Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil: Apocalypse 8.10.2004

Vastaus: Resident Evil: Apocalypse 8.10.2004

Liquit sanoi:
Pakko se on kuitenkin mennä katsomaan.

The reason :cool:

Juuh, ymmärrän ymmärrän. :) Jos leffasta on kiinnostunut niin pitäähän se nähdä - itse olen samanlainen. Mutta varoitin vain ettei kannata odottaa tältä leffalta mitään...

Siis joo kyllähän elokuva oli sieltä ja poikittain. En uskonut että ykköskuvasta voi vielä huonontaa, mutta näköjään sekin on mahdollista. En suosittele tätä elokuvaa kenellekkään, varsinkaan jos odotat että tämä olisi samalla tasolla pelejen kanssa. Voit unohtaa. :( 1/5

Liquit sanoi:
Pakko se on kuitenkin mennä katsomaan.

The reason :cool:

Jeps :o ja onhan Millakin jaksanut jo kahdessa Suomen telkkarissa (taisi olla Subin Seissions ja sitten maikkarilla Tilt.tv) parissa haastiksessa hehkuttanut vastanäyttelijänsä kauneutta ;) mitähän tuostakin syntyy - uh!

Sami Turunen sanoi:
Mistä lähtien poliisien erikoisjoukot ovat pukeutuneet näin..?? ;)

Katsos vaikka kuvia ensimmäisestä Resident Evil (pelistä), joko alkuperäinen PS1-versio tai GC-remake. Siinä on Jillin S.T.A.R.S.-asuste. Mikäli täysin ymmärsin, Jill lähti S.T.A.R.S.:sta - tai jotain sen suuntaista - ekan osan tapauksien jälkeen. Kolmosessa sitten mentiinkin vähän normaalimmassa asusteessa.

Lyö lyötyä. Katselin eilen making of'in töllöstä ja se vaikutti itse asiassa paljon mielenkiintoisemmalta kuin itse elokuva. Tuon hehkutuksen perusteella luulin katsovani jonkun toisen elokuvan kulissien takaista toimintaa.

Ironisinta oli Millan line: "Uskon, että fanit tulevat olemaan hyvin tyytyväisiä." No, itse en ole fani, joten olen aika jäävi sanomaan sanaa suuntaan tai toiseen.

Kyllä tämän kerran katsoo mutta toista kertaa en alkaisi....

Sami Turunen sanoi:
Ironisinta oli Millan line: "Uskon, että fanit tulevat olemaan hyvin tyytyväisiä."

Sanoiko hän mistä faneista puhuu? P*skaleffojen? :)

Itse olen huomannut että useimmissa toiminta-elokuvissa on aina ns. pääjoukossa yksi mustaihoinen sankari joka kuolee. Tässä elokuvassa kyseessä oleva henkilö jopa selviytyy, elikkästä olihan tässä jotain uutta...
:p

gefilus A sanoi:
Itse olen huomannut että useimmissa toiminta-elokuvissa on aina ns. pääjoukossa yksi mustaihoinen sankari joka kuolee. Tässä elokuvassa kyseessä oleva henkilö jopa selviytyy, elikkästä olihan tässä jotain uutta...
:p

Tuon yksi leffamaailman kliseistä - peruja viime vuosisadan puolesta välistä. Onhan näin käynyt monestikin, mm. Will Smith ja Ving Rhames...

Sami Turunen sanoi:
Tuon yksi leffamaailman kliseistä - peruja viime vuosisadan puolesta välistä. Onhan näin käynyt monestikin, mm. Will Smith ja Ving Rhames...

Mutta kyseessähän ovat olleet pääsankarit, Apocalypsessä oli kyseessä sivuhenkilö...
Miksikäs tuollainen klisee on edes syntynyt....? :p

Jarmo Hänninen sanoi:
Harvemmin Rhames on päähenkilö ollut noissa "selviytymisleffoissaan".

Mutta yleensä mitä Will Smithin Elokuvia olen nähnyt, niisä hän on ainakin ollut aina pääosassa, ja harvemmin päähenkilö kuolla kupsahtaa... :D

gefilus A sanoi:
Mutta yleensä mitä Will Smithin Elokuvia olen nähnyt, niisä hän on ainakin ollut aina pääosassa, ja harvemmin päähenkilö kuolla kupsahtaa... :D

Jäi ilmeisesti tuo lauseeni vähän vajaaksi, kun yritin vastata molempiin juttuihin samalla.

Eli klisee on se, että aina on tumma hemmo ryhmässä mukana - yleensä delaa tai muuten sivuroolissa. Nykyään kun maailma on suvaitsevaisempi (toivon mukaan ainakin) niin tummatkin voi olla sankareita ja/tai selvitä hengissä loppuun saakka.

Aloin voida elokuvan loppuvaiheilla pahoin jopa fyysisesti. Hyi hitto mitä sontaa. Minä ihan oikeasti yritin ottaa sen aivot narikkaan asenteella, mutta..

Ylös Bottom