Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

Vastaus: Resistance 2 [hype]

Resistance2, hmm mitäköhän siihen nyt sitten haluaisi enemmän.

Ehdottomasti aikaisempaa pidempi parempi yksinpeli, jossa on edeltäjäänsä parempi ja syvempi juoni höystettynä hienoilla juonenkäänteillä. Putkijuoksu meininki helvattaan ja vaikka seikkailu elementtejä vähän enempi näkyville (tyyliin ovi on jumissa -> sorkkarauta ovi auki)
myös vaihtelevammat maisemat olisi hieno parannus. Viimeinen toive yksinpelin kohdalla ei toteudu, sillä se olisi että peli ei sijoittuisi amerikkaan vaan venäjälle ja muualle eurooppaan/aasiaan, alueille joita peleissä ei ole liiammin käytetty. Co-op tilaan myös enempi huomiota!
4 pelaajan co-op olisi myös helmeä.

Moninpeliin tietysti lisää aseita ja tällä kertaa niin ettei pelaajat juokse nykyisen lailla kivääri tai bullseye kätösissä koko matsia. Toki muutkin olivat hyviä mutta bullseye ja kivääri ovat vain ne hyvät perusaseet jota kaikki käyttää ehkä liiakseen.
Jos mahdollista niin isompia alueita sekä ajoneuvoja joita yksinpelissäkin sai käyttää voisi olla mukava lisä oikein tehtynä. Botit splitscreeniin!

ShotcowS sanoi:
Jos tässä joutuu ampumaan sen 15 kutia päähän niinkuin ykkösessä niin pelaan kaverin kaa pelistä co-opin ja siinä se.

ja ylläolevalle asialle ehdottomasti parannusta. Aikamoinen supersotilas joutuu olemaan epärealistisessakin pelissä jos sitä joutuu rynkyllä lippaan niskaan latomaan. Realistisessa tilanteessa ihminen olisi kasa liha möykkyjä sellaisen tulituksen jälkeen.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Viper7 sanoi:
myös vaihtelevammat maisemat olisi hieno parannus. Viimeinen toive yksinpelin kohdalla ei toteudu, sillä se olisi että peli ei sijoittuisi amerikkaan vaan venäjälle ja muualle eurooppaan/aasiaan, alueille joita peleissä ei ole liiammin käytetty. Co-op tilaan myös enempi huomiota!

Botit splitscreeniin!
juuri näin, tuo splitscreen oli aikamoinen pettymys,
kun ei bottien kanssa saanut temmeltää tyyliin TimeSplitters..

ja vaihtelevat maisematkin, tyyliin TS kelpaisi. :)
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Ensimmäisen osan pariin kertaan läpäisseenä ja netissä pelanneena kaipaisin jatko-osaan juuri niitä Insomniacin erikoisia aseita sekä Ratchet & Clankeista tutun aseiden tuunaus- ja kehityssysteemin. Jos pelkästään tämä osa-alue nostettaisiin tasolle Ratchet & Clank tulisi pelistä melkein pakko-ostos. Oikeastaan tämä tekisi pelistä pakko-ostoksen sillä edellisessä oli ihan ok moninpeli ja jos toiseen osaan saisi sen ja vielä kunnolliset aseet niin toimisi paremmin kuin hyvin. Voisivat ottaa mallia vaikka suosituista moninpeleissä joissa pelaaja saa itse valita aseensa sekä muokata ja kehittää niitä, vaikka nousemalla pelissä korkeammalle tasolle. Tai oikeastaan olisi parempi jos R&C tyyliin aseet saisivat tasoja niitä käyttämällä, mutta jotain hauskaa saisivat kuitenkin keksiä. Ja missä ovat ajoneuvot? Minä vaadin ajoneuvoja seuraavan osan moninpeliin.

