oho, henki meni. Taas. Taas. Omaa hitauttahan/tyhmyyttä se tietysti on, mutta ei kauheasti miellytä, jos näitä QTE tulee jatkuvasti pelin aikana.

Ammukset pääsevät välillä loppumaan, mutta niitä tosin tulee sellaista vauhtia takaisin vihuista tai laatikoista tjs, että ei ole ollut mitään hätää. Ja jos ei vähään aikaan ole, niin kierrepotkulla päähän vaan, nou hätä. Kasvejakin on riittänyt, niitä on tullut vähän laiskasti käytettyä muutenkin, kun pitää sinnitellä aina niin pitkään ilman kuin mahdollista. Yleensä se mahdollisuus ei koskaan tule, kun säätää ja lähtee henki ennen kuin ehtii tekemään mitään :D Jästipää pelaa.

Mutta ihan hauskaa on tähän asti ollut, ei tosin ole tullut kauan edes pelattuakaan sinänsä. Katsoo miten tämä tästä edistyy, kunhan tuo toinenkin pääsee töistä. Vähän alkutunnelmia tässä :)
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Menee se tutkimisen ilo kun waypoint näyttää missä on mitäkin. Tähän toivoisin muutosta.
Demossa ainakin päävalikon Options -valikoista sai tuon waypointin näyttämisen pois, mutta muuten HUD-säilyi.
Alleviivasin tuon kohdan, koska kesken peliä löytyvistä valikoista sitä ei saanut pois.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Demossa ainakin päävalikon Options -valikoista sai tuon waypointin näyttämisen pois, mutta muuten HUD-säilyi.
Alleviivasin tuon kohdan, koska kesken peliä löytyvistä valikoista sitä ei saanut pois.

Itse en ainakaan saa pelkkää waypoint juttua pois päältä, HUDi lähtee samalla mutta sen saa L2 näkymään.
 
Vastaus: Resident Evil 6 [PS3/X360]

Kellään muulla ongelmaa Storesta ladatun RE6 kans, et mikit ei toimi ja saako jotenkin toimiin? En siis kuule kaverin mikkiä eikä kaveri minun, mut muut peliäänet kuuluu kuulokkeista normaalisti...Kaupasta ostettu pelilevy kuulemma toimii chat-äänten kans normaalisti.
 
Ylös Bottom