Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil VII

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil VII

Itsehän jo ennakkoon totesin, että kauhupelejä en todellakaan koita ikinä VR laseilla. Latasin kitchenin, katsomatta mikä se on..luulin oikeasti jonkun VR keittiön olevan kyseessä.

Kun demon avasin, tiesin heti mistä kyse, mutta päätin et menköön nyt.

Kautta linjan oli niin huikea fiilis (ei kyllä pelottanut kun olin sillä mielellä et anna tulla, näyttää huikealta) että haluaisin ehdottomasti tuota lisää.
En sitten tiedä uskaltaisinko sitä enää pelata, mutta yksi historian vakuuttavammista kokemuksista pelimaailmassa tuo kitchen.
Eli innolla odotan kyllä tätäkin peliä nyt, vaikka edellinen resident Evil kosketus on osista 1 ja 2, kun vielä lapsosina kaverin kanssa pelattiin keskellä yötä ja valvottiin pari päivää niiden takia kauhusta kankeana.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Eipä tulis kuuloonkaan pelata tätä vr lasit päässä, sitä pääsis alku valikkoa pidemmälle kun olis paskat housussa jo siinä vaiheessa.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Pitääkö ne VR lasit ostaa kun tämä julkastaan :D kauhia houkutus alkaa tulemaan jo!
 
Vastaus: Resident Evil VII

Demoa pelattu hiukan (kuolin ku en tiedä mistä ase ois löytynyt), mutta kyllä tuo VR tekee karmean tunteen, kun pakoon ei pääse. Kokoajan oli iho kananlihalla ja selkäpiitä karmi. Vaikka mitään ei tapahtunut.

Tosi kävi sama mikä Kitchenissä..heti kun tulee örkki eteen oli fiilis et mee ny muualle ja pelko katosi täysin.

Mistä tosiaan se ase löytyy? Vois pelata uusiksi.

Ohjaus oli tehty hyväksi meille pahoinvoiville. Kääntymisen sai 30, 45 ja 90 asteen väliltä valittua ja muutoin liikuttiin pään osoittamaan suuntaan. Normi tapa toki tarjolla.
Pitkän VR tauon jälkeen olo oli heikohko ja hutera, muttei pahoinvointia, eikä pakottavaa tarvetta lopettaa.

Tässä voi olla ensimmäinen "the peli" PSVR:lle.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Demoa pelattu hiukan (kuolin ku en tiedä mistä ase ois löytynyt), mutta kyllä tuo VR tekee karmean tunteen, kun pakoon ei pääse. Kokoajan oli iho kananlihalla ja selkäpiitä karmi. Vaikka mitään ei tapahtunut.

Tosi kävi sama mikä Kitchenissä..heti kun tulee örkki eteen oli fiilis et mee ny muualle ja pelko katosi täysin.

Mistä tosiaan se ase löytyy? Vois pelata uusiksi.

Ohjaus oli tehty hyväksi meille pahoinvoiville. Kääntymisen sai 30, 45 ja 90 asteen väliltä valittua ja muutoin liikuttiin pään osoittamaan suuntaan. Normi tapa toki tarjolla.
Pitkän VR tauon jälkeen olo oli heikohko ja hutera, muttei pahoinvointia, eikä pakottavaa tarvetta lopettaa.

Tässä voi olla ensimmäinen "the peli" PSVR:lle.

Millä nimellä tämä löytyy Storesta? En löytänyt kuin kitchenin ja beginning hour, joka on kesäkuulta.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Vissiin ilmestynyt hdr-päivitys tästä nyt. Ainakin täällä brittien foorumeilla kehuivat, että kannattaa kykenevien töllöjen omistavien katsastaa.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Vr grafiikka on kokenut ainakin pron kanssa huomattavaa parantumista vrt kitchen.. silti vielä löytyy tilanteita missä reunat on portaisia..ilmeisesti joku agressiivinen TAA käytössä kun liikkumattomissa kohdissa röpöreunat hyppää silmille.
Vähän vaikea on tätä sulavasti pelailla, VR moodissa liikkuminen on joko oksettavaa ta sitten epäsulavaa ja hieman-oksettavaa toisessa moodissa.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Jännä miten mulla ei ollut oksettavaa, vaikka olen melkein kaikesta oksentaa lasien kanssa, mistä nyt vaan on teoriassa edes huono olo voinut tulla. Tosi jännästi nuo tuntuu vaihtelevan.

Grafiikasta en itse miettinyt muuta, kuin että näteimmän VR grafiikkaa mitä olen pelannut. Kyllä sen näin että tv:stä pelattuna parempaa oli, mutta kaikennäköinen tunnelmapuoli katosi täysin. Eli siinä missä grafiikassa hävittiin, oli 3D äänimaailma ja se ettei päässyt pelin sisältä pakoon jotain sellaista ettei tulis mieleenkään pelata ilman laseja tuota.