Tosin tekoälyä saisi parantaa rajusti, mutta koska se on sitten tarpeeksi hyvä? Pelin vaikeustasoa saisi nostaa, sillä vielä Superhumanillakin lähes kaikki kentät menevät läpi kuolematta. Pelkkä aseiden tekemän vahingon nostaminen auttaisi asiaan... Botit splitscreen moninpeliin tai sitten jaetunruudun nettimoninpeli kuten Warhawkissa olisi todella hienoa, sillä ensimmäisestä osasta ei ollut useammalle pelaajalle mitään iloa. Ja julkaisupäivänä PS3:ssa pyöri lähinnä VF.

Co-oppiinkin voisi lisätä useamman pelaajan varsinkin kun ensimmäisen osan velikään ei liittynyt tarinaan millään tavalla eli se ei ainakaan olisi esteenä, tosin jos tällä kertaa Nathan Halen kanssa taistelisi useampi kaveri niin saisi jonkun tekosyyn co-opille. Tai sitten materialisoimalla ensimmäisen osan veljen ja tekemällä hänestä toisen päähenkilön ja painottamalla pelin yhteistyöhön. Olisi myös hienoa jos nettimoninpelissä olisi tällä kertaa vähän enemmän musiikkia ja muutenkin musiikit saisivat olla paremmat, säveltäjä vain vaihtoon.

Ensimmäisen osan tarina ei juuri kiinnostanut ja se oli vain tekosyy päästä tappamaan muukalaisia, mutta jos nyt saisi mukaan vaikka vähän mustaa huumoria, draamaa ja yllättäviä käänteitä en valittaisi. Hei samat kaverit tekevät Ratchettejä niin miksi niistä ei voisi ottaa sitten kunnolla mallia.

Lähinnä toivon seuraavaan osaan tuota R&C -peleistä löytyvää aseiden kehitys ja muokkaus ominaisuutta, muu olisi sitten kivaa extraa. Aseiden määrääkin saisi kasvattaa sekä antaa jokaisen aseen moninpeliinkin.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jos NeoGAFin foorumipostausta on uskominen, ilmestyy Resistance 2 syksyllä 2008 ("juu, varmaan") ja sisältää mm. 8 hengen co-op-pelin ja 60 pelaajan verkkopelin. Uutena erikoisuutena on joka pelikerralla hieman muuttuvat pelikentät, ts. kenttien geometria arvotaan satunnaisesti joiltain osin.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jos NeoGAFin foorumipostausta on uskominen, ilmestyy Resistance 2 syksyllä 2008 ("juu, varmaan") ja sisältää mm. 8 hengen co-op-pelin ja 60 pelaajan verkkopelin. Uutena erikoisuutena on joka pelikerralla hieman muuttuvat pelikentät, ts. kenttien geometria arvotaan satunnaisesti joiltain osin.

8 hengen co-op? :D:D Mahdollista samalta konsolilta vai vain netin välityksellä?
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Mahdollista samalta konsolilta vai vain netin välityksellä?
verkon kautta 8 pelaajaa, mutta myös 2 x PS3 toimii, ilmeisesti.

kannattaa selata tuo topic läpi, siellä on parit kuvatkin.
ilmeisesti GI-lehdessä on ollut isompaa juttua, voikohan joku vahvistaa? :eek:
vuosi 2008 alkaa komeasti, jos tämä on totta.

muokkaus: artikkeli on tulossa helmikuun 2008 GI-lehteen, ei siis ole vahvistusta vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Pienoisena off-topiccina, paljos on max co-op näissä boxin fps peleissä (Halo, Gears of wars)?
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jos NeoGAFin foorumipostausta on uskominen, ilmestyy Resistance 2 syksyllä 2008 ("juu, varmaan") ja sisältää mm. 8 hengen co-op-pelin ja 60 pelaajan verkkopelin. Uutena erikoisuutena on joka pelikerralla hieman muuttuvat pelikentät, ts. kenttien geometria arvotaan satunnaisesti joiltain osin.

Tuohon kenttien geometrian satunnaisuuteen hyvin skeptinen ennakkoasenne, mutta 8 pelaajan co-op + 60 pelaajan verkkopeli?!? Huh.. Mikäli postaus pitänee paikkansa, otetaan tänä vuonna näemmä suuria loikkia myös konsoleiden online-puolella.

