Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil VII

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil VII

Läpäisty on. Peliajaksi kellottui niinkin paljon kuin 21 tuntia ja minuutit päälle, mutta tuossa on mukana paljon turhaa vaeltelua, kun koetin löytää esineitä ilman stimulanttien apua. Lisäksi halusin muutamassa kohtaa selvitä paremmin ja käytin restart-toimintoa useasti (jatkuu edellisestä tallennuspisteestä).

Kyllä tälle helposti voi antaa sellaisen 8,5-9/10, lisäsisältö voi vielä nostaa tai laskea arvosanaa. Trophyja en katsonut ennen pelin loppumista, niistä kertyi 27%. Mitään en tietoisesti kerännyt, paitsi Mr. Everywheren arvasin olevan trophy ja niitä etsin hanakasti.

Aseista ja ammuksista:

Alussa tuntui siltä, että ammuksia on aivan liian vähän, mutta loppujen lopuksi jäi todella paljon käyttämättä. Aseita kertyi monta - kolme pistoolia, haulikko, kranaatinheitin, magnum, kaksi erilaista veistä, kytkimellä laukaistava pommi, kookoo ja liekinheitin. Vain kerran tuli tilanne, että ei ollut kuin veitsi jäljellä, oli liian köykäinen varustus Margaritea vastaan (liekinheitin, muutama kuti haulikkoon ja pistooliin yksi täysi lipas).

Juonesta (lue vain jos pelasit jo läpi):

Hyvin suunniteltu "käsikirjoitus". Ehkä vielä enemmän olisin odottanut jotain yllätyksellistä ja loppua kohden meni varsin toimintapainotteiseksi. Parhaaksi kohdaksi jäi valinta Zoen ja Mian välillä, kun seerumi piti antaa jommalle kummalle. Valitsin ensimmäisellä kerralla Mian. Taistelut Jackin kanssa olivat parhaasta päästä, etenkin "moottorisahataistelu". Kokonaisuutena pomot olivat lukuun ottamatta ensimmäistä kohtaamista Jackin kanssa varsin helppoja. Useimmat menivät läpi 1-2 yrityksellä.

Vertailua muihin RE-peleihin:

Muutamia puzzleja oli kopioitu aikaisemmista RE-peleistä, etenkin RE1, 2 ja 4 olivat vahvasti edustettuina. Vihollisia oli todella vähän, bossien lisäksi en nähnyt kuin Margaritan alueen itikat ja nämä kävelevät limanuljaskat, niitä oli käsittääkseni neljä erilaista. Varjo-puzzlet olivat hienoja, eräs vastaavanlainen oli RE2:ssa.

Statistiikka läpipeluun osalta:

Vaikeustaso: Normaali
Peliaika: 21h 44min
Uudelleenaloituksia: 45 (kuolemia näistä n. 20)
Mr Everywhere, tuhottu yhteensä: 14/20
Antiikkiset kolikot: 15/18
Tiedostoja kerätty: 27/32
Tavaralaatikko avattu: 105
Parannustavaroita käytetty: 43
Stabilizersien käyttö (parantaa latausnopeutta): 1
Steroidien käyttö: (nostaa maksimiterveyttä) 3

Nyt olen liian väsynyt kirjoittaakseni lisää, editoin huomenna tarkemmin, mikäli tulee vielä jotakin mieleen.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Itselleni suurin kysymys on että linkittyykö vanhoihin ressoihin millään tapaa? Alkuperäset ressat on lähellä sydäntä (1-3 ja code veronica). Löytyykö viittauksia vanhoihin tapahtumiin tai hahmoihin? Riittää jos vastaa kyllä tai ei. Kuitenkin itekin tän ajattelin jossain vaiheessa kokeilla, vaikka toivon menetinkin pelisarjan suhteen kutososan jälkeen. Kuuluu niiden harvojen pelien joukkoon, josta on tullu maksettua täysi hinta, mutta ei koskaan ole tullu pelattua läpi.:)
 
Vastaus: Resident Evil VII

Itselleni suurin kysymys on että linkittyykö vanhoihin ressoihin millään tapaa? Alkuperäset ressat on lähellä sydäntä (1-3 ja code veronica). Löytyykö viittauksia vanhoihin tapahtumiin tai hahmoihin? Riittää jos vastaa kyllä tai ei. Kuitenkin itekin tän ajattelin jossain vaiheessa kokeilla, vaikka toivon menetinkin pelisarjan suhteen kutososan jälkeen. Kuuluu niiden harvojen pelien joukkoon, josta on tullu maksettua täysi hinta, mutta ei koskaan ole tullu pelattua läpi.:)

Laitoin vastauksen varmuuden vuoksi spoilereihin.

Muutaman tunnin jälkeen sanoisin ettei liity millään mikä itseäni jäi vaivaamaan tämä, kun peli kankaa nimeä RE7. Itse en ole törmännyt tuttuihin nimiin. Siis ihan hyvä peli on kyseessä, mutta kun tämän pelin pitäisi olla jatko-osa. Haukuttu Umbrella corps liittyi jopa edes jollakin tapaa edellisiin RE sarjan peleihin. Olisivat vain säilyttäneet nimen "The Kitchen" tai tekesivät tästä sarjan rebootin. Itse uskoisin niin, että Capcom kehitti kauhupeliä ja sittenkin jollekin valopäälle tuli mieleen "Hei. Annetaan tälle nimeks RE7 ja varmasti myy paremmin". Ehkä käyttivät varmaan markkinointikikkana??? Mutta siis ei mulla muuten ole mitään peliä vastaan, kuten totesin ihan hyvä peli.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tämän pelin tekee tunnetuksi se miten hyvin VR istuu tähän. Arvosanan muodostuksessa kannattaa jättää tälle oma varauma.

Kyllä se on hyvä peli ilman VR:kin. Varauman voi jättää, mutta äkkiseltään peliä voi suositella hyvinkin myös ilman VR:ää. Jossain tilanteissa jopa parempi ilman.

IGN muun muassa sanoo näin:
IGN sanoi:
My Resident Evil 7 experience was positive with and without the PlayStation VR. (I played about half in VR, and half without.) There were only a handful of sequences that I felt were designed specifically to take advantage of VR’s unique capabilities (any sequence when a character brought an unwanted object too close to my face), but I never felt like I was missing out on anything substantial when playing in 2D.

Trusted Reviews oli jopa sitä mieltä, että peli on parempi ilman VR:ää
Trusted Reviews sanoi:
There are multiple problems with VR which make it a far lesser experience than in the TV version. For starters the graphics quality takes a major dip, as you might expect, even when running on the Pro, and considering how amazing the game looks on the TV, the step down can feel a little too steep. Secondly, because of the slightly fiddly movement mechanics, it can lack the dexterity required in the game’s more challenging sequences, making the experience far more frustrating than it need be.

Polygon ei myöskään ollut mitenkään erityisen innostunut VR-moodista
Polygon sanoi:
Those playing the PlayStation 4 version of Resident Evil 7 — as we did for this review — will have the option to play through the game in virtual reality using the PlayStation VR headset. I tested this mode for a short time, and while there's something wonderful about being pulled into this creepy world more fully, able to look around at every detail and get up close with the game's monstrosities, I found it a less ideal way to play.

The main issue I encountered while playing Resident Evil 7 in VR was a pretty common one for the technology: It made me extremely dizzy. Moving in the game while standing still in real life was a disorienting process. Beyond that, I found specific visuals in the game much darker and muddier in VR. For example, a photo I picked up and examined looked totally normal in the regular game, but was impossible to make out in the added darkness of the PlayStation VR headset.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Laitoin vastauksen varmuuden vuoksi spoilereihin.

Muutaman tunnin jälkeen sanoisin ettei liity millään mikä itseäni jäi vaivaamaan tämä, kun peli kankaa nimeä RE7. Itse en ole törmännyt tuttuihin nimiin. Siis ihan hyvä peli on kyseessä, mutta kun tämän pelin pitäisi olla jatko-osa. Haukuttu Umbrella corps liittyi jopa edes jollakin tapaa edellisiin RE sarjan peleihin. Olisivat vain säilyttäneet nimen "The Kitchen" tai tekesivät tästä sarjan rebootin. Itse uskoisin niin, että Capcom kehitti kauhupeliä ja sittenkin jollekin valopäälle tuli mieleen "Hei. Annetaan tälle nimeks RE7 ja varmasti myy paremmin". Ehkä käyttivät varmaan markkinointikikkana??? Mutta siis ei mulla muuten ole mitään peliä vastaan, kuten totesin ihan hyvä peli.

Tätä itsekin vähän ihmettelin,
Nimi olisi ihan hyvin voinut olla esim. Resident Evil: Kitchen tai Bakers tai jotain muuta. Tuo numerointi ja alaotsikko Biohazard ainakin tässä 4h pelaamisen jälkeen ei ole vielä näyttänyt liittyvän mitenkään tähän peliin. Uskoisin että pelkkä Resident Evil olisi riittänyt nimessä takaamaan hyvät myynnit.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Itselleni suurin kysymys on että linkittyykö vanhoihin ressoihin millään tapaa?

Vastaan näin yleisesti, että joitakin parhaita juttuja pelin sisällön osalta on lainattu mielestäni niistä parhaista RE-peleistä. Puzzlejen suhteen ollaan oltu hieman "retrolinjalla", mutta ei se haitannut - joukossa on myös uusia ideoita, joista parhaat koetaan videokasettien myötä. Ajallisesti peli sijoittuu ensimmäisen RE-pelin "taakse", tästä saadaan vinkki pelin viimeisen pomon jälkeen - siellä nähdään tuttu hahmo.

VR:ään otan sen verran kantaa, että se tekee pelistä kyllä todella näyttävän ja muutamassa kohdassa olisin todellakin halunnut mahdollisuuden kumartua lasit silmilläni katsomaan, mitä läheltä katsominen paljastaa. Toisekseen mietityttää, että miten ihmeessä joistakin tilanteista voi selvitä VR-lasit päässä? En tiedä onko pelaajaa jotenkin helpotettu niiden kanssa pelattaessa, kun kuvakulmaa ei voi kääntää kuin tietyn verran, mutta ehkä se tulee joskus koettua. Ainakin pelaajan liikkumisnopeutta voi muuttaa VR-tilassa - oletuksena se on "very slow". Ilman laseja se on aina vakio.

EDIT: Tuollahan se mainittiin Dragonflyn viestissä, eli Trusted Reviews on samaa mieltä - pelistä tulee turhauttavan vaikea joissakin kohdissa juuri VR:n vuoksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil VII

Voiko itse tehdä mukana kannettavista aineksista parantavaa juomaa, joka nostaa elintason takasin vihreälle. itse olen kokoajan huonoila elinvoimalla, voimaa saan vaan niistä parantavista kerättävista vihreistä " havuista ".Onko just " fluit "tavarat jotain energia juoma valmistus esineitä?

Olen ekassa pomotaistelussa
moottorisahan kanssa kamppailemassa perheen isää vastaan.
Pystyykö jotenkin skippaamaan nuo pomotaistelut, ei kauheesti ne kiinosta ja turhauttaa kokeilla lukemattomia kertoja niitä !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil VII

Vastaan näin yleisesti, että joitakin parhaita juttuja pelin sisällön osalta on lainattu mielestäni niistä parhaista RE-peleistä. Puzzlejen suhteen ollaan oltu hieman "retrolinjalla", mutta ei se haitannut - joukossa on myös uusia ideoita, joista parhaat koetaan videokasettien myötä. Ajallisesti peli sijoittuu ensimmäisen RE-pelin "taakse", tästä saadaan vinkki pelin viimeisen pomon jälkeen - siellä nähdään tuttu hahmo.

VR:ään otan sen verran kantaa, että se tekee pelistä kyllä todella näyttävän ja muutamassa kohdassa olisin todellakin halunnut mahdollisuuden kumartua lasit silmilläni katsomaan, mitä läheltä katsominen paljastaa. Toisekseen mietityttää, että miten ihmeessä joistakin tilanteista voi selvitä VR-lasit päässä? En tiedä onko pelaajaa jotenkin helpotettu niiden kanssa pelattaessa, kun kuvakulmaa ei voi kääntää kuin tietyn verran, mutta ehkä se tulee joskus koettua. Ainakin pelaajan liikkumisnopeutta voi muuttaa VR-tilassa - oletuksena se on "very slow". Ilman laseja se on aina vakio.


