Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Liquit sanoi:
Liquit sanoi:
Liquit sanoi:
Sami Turunen sanoi:Mistä lähtien poliisien erikoisjoukot ovat pukeutuneet näin..??![]()
Sami Turunen sanoi:Mistä lähtien poliisien erikoisjoukot ovat pukeutuneet näin..??![]()
No se ei riitä hyvittämään sitä rikosta, että elokuva ylipäätään alkoi.Unreal-Hawk sanoi:Et laske hyväksi asiaksi sitä, että se loppui
Sami Turunen sanoi:Ironisinta oli Millan line: "Uskon, että fanit tulevat olemaan hyvin tyytyväisiä."
gefilus A sanoi:Itse olen huomannut että useimmissa toiminta-elokuvissa on aina ns. pääjoukossa yksi mustaihoinen sankari joka kuolee. Tässä elokuvassa kyseessä oleva henkilö jopa selviytyy, elikkästä olihan tässä jotain uutta...
![]()
Sami Turunen sanoi:Tuon yksi leffamaailman kliseistä - peruja viime vuosisadan puolesta välistä. Onhan näin käynyt monestikin, mm. Will Smith ja Ving Rhames...
gefilus A sanoi:Mutta kyseessähän ovat olleet pääsankarit
Jarmo Hänninen sanoi:Harvemmin Rhames on päähenkilö ollut noissa "selviytymisleffoissaan".
gefilus A sanoi:Mutta yleensä mitä Will Smithin Elokuvia olen nähnyt, niisä hän on ainakin ollut aina pääosassa, ja harvemmin päähenkilö kuolla kupsahtaa...![]()