Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil -kilpailu hyvillä palkinnoilla

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Hehe, oli vastaus mikä tahansa, on suurin osa vastannut väärin.

Hmm. Itse vastasin vähemmistön mukaan. Voitaisiinko Keiu jutella privaviesteillä tästä jos sopii? Laitan sulle viestiä.

EDIT: Sulle ei voi laittaa viestejä, jaahas. Hitsi kun syyhyttäisi analysoida tätä kysymystä jonkun kanssa :) No pitää varmaan odotella että kilpailu päättyy.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Hmm. Itse vastasin vähemmistön mukaan. Voitaisiinko Keiu jutella privaviesteillä tästä jos sopii? Laitan sulle viestiä.

EDIT: Sulle ei voi laittaa viestejä, jaahas. Hitsi kun syyhyttäisi analysoida tätä kysymystä jonkun kanssa :) No pitää varmaan odotella että kilpailu päättyy.

Analysoi minun kanssani;)

Todennäköisesti väärin, sillä siihen oli vastattu vain kolmanneksi eniten, mutta toivotaan, että suurin osa on väärässä. :(

Kyllä se niin vaan on että yli puolella on päin *****ttä niin sanoakseni ja itsen olen sen oikein vastanneiden puoliskolla :) ja siitä puolesta vastaukseni on reilussa johdossa niin hyvältä näyttää, mutta aika näyttää :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya
Kyllä se niin vaan on että yli puolella on päin *****ttä niin sanoakseni ja itsen olen sen oikein vastanneiden puoliskolla :) ja siitä puolesta vastaukseni on reilussa johdossa niin hyvältä näyttää, mutta aika näyttää :D

Mä en ainakaan tajunnu sun lauseesta hevon v-tä. Saisko saman Suomeksi? :)

Otsikko hämää. """Resident Evil kilpailu huikeilla palkinnoilla"""

Mielestäni kaksi peliä ei ole niin huikea. Kummatkin saa kaupasta 50:hen.

Huikeaa voi sanoa, jos olisi jotain krääsää palkintona.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41
Otsikko hämää. """Resident Evil kilpailu huikeilla palkinnoilla"""

Huikeaa voi sanoa, jos olisi jotain krääsää palkintona.
Kaikki eivät ole rikkaita. 100 euron edestä pelejä on ihan tarpeeksi "huikeata" minulle.

Kerrankin saisi olla tuuria....

Olisi kerrankin aika olla edes hivenen tuuria...
Oon osallistunut n. 1000 eri skabaan ja tällä hetkellä voitto prosentti on tasan 0.00%.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41
lol
100e:n edestä pelejä ilmaiseksi on tylysti vaan plääh-palkinto?

Ethän osallistunut arvontaan jos 100e on sinulle samanarvoinen raha kuin muille 0.20e? Palkinto pitäisi mennä osoitteeseen missä sitä oikeasti kaivataan ja tarvitaan :(

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan David
Jess, Arvoin vaan jonkun ja oiken meni. :)

Mistä tiedät että meni oikein? Ei enemmistö välttämättä ole oikeassa! Mielestäni tämä kysymys on erittäin tulkinnanvarainen ja oikea vastaus voi olla kumpi vain, se suosituin tai sitten yksi toinen. Itse vastasin sen toisen. Näitten konsolifinin tyyppien tuntien kyseessä voi hyvinkin olla jonkunlainen kompa tai huijaus, koska kysymys oli tuon verran hämärä... Noh jos vastaukseni meni oikein niin ainakin on hyvät mahdollisuudet voittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Mistä tiedät että meni oikein? Ei enemmistö välttämättä ole oikeassa! Mielestäni tämä kysymys on erittäin tulkinnanvarainen ja oikea vastaus voi olla kumpi vain, se suosituin tai sitten yksi toinen. Itse vastasin sen toisen. Näitten konsolifinin tyyppien tuntien kyseessä voi hyvinkin olla jonkunlainen kompa tai huijaus, koska kysymys oli tuon verran hämärä... Noh jos vastaukseni meni oikein niin ainakin on hyvät mahdollisuudet voittaa.

Olen täysin samaa mieltä. Miten kukaan voi vain sanoa että "Jees arvasin oikein" kun et kuitenkaan voi olla varma, että onko enemmistö oikeassa vai väärässä. Itse vastasin enemmistön mukaan oikein, mutta vastasin kyllä melko joko tai tyylillä ja saatoin vastata myös väärin. Voisitteko nyt muuten paljastaa oikean vastauksen kun kilpailu on päättynyt ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Malefieus
Voisitteko nyt muuten paljastaa oikean vastauksen kun kilpailu on päättynyt ?

Perinteen mukaisesti voittajan julkistamiseen mennee vielä pari-kolme päivää, ehkä enemmän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Malefieus
Voisitteko nyt muuten paljastaa oikean vastauksen kun kilpailu on päättynyt ?

Ja tällä kertaahan oikea vastaus oli A.) eli MA-39 (Cerberus). Oikein vastasi 98 henkilöä eli 45.16% kaikista vastanneista.

Sisäpiiritiedon kautta kuulin, että Grieverillä on ollut poikkeuksellisen rankka työviikonloppu, joten mies arpoo voittajat kunhan ehtii - ei mitään uutta auringon alla, siis. :)

- Esa

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom