Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil: Outbreak

Dan

Member
Tänään on tämäkin tekele kaupoissa. Joko joku on kerennyt pelin hommamaan ja mitkäs on ensi fiilikset?
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

Dan sanoi:
Tänään on tämäkin tekele kaupoissa. Joko joku on kerennyt pelin hommamaan ja mitkäs on ensi fiilikset?
ONKO SIINÄ NETTI PELIÄÄÄ!!??? huhhuh oon kuullu että ei olisi ja olisi...kumpi huhu on totta?? pakko ostos jos on :D
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

juussi sanoi:
ONKO SIINÄ NETTI PELIÄÄÄ!!??? huhhuh oon kuullu että ei olisi ja olisi...kumpi huhu on totta?? pakko ostos jos on :D
Ei ole. Capcom kehitti ongelman ilmeisesti keski-eurooppalaisten kielitaidottomuudesta ja jätti nettipelin euro-versiosta kokonaan pois.
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

Oliver sanoi:
Ei ole. Capcom kehitti ongelman ilmeisesti keski-eurooppalaisten kielitaidottomuudesta ja jätti nettipelin euro-versiosta kokonaan pois.


näkee taas japanilaisen pelitalon asenteen euro peleihin pistettään puolivalmiiksi hutaistu pal versio (mustat palkit ruudun reunoilla vielläkin kirkaasti muistissa) ja yleensä viellä puoli vuotta muita myöhässä.
final fantasyt yli vuoden myöhässä
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

palaajassa oleva arvostelu on kylla aivan oikeassa tasta pelista
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

Mä pelasin jossain välissä sen jenkkiversion läpi, ja diggailin kyllä kovasti, ainoo ärsyttävä puoli oli se tallennus, kun joutui aina aloittamaan alusta kuin kuoli, mutta toipahan haastetta lisää ihan mukavasti.
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

pyh en osta...en harrasta enää kuin online pelejä enkä offline pelejä ne on jotenkin tylsiä ton netti pelien jälkeen
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

juussi sanoi:
pyh en osta...en harrasta enää kuin online pelejä enkä offline pelejä ne on jotenkin tylsiä ton netti pelien jälkeen

Sinultahan se on pois, kun annat monen hyvän pelin mennä vaan sen takia, kun niissä ei ole online-tukea.
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

frozen9999 sanoi:
palaajassa oleva arvostelu on kylla aivan oikeassa tasta pelista


Pelaaja-lehti oli kyllä mennyt pahemman kerran metsään ton arvostelun kanssa. "Pelin ei voi tallentaa kuin pelin lopettamalla" Minulla lienee sitten buginen versio kun vastaan tulee kirjoituskoneita joihin voi tallentaa niin monesti kuin haluaa ilman mitään ink ribboneja. Lueppa tekemäni thread pelaaja boardeilta: http://www.pelaajalehti.com/board/viewtopic.php?t=1153


Pelaaja-lehdellä oli arvostelussa myyntiversion ennakkoversio joka poikkeaa melkoisesti oikeasta myyntiversiosta (siis siitä joka on kauppojen hyllyllä) Tekoäly on mm. paljon parempi, kertaakaan ei ole vastaan pannut kun olen tavaroita pyytänyt. Lueppa tuo niin ymmärät. Pelin on mielestäni OOOO-pallukan arvoinen (pelaajalehden arvostelunormien mukaan)
 
RE: Outbreak tärkeää tietoa!

Päätin pistää tämän tänne, toivottavasti joku huomaa. Pelaaja-lehden arvostelu tuomitsi pelin huonoksi. Ostettuani pelin olin kuin halolla päähän lyöty. Pelissä voi tallentaa kirjoituskoneisiin ilman ink ribboneja, ja tekoäly on paljon parempaa kuin arvostelussa sanotaan, ja pelaaja-lehden arvostelija on vastannut tähän tekemässäni threadissa:

http://www.pelaajalehti.com/board/viewtopic.php?t=1153

Kannattaa lukea tuo, ja miettiä vasta sitten ostaakko vai ei. Pelaaja-lehdessä oli arvostelussa myyntiversion ennakkoversio, joka on aika paljon huonompi, kuin kaupan hyllyillä oleva peli!
 
Vastaus: RE: Outbreak tärkeää tietoa!

Tuomas sanoi:
Pelissä voi tallentaa kirjoituskoneisiin ilman ink ribboneja,

Jenkkiversio toimi ainakin sillätavalla, että kun tallensit peli päättyi, ja kun jatkoit tallennetusta kohdasta, tallenus poistettiin.
 
Vastaus: RE: Outbreak tärkeää tietoa!

zakk sanoi:
Jenkkiversio toimi ainakin sillätavalla, että kun tallensit peli päättyi, ja kun jatkoit tallennetusta kohdasta, tallenus poistettiin.

PAL-versiossa voi jatkaa siitä mihin on tallentanut vaikka koneen sammuttaisikin.
 
Vastaus: RE: Outbreak tärkeää tietoa!

Tuomas sanoi:
PAL-versiossa voi jatkaa siitä mihin on tallentanut vaikka koneen sammuttaisikin.

Jep näin ymmärsin. Mut kyl toi tosiaan toi oman haasteensa ku joutu hakkaa läpi kerralla aina koko 'chapterin', tuli opittuu aika hyvin ulkoa noi ruudut ;)
 
Vastaus: Resident Evil: Outbreak

Peli on myös pitkä. (Miksi tahansa peliksi, ei ainoastaan Resident Evil peliksi) Kellossa nyt noin 33 tuntia. Toiseksi viimeisessä skenaariossa ollaan menossa. (Veljenikin pelaa sitä vaikkei ole aiemmista RE-peleistä pitänyt yhtään) Joka hahmolla on pelattu joka skenaario läpi, (tietenkin) vähintään kerran, joillakin muutaman kerran enemmän. Pakko saada kaikki bonukset ja, onpa pelissä joku extrapelimoodikin, joka on vielä hämärän peitossa. Kannattaa hankkia.
 
Ylös Bottom