HideoMiyamoto
Well-Known Member
Kehittäjäthän ovat sanoneet että Grace on RE 2 ja Leon RE 4. Eli ei tarvi arvailla mistä on otettu vaikutteia.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuten tuossa totesin, että minulle tuo ei ehkä ole se parhain vaihtoehto, että niitä tyylejä vaihdellaan. Joku muu kirjoitti vähän samaa. Toki en tiedä miten nuo kahden hahmon pelit eroaa toisistaan, joten voihan se olla, ettei mitään ongelmaa ole. Tuo on vain itselleni se ainoa turn off, josta en ole kovin innoissani.Mistä tiedät ettei toimi? Viwsiin olet päässyt jo peliä kokeilemaan?
Onko siitä ollut mitään infoa pystyykö hahmoa vaihtamaan halutessaan vai vaihtuuko tässä hahmo aina chapterin välein automaattisesti? Vai miten homma toimii?
Mielenkiintoista, sillä itselle kävisi ehkä vähän puuduttavaksi jos pitäisi pelätä koko pelin ajan, tai vaihtoehtoisesti räiskiä koko pelin.Kuten tuossa totesin, että minulle tuo ei ehkä ole se parhain vaihtoehto, että niitä tyylejä vaihdellaan. Joku muu kirjoitti vähän samaa. Toki en tiedä miten nuo kahden hahmon pelit eroaa toisistaan, joten voihan se olla, ettei mitään ongelmaa ole. Tuo on vain itselleni se ainoa turn off, josta en ole kovin innoissani.
Ja ei, en ole päässyt peliä pelaamaan.
Ja minulle sopii RE4-tyylinen räiskintäkin ihan hyvin. Meitä on moneksi. Enkä oikeastaan edes pidä RE-pelejä nykyään kovin pelottavana. Kivoja pelejä nämä on kaikesta huolimatta.Mielenkiintoista, sillä itselle kävisi ehkä vähän puuduttavaksi jos pitäisi pelätä koko pelin ajan, tai vaihtoehtoisesti räiskiä koko pelin.
Esimerkiksi AW2:ssa hahmon vaihtaminen toi mukavaa vaihtelua peliin, niin miksei tässäkin sitten. Vaikka ei siinä pelissä toki se tempo vaihtunut hirveästi eri hahmojen välillä.