Tosin löysin sen aseen ja kaksi luotia ja yritin mennä sinne alas uusiksi, niin eipä se örkki kuollutkaan ja kuolin taas itse. Eli en ole päässyt demoa kolmella yrittämällä läpi..
 
Vastaus: Resident Evil VII

Jännä miten mulla ei ollut oksettavaa, vaikka olen melkein kaikesta oksentaa lasien kanssa, mistä nyt vaan on teoriassa edes huono olo voinut tulla. Tosi jännästi nuo tuntuu vaihtelevan.

Grafiikasta en itse miettinyt muuta, kuin että näteimmän VR grafiikkaa mitä olen pelannut. Kyllä sen näin että tv:stä pelattuna parempaa oli, mutta kaikennäköinen tunnelmapuoli katosi täysin. Eli siinä missä grafiikassa hävittiin, oli 3D äänimaailma ja se ettei päässyt pelin sisältä pakoon jotain sellaista ettei tulis mieleenkään pelata ilman laseja tuota.

No ei se oksettavuuteen asti päässyt, itellä vaan kaikki VR vapaa liikkuminen/liikkeen muutos varsinkin ahtaissa oloissa (nopea liikkumisen tunne, vs aukea alue) alkaa aiheuttaa päässä ja vatsassa outoa tunnetta jota ei pitkän jaksa kuunnella.

Kun tuossa on liikkeessä (tatilla tai päänliike) niin grafiikka on "laadukasta" ja design onnistunutta mutta jos pysähtyy paikalleen ja ei liikuta päätä (eli katsoo jotain) niin grafiikan laatu liikkeen puuttuessa ikäänkuin vaihtuu ei-niin-laadukkaaseen (toinen esim. jos jotain tavaraa tarkastelee X näppylällä niin reunat on täysin ilman antialiasointia > röpöreunat)
Kun tekisivät vielä pienen ponnistelun ennen julkkaria niin hyvä tuosta graafisesti tulisi ;)
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tosin löysin sen aseen ja kaksi luotia ja yritin mennä sinne alas uusiksi, niin eipä se örkki kuollutkaan ja kuolin taas itse. Eli en ole päässyt demoa kolmella yrittämällä läpi..

millä sen pöntön säiliön saa täyteen? Mistä löytyy keittiön laatikon pieni avain / mistä löytyy portaikon sulake? Olen koittanut joka nurkan koluta kyyristelemällä ja seisten...
 
Vastaus: Resident Evil VII

Ekasta huoneesta
kumarrut takan alle, sieltä vedät kahvasta, aukeaa vierestä seinä. Sen takana sulake.

Sit taas kellarista saa venttiilin säätöpyörän vessanpyttyä varten.

Avainta itsekään en ole löytänyt siihen keittiöön. Enkä tosiaan saanut aseella tapettua sitä örkkiä :D
 
Vastaus: Resident Evil VII

Siis sitä hirviötä ei tarvitse tappaa: nappaatte vain ullakkoavaimen ja häivytte sitten äkkiä helvettiin.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Onko sekin siellä alhaalla? Avain siis? Otin vain sen punaisen pyöreän jutun sitä vessaa varten. Sit yritin mennä aseella takaisin ni jo kuolinkin :D
 
Vastaus: Resident Evil VII

Onko sekin siellä alhaalla? Avain siis? Otin vain sen punaisen pyöreän jutun sitä vessaa varten. Sit yritin mennä aseella takaisin ni jo kuolinkin :D
Jep, siellä se on jos uskaltaa hakea.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Ekasta huoneesta
kumarrut takan alle, sieltä vedät kahvasta, aukeaa vierestä seinä. Sen takana sulake.

Sit taas kellarista saa venttiilin säätöpyörän vessanpyttyä varten.

Avainta itsekään en ole löytänyt siihen keittiöön. Enkä tosiaan saanut aseella tapettua sitä örkkiä :D
Avain tai siis lock pick keittiön laatikkoon löytyy kellarista. Portaiden jälkeen vasemmalla sen jonkun koneen päällä.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Demoa kannattaa ehdottomasti kokeilla PSVRllä jos sellaisen omistaa. On kyl aika uskomaton kokemus varsinkin ekalla kerralla. Itellä ei onneksi tullut huono olo:eek: tuolla normi tilalla pelattuna, mutten viittisi montaa tuntia putkeen pelata. Yllättäen peli näyttää PSVRllä paremmalta kuin tvllä pelattuna. Ja hienoa tuo kun pystyy kurkkimaan kulmien ja esteiden taa päätä liikuttamalla. Varmasti kauhein tilanne joka voi sattua tälläistä peliä pelatessa olis se jos joku koskettaisi oikeasti peliä pelatessa
(no onneksi asun yksin :) ) Vaikka voihan sitä varkaat tyhjätä kämpän mun pelatessa kuulokkeet korvilla ja PSVR silmillä täysin sokeana ja kuurona ulkomaailmalle :)
 
Ylös Bottom