Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil -kisa, viikko #1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Griever
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Mua nyt ei paljoo liikuta vaikka en voittaskaan; jouluna mä sen kuitenkin viimeistään ostan. Toisaalta saisinhan mä sit yhen pelin enemmän, jos nyt kävis mäihää... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nordicer
Koiratkin on näemmä unohdettu ruokkia kun ovat niin vihaisia.

Kyllähän siellä päiväkirjassakin se tunnustetaan.
 
sitä vaan kysyisin kun yleensä kun vastaan näihin juttuihin niin siinä kun tulee tulokset heti perään niin lukee alla että "olet jo vastannut tähän kyselyyn" tai jotain sellaista, niin sitä vain että onko normaalia tämä vai johtuuko siitä että joku on jo käynyt tosiaan tällä hostilla äänestämässä? kun saman asian kanssa on ollut jo ongelmia ircin yhteydessä ja muissa tälläisissä kyselyissä.
Harmittaa vietävästi jos ei ole ees mahiksia voittaa :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
sitä vaan kysyisin kun yleensä kun vastaan näihin juttuihin niin siinä kun tulee tulokset heti perään niin lukee alla että "olet jo vastannut tähän kyselyyn" tai jotain sellaista, niin sitä vain että onko normaalia tämä vai johtuuko siitä että joku on jo käynyt tosiaan tällä hostilla äänestämässä? kun saman asian kanssa on ollut jo ongelmia ircin yhteydessä ja muissa tälläisissä kyselyissä.
Harmittaa vietävästi jos ei ole ees mahiksia voittaa :(
Se tarkoittaa, että joko sinä tai joku muu on käynyt jo vastaamassa nimimerkilläsi. Mahdollista on myös, että olet ollut koulussa tms. kirjautuneena sisään ja unohtanut kirjautua ulos, ja joku on sitten käynyt myöhemmin vastaamassa.
 
Nyt kisa on suljettu, ja voittaja ilmoitetaan tässä ketjussa viimeistään Su-Ma -iltana. Voittajalle ilmoitetaan myös henkilökohtaisesti privaattiviestillä, joten olkaa tarkkana!
 
Voittajaksi selviytyi Perttola, onnea!
Esa ottaa yhteyttä joko sähköpostitse tai privaattiviestillä, joten olehan tarkkana että saataisiin paketti pikimmiten postiin.

Oikea vastaus muuten oli T-Virus, kuten moni tiesikin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom