HideoMiyamoto
Well-Known Member
Joo ei ihan kauhean isoa roolia kannata odottaa kun tällä kertaa jakaa kannen toisen hahmon kanssa. Chris oli Villagen kannessa yksin ja sillä pelataan kaikki 20 min. 
No, Leon on vaan niin hyvä, ei muita perusteluitaItse en ole oikein koskaan tajunnut mikä noissa tutuissa hahmoissa näissä viehättää. Itse olen kokenut Resident Evilit enemmän antologioina, joiden ideakin on että kuorrutus menee aina vähän uusiksi sen ytimen pysyessä Resident Evilinä. Ei niitä Chrissejä ja Leoneita nyt joka toiseen peliin olisi pakko tunkea. Ilmeisesti sille kuitenkin on tilausta.
Toisaalta noiden pelien draama on kyllä sellaista että siihen sopii ne "yllärinä" tulevat tuttujen hahmojen esiintymiset. Puuttuu vain studioyleisö hurraamasta taustalta raivoisasti.![]()
Tämä summaa hyvin omatkin ajatukset näistä vanhemmista hahmoista. Heti perään tulin tosin ajatelleeksi, että olisihan se kiva että saisi Jillin mukaan johonkin uuteen osaan. Eniten huolestuttaa se, niinkuin oikeastaan jo jokaisen RE pelin kohdalla seiskasta lähtien, että koska Capcom lähtee tämän uuden suosion siivittämänä kokeilemaan jotain uutta, joka kosiskelisi vähän kaikkia.Itse en ole oikein koskaan tajunnut mikä noissa tutuissa hahmoissa näissä viehättää. Itse olen kokenut Resident Evilit enemmän antologioina, joiden ideakin on että kuorrutus menee aina vähän uusiksi sen ytimen pysyessä Resident Evilinä. Ei niitä Chrissejä ja Leoneita nyt joka toiseen peliin olisi pakko tunkea. Ilmeisesti sille kuitenkin on tilausta.
Toisaalta noiden pelien draama on kyllä sellaista että siihen sopii ne "yllärinä" tulevat tuttujen hahmojen esiintymiset. Puuttuu vain studioyleisö hurraamasta taustalta raivoisasti.![]()