Mulla on se nopein kävely vaihto ehto kävelyssä ja 45 asteen kääntymisellä, ei oo tullut pahaa oloa vaikka paljolti myös " juoksen " pelissä
 
Vastaus: Resident Evil VII

Mulla on se nopein kävely vaihto ehto kävelyssä ja 45 asteen kääntymisellä, ei oo tullut pahaa oloa vaikka paljolti myös " juoksen " pelissä

Joillakin tulee, toisilla ei. Itselleni nousi jo muutaman minuutin jälkeen melkoinen tuskanhiki otsalle ja olo oli karmea. Kaipa aivot tuohon ajan kanssa mukautuisivat, mutta jotenkin VR-lasit päässä se pelin "sisällä oleminen" on niin vahvaa, että sitä ei tiedosta tarpeeksi hyvin ja tästä tulee huono olo. Kun on vuosia pelannut niin, että tatteja ohjaamalla tiedostaa koko ajan omat liikkeensä ja näkee ne ruudulla, niin liika realistisuus luo siitä sellaisen immersion, ettei ole tavallaan "läsnä" siinä hetkessä ja tilassa. Sitten pärjäisin mainiosti, mikäli omalla katseella voisi ohjata hahmon kulkusuuntaa - tämä tuli koettua toisessa VR-pelissä, jossa tähdättiin vihollisiin katseella.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Voiko itse tehdä mukana kannettavista aineksista parantavaa juomaa, joka nostaa elintason takasin vihreälle. itse olen koko ajan huonoila elinvoimalla, voimaa saan vaan niistä parantavista/kerättävistä vihreistä "havuista". Onko just "fluid"-tavarat jotain energiajuoman valmistusesineitä?

Olen ekassa pomotaistelussa moottorisahan kanssa kamppailemassa perheen isää vastaan.
Pystyykö jotenkin skippaamaan nuo pomotaistelut, ei kauheesti ne kiinosta ja turhauttaa kokeilla lukemattomia kertoja niitä !

Kun keräät vihreitä herbejä, niin voit yhdistää ne chemical fluid tai strong chemical fluid -esineisiin. Ensimmäisestä saat noin 50% terveyttä parantavan juoman, jälkimmäinen parantaa täysin.

Laita nyt ihmeessä spoileriin tuo ensimmäinen pomotaistelu! Joillekin se voi olla vielä kokematta. Tein sen tähän viestiin puolestasi. Kyllä ne on pakko pelata, muuten peli ei etene.

Tässä vinkkiä siihen:

Ammu ensin muutama kerta päähän, että "isukki" putoaa maahan. Sitten hän käy hakemassa moottorisahan ja ota sinäkin omasi. Taistelukentän yhdestä kulmasta löytyy 50% parannuspullo, voit myös hakea sen ennen moottorisahan nappaamista. Juokse ympyrää ja odota sopivaa hetkeä. Töni ruumispusseja vihollista päin, saat pari sekuntia aikaa sahata kerran. Käytä L1-näppäintä suojaamiseen, sillä säästät terveyttäsi paljon jos otat osumaa. Mikäli "isukki" tekee kolmen lyönnin kombon, niin pysy tarpeeksi kaukana ja käy sahaamassa häntä heti sen loputtua, se on kaikkein paras tilaisuus. Välillä moottorisahasi saattaa sammua, käynnistä se uudelleen neliötä painamalla. Kun isukki tipahtaa maahan, niin muista sahata hänen sisältään tulevaa eliötä niin monta kertaa kuin ehdit. Käytä ensimmäisellä kerralla toista asetta, kun et vielä omista sahaa. Hyödynnä myös keskellä olevaa tiilitolppaa suojanasi. Sitten tiedät, että olet taistelun puolivälissä, kun "isukki" tuhoaa sen sahallaan.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Pelasin Demoa 30asteen käännöksillä ja ei aiheutunut ongelmaa. Tätä kokoversiota tuli nyt pelattua PSVR:llä noilla smooth-käännöksillä ja jonkinverran ehkä tuli jo pahaa oloa, pitää varmaan vaihtaa takaisin noihin asteittaisiin. Varmasti on puolensa tuossa 2d:ssä ja tosissaan headsetillä on välillä vaikea saada valokuvista ym selvää. Sekä liikkuminen on varmasti kankeampaa, ei tullut eteen toki vielä mitään, missä olisi pitänyt erityisen akrobaattisia suorituksia tehdä, joten vielä se ei haitannut mutta varmaan vaikeammat kohdat on 2d:nä parempi pelata. Mutta kyllä VR tuo omanlaisensa kauhuelementin ja boostaa siellä olemisen tuntua joten ainakin eka pelikerta menee sitten läpi VR-moodissa, ehkä voisi vaikka sitten tätä madhousea kokeilla 2d:nä.

