Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Village (eli RE:8)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin se tais muuten olla ihan DF:n testin mukaan.

Joo ei siihen mitään DF tarvinnu kun sinne ekan kerran päänsä työnsi niin huomas kyllä että nyt ei ole tasaista, toivotaan että tulee järkiinsä ja tarjoavat jonkun 1440p tai 1080p tilan ray tracing optiolla. Tuo 4K 60 on sitten hyvä jos tulee pro mallit niin on valmiina mode niille.

Joo ei siihen mitään DF tarvinnu kun sinne ekan kerran päänsä työnsi niin huomas kyllä että nyt ei ole tasaista, toivotaan että tulee järkiinsä ja tarjoavat jonkun 1440p tai 1080p tilan ray tracing optiolla. Tuo 4K 60 on sitten hyvä jos tulee pro mallit niin on valmiina mode niille.

Hmmm.. Enkö sitten omalla silmällä huomannut niin tarkasti kun keskityin pelko perseessä siihen että millon lady tulee :D en kuitenkaan lähde faktoja kieltämään että sielä semmoisia droppeja tuli kun videoita aiheesta löytyy ja sinun sanakin on mukana. Toivon kuitenkin myös peliin parempia optioita reson, framen ja RT:n suhteen.

Lady Dimitrescu oli se syy minkä takia Maiden-demoa kokeilin, hyvä syy olikin. Äänimaailma oli niin kuumottava, että mahtaakohan sitä pystyä enempää demottamaan RE8:a.

Mielenkiintoinen peli, mutta eihän näitä nyt uskalla pelata. Ja RE-pelit vielä kaukana kunnon kauhusta, tunnelma vaan liian "hyvä".

Mielenkiintoinen peli, mutta eihän näitä nyt uskalla pelata. Ja RE-pelit vielä kaukana kunnon kauhusta, tunnelma vaan liian "hyvä".
Tunnustan nyt tässä, senkin uhalla että saan nauruja niskaani, että itse lukeudun niihin jotka ei näitä pelejä ainakaan yksin ja yöaikaan uskalla pelata. Tämäkin peli kyllä kiinnostaa kovasti, vaikken varsinaisesti mistään kauhusta pidä, sen sijaan kaikki jännittävä ja mystinen a la Twin Peaks uppoaa hyvinkin mainiosti. Viimeisin Resident Evil jota kunnolla olen pelannut, taitaa olla RE3, silloin alkuperäisen julkaisun aikoihin. Sitäkin vedin aina noin puolen tunnin pätkissä aamuisin ennen kouluun lähtöä, kun iltasin oli liian jännää.

Ehkä pitää rohkeasti tarttua tuohon demoon ja katsoa jos sitä kärsii pelata, kyllähän tämä trailerien perusteella näyttää taas niin potentiaaliselle pelille, että vähän harmittaisi jättää kokematta.

Tämä on kyllä ehdoton day one ostos. Vaikka edellisen kanssa lähti muutamissa kohdissa kauhee huuto ja nykiminen sohvalla. Avopuolisokin tuli sanomaan, että pitäskö sun pelata jotain muuta.

Itselläni aivan sama homma etten kauhupelejä uskalla vaan pelata. En tiedä mikä siinä on, kun elokuvat menee kuitenkin. Kovasti olen aina halunnut pelata Fearia tai Alienia mutta ei vaan uskalla :D

Tämäkin kiinnostaa kovasti ja kokeilin seiskaa pari tuntia, mut se oli liian kovaa settiä.

Itselläni aivan sama homma etten kauhupelejä uskalla vaan pelata. En tiedä mikä siinä on, kun elokuvat menee kuitenkin. Kovasti olen aina halunnut pelata Fearia tai Alienia mutta ei vaan uskalla :D

Tämäkin kiinnostaa kovasti ja kokeilin seiskaa pari tuntia, mut se oli liian kovaa settiä.
Itseäni kuumottaa myös aina pirusti ennenkuin saa tutun pumpparin käyttöön. Outlastia en tämän vuoksi pystynyt koskaan pelaamaan :p

On muuten hienoa huomata, että vanhoilla tehokonsoleilla on pyritty 1080p/60 FPS. Toivottavasti tämä valinnainen 60fps-moodi on nyt tullut pysyvästi jäädäkseen.

