Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil Village (eli RE:8)

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Joo en millään muutta ku vaan sen takia ettei ite levitä väärää tai sekavaa tietoa ja aiheuta hämmennystä :D
Hyviä uutisia, et levittänyt kovinkaan väärää tietoa, kun nyt lähti boksilla ennakkolataus päälle ja kokoa 30.21GB, eli ei ihan tuota 35GB ollut ;)

Tai ainakin Series S:llä on tuon kokoinen.
 
Jotta 3D toimii Ps5 kuulokkeilla, tarviiko virtual surround olla päällä? Tätä oon yrittänyt selvittää ilman minkään sortin lopputulosta. Mitään suuria eroja en huomannut, kun testasin Ps5 Sonyn Platinum kuulokkeilla ja Series X:llä SteelSeries Arctis 9x kuulokkeilla. Kova arpominen käynnissä, että kummalle laittaisi ennakkotilaukseen?
 
Kuulosti myös XSX/arctic 9x kuulokkeilla samalta kuin PS5/Pulse3D. Todennäkösesti ostan PS5 version kun hyvä saada jotain hyllyyn sillekki :D
 
Olikos tähän Villageen tulossa/suunnitteilla/huhuttu PSVR1 tai Nextgen PSVR2 tukea? Vaikuttaa ostopäätökseen.
 
Jotta 3D toimii Ps5 kuulokkeilla, tarviiko virtual surround olla päällä? Tätä oon yrittänyt selvittää ilman minkään sortin lopputulosta. Mitään suuria eroja en huomannut, kun testasin Ps5 Sonyn Platinum kuulokkeilla ja Series X:llä SteelSeries Arctis 9x kuulokkeilla. Kova arpominen käynnissä, että kummalle laittaisi ennakkotilaukseen?

Ne kuulostaa erilaiselta, veikkaan että OFF on sonyn oma 3d teknologia ja ON käyttää pelin omaa surround tekniikkaa. Mielestäni off kuulostaa paremmalta koska äänten tulosuunta on helpompi määrittää.
 
Xbox-rahvaskin pääsi tatittamaan demot läpi viimein viikonloppuna. Kylä-demo maistui jotenkin linna-demoa enemmän. Ihan hyvää jännityksen tunnetta ilmassa ja varmaan maukkaimmat kattokruunumallinnukset tähän asti peleissä. Vaan muistin välittömästi, etten ole oikein koskaan fanittanut tätä sarjaa. Mukana oli residentevilmäisesti vihut, jotka kestävät turhan paljon kurmotusta, kovin japanilainen inventaario, suht simppelit puzzlet ja paikoin tökerön melodramaattista ääninäyttelyä. Odottelen alkuunsa keskiviikon arviot ja varmaan niiden perusteella jään suosiolla alelaari-/gamepass-haaskalle (ellei sitten joku psvr-ilmoitus saa päättämään toisin).
 
Kiitoksia vastauksista! Taitaa pleikkarille lähteä lataukseen, kun sille löytyy jo valmiiksi kaikki edelliset Resident Evilit.
 
Tuli muuten testattua ihan huvikseen noita Logitechin Wireless Pro X kuulokkeita tässä pelissä ja miten niissä toimii tuo Sonyn 3D ääni, voin sanoa että Pulse kuulokkeet tarjoaa huomattavasti paremman 3D soundin, se oli kuin ihan eri planeetalta. Se surround ääni oli siellä, mutta Sonyn omissa kuulokkeissa se oli paljon vahvempi, äänet oli huomattavasti helpompi paikantaa ja muutenkin ihan vain ovien avaaminen ja aseen lataaminen kuulosti todella siistiltä Pulseilla mutta Logitechilla todella onton kuuloinen ja hädintuskin edes kuulosti siltä että ne tuli edes sinun edestä.

Joten varautukaa siihen että siinä voi olla paljon eroja riippuen kuulokkeista miltä se 3D soundi kuulostaa, Sonyn kuulokkeet on sitä varten suunniteltu ja ne on siihen loistavat.
 
Olikos tähän Villageen tulossa/suunnitteilla/huhuttu PSVR1 tai Nextgen PSVR2 tukea? Vaikuttaa ostopäätökseen.
PSVR 1 tuen voi varmaankin jo unohtaa, mutta PSVR 2 tuki on kyllä täysin mahdollinen. Sonylla ja Capcomilla on hyvä välit ja Sonyn heppu vielä erikseen kiitteli Resident Evil 25v juhlissa 7 osan PSVR versiosta.
 