Parasta ja karmivinta on mielestäni se tietämättömyyden ja avuttomuuden tunne. Alussa harmittaa hyvin paljon, kun mitään puolustuskeinoja paljaiden käsien lisäksi ei ole, kirveskin tuo jo paljon turvaa. Ja ehdottomasti on tärkeää, ettei pelistä tiedä tarpeksi etukäteen eikä pilaa tunnelmaa katsomalla toisen läpipeluita tai spoilereita. Ehdottomasti demosta tutut paikat on ns. henkisesti helpompia ja voi huoletta rynniä läpi, kun taas uudet paikat ovat huomattavasti kuumottavampia ja kun joutuu olemaan koko ajan pienessä kuumotuksessa, kun ihan hetkellä minä hyvänsä sieltä saattaa tulla eteen ihan mitä tahansa - tässä on mielestäni pelin suola.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resident Evil VII

Voiko itse tehdä mukana kannettavista aineksista parantavaa juomaa, joka nostaa elintason takasin vihreälle. itse olen kokoajan huonoila elinvoimalla, voimaa saan vaan niistä parantavista kerättävista vihreistä " havuista ".Onko just " fluit "tavarat jotain energia juoma valmistus esineitä?

Pelihän kertoo sulla kun saat asioita, joita voi yhdistellä muihin kolmion kautta.

Olen ekassa pomotaistelussa...

Nyt ne spoileri-tagit käyttöön! Maalaat tekstin ja painat siitä editorin ikoneista kohtaa 'Spo'. Juonipaljastukset ovat suurinta syntiä ikinä pelifoorumeilla.

Mitä tulee muutoin VR-pelaamiseen. On se ihan toista, kun sinut suljetaan täysin pelimaailmaan näkö- ja kuuloaistia myöten. Jo yksin tämä tekee kauhun kokemisesta voimakkaamman kuin parista metriä television lasipinnalta tarkasteltuna. Joku videotykin kuva voi jo tästä antaa kalpean aavistuksen.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Tuli aloitettua Madhouse-tasolla ja meno on odotetun karua. Jo ensimmäinen varsinainen taistelu vei monta yritystä ja sen jälkeen meno vain pahenee. Erona Madhouse-tasolla on tavaroiden sijoittelu aivan eri paikkoihin normaalitasoon verrattuna. Ammuksia jaetaan myös todella nihkeästi ja viholliset ovat paljon nopeampia ja vaarallisempia, Ethanin on todella vaikeaa juosta karkuun. Pitää siis hyödyntää ympäristöä todella paljon ja opetella. Ensimmäisestä tavara-arkusta sentään löysi jotain hyödyllistä, kyseessä siis bonustavaraa ensimmäisen läpipeluukerran jälkeen. Tallennukset ovat muuten rajoitettuja; jokaiseen tallennukseen tarvitaan pieniä C-kasetteja, joita on tähän mennessä löytynyt neljä kappaletta. Automaattitallennuksia peli toki edelleen tekee, mutta vain harvakseltaan.

Pari ensimmäistä taistelua:

Kun Mia hyökkäsi mooottorisahan kanssa, niin ei siinä ollut mitään jakoa, ellet osunut päähän ja saanut hyökkäystä pysäytettyä. Sitten tuli opittua, että jos Mia juoksee päin, niin hän käyttää aina ns. ylähyökkäystä, jonka pystyy blokkaamaan ilman vahinkoa. Sitten taas jalat alle ja muutama laukaus kauempaa. Vähäiset panokset eivät edes riittäneet, vaan piti vielä viimeistellä kirveellä.

Toinen kohtaaminen "alkupalojen" jälkeen, kun koetin vanhalla taktiikalla vältellä Jackia, ei tullut mitään. Se on käytännössä kuolema, kun mies saa sinut kiinni, mutta kerran pääsin pakenemaan ja suljin ovet perässäni, se auttoi. Vaan sitten, kun sain lattialuukun avaimen ensi kertaa ja olin avaamassa luukkua, niin Jack yllätti selän takaa ja katkaisi jalkani. Otin jalan lattialta haltuuni ja Jack tiputtaa yllättäen vahvan parannuspullon lattialle todeten "you can heal your leg with this". Luulin Jackin (virneestä päätellen) pelleilevän, mutta ryömin hakemaan pullon ja sitten mies häipyi johonkin.