Itseäni kuumottaa myös aina pirusti ennenkuin saa tutun pumpparin käyttöön. Outlastia en tämän vuoksi pystynyt koskaan pelaamaan :p

On muuten hienoa huomata, että vanhoilla tehokonsoleilla on pyritty 1080p/60 FPS. Toivottavasti tämä valinnainen 60fps-moodi on nyt tullut pysyvästi jäädäkseen.
Itselle ei edes aseet auta asiaa. Olihan se Fear pelkkää räiskintää ja menee nämäkin Resident Evilit aina lopulta räiskinnäksi :D Mutta silti itselle kun se yleinen tunnelma on liikaa ja kun on itse kuitenkin voi vaikuttaa ruudun tapahtumiin. Joten sitä myötä kuumotus vaan kasvaa kun on vastuussa hengestään :D

Itselle isoin este on se jos joku jahtaa sinua, ei kestä sitä painetta. Ressu 7 hoiti sen niin loistavasti ettei se häirinnyt, mutta RE2R ja RE3R ei mitään toivoa pelata. Saatikka jotkut Outlastit, Alien jäi kesken heti kun Alien tuli kuvioihin mukaan. Mutta esim. joku Fear jossa on vain ahdistava tunnelma ja joitain säikytyksiä ei ole ongelma, vaikka toki sätkyjä niistäkin saa. Tämä ongelma on tullut vasta nykyaikana kun grafiikat tekevät monstereista niin kuumottavia, alkuperäinen Ressa 3 Nemesis aiheuta samanlaista ahdistusta.

Itselle isoin este on se jos joku jahtaa sinua, ei kestä sitä painetta. Ressu 7 hoiti sen niin loistavasti ettei se häirinnyt, mutta RE2R ja RE3R ei mitään toivoa pelata. Saatikka jotkut Outlastit, Alien jäi kesken heti kun Alien tuli kuvioihin mukaan. Mutta esim. joku Fear jossa on vain ahdistava tunnelma ja joitain säikytyksiä ei ole ongelma, vaikka toki sätkyjä niistäkin saa. Tämä ongelma on tullut vasta nykyaikana kun grafiikat tekevät monstereista niin kuumottavia, alkuperäinen Ressa 3 Nemesis aiheuta samanlaista ahdistusta.
Alkuun ajattelin itse, että esim. RE2:n remake olisi pilattu jahtaamisosioilla, mutta väärässä olin. Alkupaineiden jälkeen se oli mielestäni yksi pelin parhaista mekaniikoista!

Alkuun ajattelin itse, että esim. RE2:n remake olisi pilattu jahtaamisosioilla, mutta väärässä olin. Alkupaineiden jälkeen se oli mielestäni yksi pelin parhaista mekaniikoista!
Ajatustasolla tuo mekaniikka oli paljon ahdistavampi kuin käytännössä. Eihän se tyylikkäästi pukeutunut herrasmies kovin aggressiivisesti lopulta jahdannutkaan, kunhan lompsi perässä, ja välillä huiteli ihan toisella puolella taloakin.

Kauhupelit on mulle nykyisin hyvin ahdistavia. Joskus 15-30v niistä vielä nautti mutta sen jälkeen on ollut vaan alamäkeä. Kyllä ne edelleen on pakko-ostoksia varsinkin RE sarja mutta tuntuu että mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän se pelkokerroin kasvaa

En tiiä..ilman virtuaali kokemusta en kehannu edes kokeilla edeltävän ressan.
Lisä osia.
oli jotain pätkiä jotka oli vaan ruudulta pelattavissa..mutta ne jäi pelaamatta

Kauhupelit on mulle nykyisin hyvin ahdistavia. Joskus 15-30v niistä vielä nautti mutta sen jälkeen on ollut vaan alamäkeä. Kyllä ne edelleen on pakko-ostoksia varsinkin RE sarja mutta tuntuu että mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän se pelkokerroin kasvaa
Mulla on sama efekti ollut. Nuorempana pystyi pelaileen, ja kauhuleffatkin oli ihan "helppoa" katseltavaa. Tullut nössöksi ilmeisesti tässä hieman vanhentuessa. Pohdinta on kova, että uskaltaako tätä Villagea hommata.

Mulla on sama efekti ollut. Nuorempana pystyi pelaileen, ja kauhuleffatkin oli ihan "helppoa" katseltavaa. Tullut nössöksi ilmeisesti tässä hieman vanhentuessa. Pohdinta on kova, että uskaltaako tätä Villagea hommata.
Kateellinen olen kyllä kun itse en tunne mitään kun pelaan näitä peliä tai katson elokuvia

Heh, ihan täysin sama homma kyllä itsellä. Miettinyt että varmaan johtuu pitkälti siitä että tulee näin vanhemmiten pohdittua vähän liikaakin asioita, niin monet jää enemmän mieleen pyörimään. Edelleen olen yhtä kova leffafani kun nuorempanakin mutta selvästi kauhuleffat jääneet vähemmälle, sieltä täältä valittuja menee tosin edelleen. Kauhupelejä ehkä vähän enemmän vielä uskaltanut pelata mutta korkeintaan pari kolme vuodessa ja kyllä niissäkin aina vähintään ääniä tulee laitettua pienemmälle. Resident seiskassa varsinkin alkupuoli oli aikoinaan melkoisen kuumottavaa mutta tuli sekin läpi taisteltua. Tiedä sitten jäisikö jo nykyään kesken :P

Kyllä se tämä Village tulee varmasti hommailtua jos muuten on laatua tiedossa. Pitää sitten päiväsaikaaan pelailla jos ei muuten :D

Ylös Bottom