Nyt on täälläkin demo testattu eikä tuo hirveästi ostohaluja herättänyt ainakaan tuon perusteella.
Oma tyhmyys ja sokeus on varmaan syynä, mutta mä en onnistunut siellä kylässä löytämään keinoa päästä Luizan (?) taloon jossa sen toisen kivilaatan pitäisi olla ja johon se vanha pappa ja se nuorempi mimmikin olisi halunnut mennä.
Tapoin viholliset ja yritin tonkia koko alueen läpi.
Kartan mukaan kirkossa oli vielä löydettävää, mutta en löytänyt kuin yhden paperin. Sen laatan olin vienyt jo paikoilleen.
Toisessa alun kämpässä oli lukittu laatikko johon en löytänyt tiirikkaa.
Luizan portti on lukittu sisäpuolelta enkä löytänyt muutakaan reittiä ja likemmäs 40 minsan hortoilun jälkeen päätin testata linna puoliskoa.

No siellä oli vähän sama tilanne eli melkein jokapaikkaan tarvittiin joku tavara jota mulla ei ollut ja kellon tikittäessä alaspäin ei pahemmin ollut mielenkiintoa edes sen isommin tutkia ja muutenkin Ethanin helvetin ärsyttävä hengitys kävi niin paljon hermoille, että lopetin vaikka olisi ollut vielä kymmenisen minsaa aikaa.
Siis eikö tuo pässi voi hengittää ihan normaalisti nenän kautta tuon huohottamisen sijaan. Kylässäkin sen huomasi heti, mutta hiljaisilla linnan käytävillä se on oikeastaan ainoa asia jonka kuulee ja mulla ei ollut edes kotiteatterissa äänet kovalla joten ei tulisi mieleenkään pelata kuulokkeilla.

Muihin miinuksiin kuuluu jälleen kerran ärsyttävän hidas liikkuminen sekä inventaario jonka nähdessä ehdin jo iloita sillä se näytti paljon isommalta.
Juu niin se näytti, mutta välittömästi huomasin pistoolin vievän jo kuusi paikkaa ja ammuksetkin vei kaksi paikkaa joten tuo on pelkkä illuusio.
Myös pelin kirkkaus tuntuu muuttuvan riippuen siitä mihin katsoo. Olen paska selittämään tuon joten katsokaa tuosta videolta kohdasta 37:40 niin näette mitä tarkoitan.

 
Hätähousuille tiedoksi, että juttelin juuri kikantin aspan kanssa ja sieltä kerrottiin, että Ressut saapuvat varastoon vasta 7.5 ja siitä sitten menee 3-6 päivää että saapuvat kotiin eli kannattaa varautua pettymykseen jos perjantaina haluaa jo pelitellä :)
 
Nyt on täälläkin demo testattu eikä tuo hirveästi ostohaluja herättänyt ainakaan tuon perusteella.
Oma tyhmyys ja sokeus on varmaan syynä, mutta mä en onnistunut siellä kylässä löytämään keinoa päästä Luizan (?) taloon jossa sen toisen kivilaatan pitäisi olla ja johon se vanha pappa ja se nuorempi mimmikin olisi halunnut mennä.
Tapoin viholliset ja yritin tonkia koko alueen läpi.
Löytyihän sitä joku muukin, jolle kävi samanlailla.:D Ei erityisen nautinnollinen tilanne demon kellon tikittäessä koko ajan.
 
Hätähousuille tiedoksi, että juttelin juuri kikantin aspan kanssa ja sieltä kerrottiin, että Ressut saapuvat varastoon vasta 7.5 ja siitä sitten menee 3-6 päivää että saapuvat kotiin eli kannattaa varautua pettymykseen jos perjantaina haluaa jo pelitellä :)
Onko se käsittäny jotai väärin? Lukee ihan keskusvarastossa 100+ ja näyttää olevan jo myymälöissäki saldoa.. eiköhä ne tuu iha perjantaiksi toivon mukaan.
 
Onneksi tuli testattua demoa. Mut lopetin jo puolen tunnin kohdalla kun olin kypsä lopettamaan. Miksi ei voi olla vr tukea. Pelasin re seiskan läpi kokonaan lasien kanssa. Oli tosi hyvä ja pelottava verratuna tähän pökäleeseen
Grafiikka on hyvää ps4 pelien tasoa, pettymys sekin.
Olipa valju ja typerä kokemus. Mut hyvä et sai demoa kokata niin en rahoja haaskaa tähän sysi huonoon tekeleeseen.Hirveä hype ollut ps5 konsolista ja tätä myös hurjasti hypetetty.Pettemyksiä molemmat huolella :(
 
Ylös Bottom