Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 klaani - Team Konsolifin [T*K]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Belaaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Belaaja

New Member
Tarkoituksena oli tehdä suomalainen klaani kyseiseen peliin ja kun ei konsolifinistä löytynyt yhtäkään niin tehdään sitten konsolifinin virallinen klaani tälle.

Kun haluatte liittyä klaaniin niin lähettäkää minulle ensin ystävän lisäys pyyntö jossa kerrotte vaikka "team konsolifin" jonka jälkeen lähetän klaanikutsun kyseiselle käyttäjälle.

Täällä foorumilla voidaan sit sopia peliajoista yms. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 klaani - Team Konsolifin [T*K]

Tarkoituksena oli tehdä suomalainen klaani kyseiseen peliin ja kun ei konsolifinistä löytynyt yhtäkään niin tehdään sitten konsolifinin virallinen klaani tälle.
Oletko saanut ylläpidolta hyväksynnän KonsoliFIN-nimen käyttöön? Kuten säännöissä sanotaan:
KonsoliFIN / PlaystationFIN / XboxFIN ja NintendoFIN -nimet ovat kaikissa variaatioissaan rajattu vain sivuston ylläpitäjien käyttöön virallisten turnausten järjestämistä ja osallistumista varten sekä mahdollisten väärinkäytösten välttämiseksi. Tämä huomio uutta klaaninimeä itselleen valitseville ja muille KonsoliFIN-nimen käyttöä harkitseville.

Oletko saanut ylläpidolta hyväksynnän KonsoliFIN-nimen käyttöön? Kuten säännöissä sanotaan:

Kappas eipä tullut mieleen. Aina ollut käsitys että kaikki muut konsolifin liigat ja joukkueet on tehty kysymättäkin.

Onko sitten kyseistä klaania jo olemassa ja kertoisitko tarkemmin miten kysyä ylläpitäjältä ja kuka tämä ylläpitäjä on?

Tietysti klaanin saa peruutettua mikäli konsolifinillä on tuota jotain vastaan.

Onko sitten kyseistä klaania jo olemassa ja kertoisitko tarkemmin miten kysyä ylläpitäjältä ja kuka tämä ylläpitäjä on?
Lista ylläpidon edustajista löytyy infosivulta. Suosittelen, että olet yhteydessä suoraan ylijumalaamme XShavaan.

Sähköpostia oli tullut. Luin sen eilen vasta puolenyön jälkeen ja en jaksanut ruveta vastaamaan kun nukkumatti odotteli. Ja pääsen mailiini tänään käsiksi vasta illalla taas, jos vaan kerkeän.

Vastailen kun tulee sopiva rako vapaa-aikaan :)

Sähköpostia oli tullut. Luin sen eilen vasta puolenyön jälkeen ja en jaksanut ruveta vastaamaan kun nukkumatti odotteli. Ja pääsen mailiini tänään käsiksi vasta illalla taas, jos vaan kerkeän.

Vastailen kun tulee sopiva rako vapaa-aikaan :)

No ei oo vie tullut sopivaa rakoa? :D

Elä hötkyyle. xshava hoitaa kaikki hitaasti mutta varmasti ja toimivasti :D

No jos tämä käyntiin lähtee niin meikäläinen vois mukaan tulla, mikäli huolitaan : D

Mulle kans pukki tämän toi ja olis kyllä mukava lähteä mukaan johonkin klaaniin/ryhmään/tiimiin, mutta mun taidot ei välttämättä aivan ole vielä sillä tasolla että musta hyötyä olisi :D

No kun ei kerta ole mitään valitusta kuulunu tämän suhteen niin eiköhän pistetä töpinäksi.

Odotetaan nyt että saadaan eka vähän jengiin ennenkuin mennään porukalla mättään muita :)

No jos tämä käyntiin lähtee niin meikäläinen vois mukaan tulla, mikäli huolitaan : D

Kaikki huolitaan aluksi ja klaanista potkut saa vain ääliömäisellä käytöksellä. Ei tämä nyt niin vakavaa kuitenkaan ole? :D

Mulle kans pukki tämän toi ja olis kyllä mukava lähteä mukaan johonkin klaaniin/ryhmään/tiimiin, mutta mun taidot ei välttämättä aivan ole vielä sillä tasolla että musta hyötyä olisi :D

Ei ne taidot vie täälläkää suunnalla huikaisevat ole kun en ole kyseistä peliä vie suuremmin ehtinyt pelailla, mutta eiköhän ne kehity nopeesti.

Joten lisäilkääs mut kaverilistalle ja sanokaa vaik "team konsolifin" tai jotain niin laitan teille klaanikutsun. Kaikki vaan mukaan niin saataisiin jo ensi viikolle kunnon porukka tähän!

Lisäilin listoille...
Olis hienoo päästä aloittamaan pikaisesti.

Hyvin tullut väkeä tähän. Kymmenisen on nytten joten tossa alku viikosta vois mennä jo ehkä porukalla mättään tätäkin :p

Tässä olis vielä yksi vapaaehtoinen. Lisäsin listalle.

Pitäisköhän sopia jotain aikoja koska pelataan kun aika harvoin tuntuu saavan "isoa" jengiä mukaan jos ei sovi jotain etukäteen? Tai sit kaikki muut on aina just sillon pelaamassa ku mä nukun tai sukellan. :p

Pitäisköhän sopia jotain aikoja koska pelataan kun aika harvoin tuntuu saavan "isoa" jengiä mukaan jos ei sovi jotain etukäteen? Tai sit kaikki muut on aina just sillon pelaamassa ku mä nukun tai sukellan. :p

Kyllä näin itsekkin aattelin. Toki muut kuin minäkin voi heittää ehdotuksia joukko kokoontumiselle, sillä mulla on vielä aika tiukka aikataulu, mutta tuossa loppu viikosta koitetaan päästä pelaan netissä paljon resistancea.

Olisin myös kiinnostunut yhteisestä porukasta ja pelisessioista.
Klaaninimeä ei nyt vielä kannata lyödä lukkoon jos ei saada lupaa sen käyttöön.

Ylös Bottom