Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil VII

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resident Evil VII

Nyt tarvitsis apua

Oon laivassa ja pitäs päästä ovesta sick bayhyn ja tarviin corrosiven, oon ettiny kaikista kerroksista ja saanu vissii kaks niitä mutta avannu niil ovia niissä kerroksissa, enkä löydä mistään lisää?
Ootko käyny tyhjäämässä kassakaapin? En nyt muista kerrosta, mutta tauluja oli huoneen seinillä.
 
Vastaus: Resident Evil VII

Selviskö kenellekään kuka tämä kummitusnainen demossa oli ? Vai tehtiinkö vaan demoa varten ?
 
Vastaus: Resident Evil VII

Läpi meni vasta tänään vaikka peli on ollut hyllyssä julkkarista asti. Täytyy kyllä sanoa että nyt on Resident Evil viety oikeaan suuntaan. Peli oli loppujen lopuksi ihan hyvä. Yhdyn muiden kommentteihin pelin tunnelmasta. Se todella oli ajottain todella karmivaa. Melkein sain pari kertaa slaagin kun pelkästään ovi meni itsestään kiinni.

Mutta sitten

Tekijät luotti ehkä vähän liikaa omaan nokkeluuteensa kun ei loppupeleissä oikeen jaksanut noteerata niitä random-tömähdyksiä sun muita paukkeita. Mörötkään ei herättänyt mitään fiiliksiä kun peli muuttui aikamoiseksi räiskinnäksi. Kaikki toimi vielä kartano-osuudessa, mutta myöhemmin vedettiin vähän överiksi. Vähän monipuolisia puzzlejakin odottelin mutta eih.

Antaisin pelille about 7/10. Jäi vähän sellainen fiilis, ettei tätä jaksa toista kertaa pelata läpi. Sinäänsä sääli, koska lähes kaikissa Ressoissa on aina ollut todella paljon uudelleenpeluuarvoa. Ehkä joskus.
 
Joskus katsoin videota tästä pelistä ja aattelin, että tää peli ei kiinnosta mua, koska se on niin erilainen kuin toiset osat mitä oon pelannut. Kiitos Playstation Now palvelun tuli tämä sen kautta ladattua ja pelattua helpolla läpi. Ostin sitten pelistä itselle sen version missä on kaikki lisäosat. Ostopäätökseen vaikutti se kun halusin voittaa pelkoni ja lisäksi kokea lisäosat. Ekan kerran pelattaessa oli välillä ahdistava olo, mutta oli pakko silti jatkaa pelaamista. Toista kertaa pelaan peliä, mutta tällä kertaa normaalilla ja oon aika pelin lopussa. Mun mielestä tää on yks parhaimpia Resident Evil pelejä, tykkäsin tästä paljon enemmän kuin 4-6 peleistä. Resident Evil 5 on vieläkin kesken. Lisäosista parhaat olivat daughters ja Bedroom, koska tykkään puzzleista. Ne tosin on vain kerran pelattavia. Ajattelin jossain välissä ettei varsinaista peliä jaksa varmaan useampaa kertaa pelata, mutta varmasti tätä tulee vielä kokeiltua kolmannen kerran vaikeammalla vaikeustasolla.

Ekalla kerralla pelattaessa vaikeinta pelissä oli viimeinen taistelu Jackia vastaan. Toisella kerralla taistelu meni helpommin vaikka pelasin normaalilla vaikeustasolla. Pelialueena ahdistavin paikka oli kellari. Ahdistavaa pelissä oli myös se kun Jack ilmestyi välillä yhtäkkiä ja seurasi. Eniten taisin säikähtää pelissä kun Marguerite yllätti vanhassa talossa.
 
Parasta Ressu 7 mielestäni on se että se tuo uuden kuvakulman ja lainaa vähän muualta mutta ei menetä sitä mikä on tuttua sarjan peleissä, se on siis uutta ja vanhaa yhdistettynä lähes täydelliseen pakettiin ja oli itselle ainakin yksi kovimmista yllättäjistä koskaan. Täytyy ottaa uusintakierros vielä ennenko 8 tulee.
 
Jos "vanha" ressa 7 saa upgraden niin lienee myös Ressa 2 ja 3 saavat myös?

Taino jos olisin Capcomin markkinointi tiimissä(onneksi en ole) niin laittaisin kaikki kolme samoihin kansiin ja 60€ hintalapulla tai vähintään kakkosen ja kolmosen.
 
Ainakin siinä Resident Evil Showcasessa infottiin, että Villagesta on tulossa bundle, missä on tuo seiskakin mukana.
 
Jos "vanha" ressa 7 saa upgraden niin lienee myös Ressa 2 ja 3 saavat myös?

Taino jos olisin Capcomin markkinointi tiimissä(onneksi en ole) niin laittaisin kaikki kolme samoihin kansiin ja 60€ hintalapulla tai vähintään kakkosen ja kolmosen.
Onneksi et ole Capcomin markkinointitiimissä. 2 ja 3 kolme on bundlattu yhteen jo aikapäiviä sitten, mutta hintaa ollut parhaimmillaan vain ~30€.
 
Ainakin siinä Resident Evil Showcasessa infottiin, että Villagesta on tulossa bundle, missä on tuo seiskakin mukana.
Löytyy jo storesta, vähän turha monelle kun löytyy ps plus collectionista ja game passista. Tosin tossa bundlessa kaikki lisärit seiskaan mukana. Hintaa 89,95.
 
Peli mahdollisesti saamassa uuden sukupolven päivityksen:

Toivotaan, että ehostukset tosiaan tulisi päivityksen muodossa, ettei joudu uudelleen ostamaan.

Nyt vain pitäisi päättää, että jatkaako pelaamista boksilla, kun tuli juuri aloitettua vai odottaako varmistusta tuosta mahdollisesta päivityksestä.
 
Ylös Bottom