Sen muuten haluan todeta, että hyvät kuulokkeet ovat välttämättömiä, mikäli haluat kokea tämän pelin kauhut mahdollisimman perusteellisina. VR toki korostaa tätä tunnelmaa, mutta kuulokkeilla pystyy myös kuulemaan vihollisten liikkumisen erittäin tarkasti ja siitä on apua selvitytymisessä.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Ihmettelin miten olit päässy aloittamaan madhouse tasolla mutta sen sai näköjään pre order koodilla auki.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Ihmettelin miten olit päässy aloittamaan madhouse tasolla mutta sen sai näköjään pre order koodilla auki.

Normaalitason läpäisy avaa sen myös, itselläni ei ollut pre order -koodia. Aloitin pelin siis jo toista kertaa.

Tuli katsottua parin tunnin mittainen speedrun normal-tason läpipeluusta. Konstikos tuo on läpäistä, kun porukka on saanut auki loppumattomat ammukset ja todella tehokkaan käsiaseen. Aukeavat ilmeisesti Madhouse-tason selvittämisen jälkeen.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Eilen tuli peli läpäistyä
toisella lopetuksella, mikä on varmaankin huononpi lopetus(annoin seerumin Zoelle). Oli hyvä asia, että säästin tallennuksen ennen tuota seerumin antoa, niin ei tarvitse aloittaa peliä alusta.
Pelin alueista sen verran, että ihan hyvin suunniteltuja alueita ja tilanteita, paitsi tuo
suolakaivos pikku laboratorioineen oli täyttä paskaa pelillisesti.
Sen verran iso nälkä tästä myös jäi, että ostin kausipassin.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Onko muilla käynyt silleen kun aloittaa pelaamaan VRllä (ps4 pro). Niin muutaman minuutin päästä kuva alkaa välkkymään ja katoaa välillä kokonaan. Myös tvstä katoaa kuva. Noin 10sekuntin päästä kuva palaa takaisin ja ongelmat palaa vasta uudellen käynnistyksen jälkeen.
Mistähän mahtaa johtua? Oliko vika VR laseissa vai jossain muussa?
 
Vastaus: Resident Evil VII

On kyllä loistava peli pitkästä aikaan!
Demoa testaillessa mietin, että uskaltaakohan tätä edes ostaa ( VR laseilla tuskin uskaltais edes kokeilla :D ).

Osaisko joku kertoa mitään spoilaamatta, että pääseekö tässä pelin jälkeen vielä vapaasti pyörimään vai pitääkö surffailut tehdä ennen jotain tiettyä kohtaa?

Spoilerissa on vain paikan nimi joka on alkupäässä peliä.

Ja pääseekö alun guest houseen vielä takaisin
 
Vastaus: Resident Evil VII

On kyllä loistava peli pitkästä aikaa!
Demoa testaillessa mietin, että uskaltaakohan tätä edes ostaa (VR-laseilla tuskin uskaltaisi edes kokeilla :D).

Osaisiko joku kertoa mitään spoilaamatta, että pääseekö tässä pelin jälkeen vielä vapaasti pyörimään vai pitääkö surffailut tehdä ennen jotain tiettyä kohtaa?

Vastaus:

Pelin päättyessä et pääse enää tutkimaan alueita. Spoilerissa alue ja bossin nimi, jonka jälkeen paluuta vanhoille alueille ei enää ole.
Kun olet kukistanut mutatoituneen Jackin (siis se pomo, jossa on ammuttavia silmiä), niin et pääse enää takaisin.

Spoilerissa on vain paikan nimi joka on alkupäässä peliä.

Ja pääseekö alun guest-houseen vielä takaisin?

Vastaus jälkimmäiseen spoileriin:

Sanotaan näin, että en voi vastata spoilaamatta :D. Kysymys on esitetty niin ovelasti. Sen voin kuitenkin sanoa, että guest-housesta ei käsittääkseni saa mitään mukaan "Main houseen" siirryttäessä, kun olet päihittänyt Mian, joten kaiken voi huoletta tuhlata.
 
Ylös Bottom