Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil: Deadly Silence

Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Hieno homma! Resit ovat aina kuuluneet suosikki peleihin. Ja noista graffoista: eikös nuo kuvat olleet skannattu suoraan famitsusta? Sen takia voi näyttää vähän räkäiseltä. Ja onhan tässä vielä aikaa julkaisuun joten eiköhän ne vielä tuosta parane. Kyllä kelpaisivat mulle ihan tollasenaan. Nyt vain odottamaan sormet syyhyten!
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

höh. Tuo näyttäisi olevan taas uusi versio RE1:tä...Kehittäisivät mieluummin ihan oman RE:n DS:lle...
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Tätä peliä kyllä odotan innolla! En ole pelannut resident evilin ensimmäisiä osia, vain tuota neljätttä, joten tämä tulee kuin tilauksesta. Olin tosin aikeissa ostaa re: remaken Cubelle mutta pitääkin sitten odottaa tämän julkaisua (joka on ilmeisesti piiitkän ajan päästä). Olen kuullut että noissa vanhoissa residenteissä olisi huonot kontrollit, mutta saa nähdä miten kosketus näyttö vaikuttaa asiaan
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Empä ole 1 pelannut ja saattaa tulla ostetuksi, jos alkaa kiinnostamaan :)
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Jes se julkaistaan japanissa jo ensi tammikuussa:D
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Vaikuttaa ihan käypältä uusinta versiolta ekasta ressasta, nähtävästi paljon uuttakin tuloillaan. Itseltäni pelin ostaminen jää nähtäväksi sillä lainattuani kaveriltani Resident Evil Zeron turhaannuin turhankin nopeasti, ne kontrollit ei ole minua varten tehty.

Tosin tuo kosketusnäyttömora vaikuttaa jännältä, paniikki huitomista keskellä yötä vähillä Hpeillä.
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Muistaako joku tai tietääkö missä olis faktaa suomeksi tai englanniksi siitä mitä peli sisälsi. Eikö siinä ollut normaali ohjaus, eli se vanha ja kankea ja sitten joku moderni versio?
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Video alkoi houkuttelemaan, saapa nähdä ostanko
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Ei mitenkään hullumpi setti tulossa. Toivottavasti ei kuitenkaan täyttä hintaa tästä kiskota kaupoissa ;)
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Se vanha ja kankea ohjaus pitäisi olla. Välillä kamera kuitenkin hyppää first personiin jossa kai huidotaan puukolla kosketusnäytöllä. IGN:ssä oli ainakin siitä juttua, linkkiä en jaksa etsiä (hidas netti ja IGN ei oikein sovi yhteen).

Jarmo Hänninen sanoi:
Toivottavasti ei kuitenkaan täyttä hintaa tästä kiskota kaupoissa
Monista 3rd party peleistä nyhdetään melkein 50e, mikä ainakin omalla kohdalla vie jo usein kiinnostuksen pois, varsinkin kun samalla Nintendon pelejä myydään sillä 39 eurolla. Toivottavasti tämä ei päädy sinne kalliimpaan hintaluokkaan, niin voi ostamistakin harkita :)
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Josp sanoi:
Se vanha ja kankea ohjaus pitäisi olla. Välillä kamera kuitenkin hyppää first personiin jossa kai huidotaan puukolla kosketusnäytöllä. IGN:ssä oli ainakin siitä juttua, linkkiä en jaksa etsiä (hidas netti ja IGN ei oikein sovi yhteen).


Monista 3rd party peleistä nyhdetään melkein 50e, mikä ainakin omalla kohdalla vie jo usein kiinnostuksen pois, varsinkin kun samalla Nintendon pelejä myydään sillä 39 eurolla. Toivottavasti tämä ei päädy sinne kalliimpaan hintaluokkaan, niin voi ostamistakin harkita :)

Tai jos päätyy niin importaat, saat tuota 39 euroakin halvemmalla. Mutta toivotaan, että pysyy tuossa 39ssä.
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Onko joku ostamassa JPN versiota? Näyttäisi olevan julkaisu ensi viikolla.
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Onkohan tuossa sitä hirveetä alkuintroa mikä alkuperäisessäkin oli? Se oli kyllä niin mieletön, että se nakersi pelistä uskottavuutta hurjana kauhupelinä. Mulla ei muuten ole muuta kokemusta kyseisestä pelisarjasta kuin pc:llä ollut demo versio RE1:stä.
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Slash80 sanoi:
Onkohan tuossa sitä hirveetä alkuintroa mikä alkuperäisessäkin oli? Se oli kyllä niin mieletön, että se nakersi pelistä uskottavuutta hurjana kauhupelinä. Mulla ei muuten ole muuta kokemusta kyseisestä pelisarjasta kuin pc:llä ollut demo versio RE1:stä.

Peli sisältää remaken ja alkuperäis-version, muistaakseni sanottiin, että alkuintro on mukana alkuperäisessä.
 
Vastaus: Resident Evil: Deadly Silence

Eipä sille voi kovin hyvää numeroa antaa kun on jo toinen remake samasta pelistä, itse oon testailu ja olen tullut siihen tulokseen että yksi DS parhaista peleistä tällä hetkellä.

Ainoa huono puoli tuossa se että muistaa melkein kaikki puzzlet ulkoa jo pleikkari version ajoilta :D
Toivottavasti tekevät Resident evil 2 DS:lle se on niin kingi peli.
 
Ylös Bottom