Seuraava co-op kokemus taitaa tulla Hazen kautta, 4 pelaajaa ja muuten verkkopelissä ehkä jopa 24 pelaajan mätöt tiedossa.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jos NeoGAFin foorumipostausta on uskominen, ilmestyy Resistance 2 syksyllä 2008 ("juu, varmaan") ja sisältää mm. 8 hengen co-op-pelin ja 60 pelaajan verkkopelin. Uutena erikoisuutena on joka pelikerralla hieman muuttuvat pelikentät, ts. kenttien geometria arvotaan satunnaisesti joiltain osin.

:eek: Jos pitää paikkansa niin menee kyllä täysin varmasti ostoon :eek:
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Tuon mukaan yksinpeli ja co-op ovatkin eri homma. Ei ole rinnastettavissa esim. Halon co-opiin, jossa tapahtumat yms. ovat täysin samoja kuin yksin pelatessa. Pelottaa, että tässä tehdään GRAW:t, jossa 16 pelaajan co-op ja yksinpeli olivat täysin erilaiset. Eihän sitä koskaan tiedä, aina pitää varautua pahimaan ettei turhaan pety ;) Ja onhan tässä nyt ihan eri tekijät kuin tusinatalo-Ubisoftilla.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

http://boardsus.playstation.com/pla...e?board.id=resistance&message.id=80497#M80497

Tuossa pari kuvaa. Jos noihin uskomista, niin melko komean näköistä.

Fucking shit diidle doo. Sori kielestä. Aivan upeita kuvia,
Nyt taitaa noi jotkut chimerat olla ihmisten haluusa kun nuo jotkut ryntäs sieltä lentskarista tai ne käyttää niitä jotta ne voi huijata ihmisiä
Kuvat oli kylä aivan mahtavaa kamaa. Nyt totean että 2008 vuosi taitaa ratkaista konsolisodan. Pirkule mitä kamaa ne tunkee kaikille.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

All in a nut-shell, freakin' HUGE nutsell, though:

RESISTANCE 2

I just got my latest GameInformer and its cover feature is Resistance 2!!!!!!

Checking it out now... will update. (didn't see this on first two pages so assumed it hasn't been posted)

EDIT 1: HUGE cooperative game... EIGHT-PLAYER story-driven campaign along side single-player campaign. SIXTY-PLAYER Competitive modes... HUGE United States Landscapes as backdrops.

EDIT 2: "It is, in short, a tour de force for the untapped might of the PlayStation 3"

EDIT 3: Narrative stays with Hale the whole time... not Rachel. Hale shot down in Iceland, escapes to US and becomes part of program called Sentinels...

EDIT 4: Chameleon.. Stalker with total cloaking ability

EDIT 5: Overcoming stigma that boss encounters don't work in FPS games..

EDIT 6: Eight player coop over PSN, two player local

EDIT 7: CLASSES! Unique character with one of three basic templates... tank with heavy weaponry, special ops for distance (bullseye modified with zoom), medic

EDIT 8: Online matching... standard difficulty discarded for scaled challenges for team skill..

EDIT 9: Partially randomized geometry... levels are different with each playthrough

EDIT 10: again... 60 players online. want sense of epic b attle.. dont want fast-furious gameplay to be focus, more focused on squad v squad.

EDIT 11: will log into smaller four-to-eight man lobbies for each squad... encouraging communication and camaraderie, squad will be tasked witha particular objective. careful level design aims to deliver intense combat zones or small team conflicts that flow within arena of larger battle.

EDIT 12: Dedicated gaming community with stat servers for faster matchmaching than any console game of 2007. full-featured profile pages through myresistance.net will incorporate social networking concepts. open clan and party system to encourage community...no player invites needed.

EDIT 13: Aiming to deliver mobile-phone-quality sound.

EDIT 13: Aiming to deliver mobile-phone-quality sound.

EDIT 14: Futher tapped power of PS3... more enemies onscreen, better AI, better lighting and shaders (SCREENSHOTS LOOK AMAZING!!!). More comples normal mapping and detail mapping combine to deliver textures that look amazing from afar and at extremely close distances.

EDIT 15: AI getting a lot more attention.. will scaled on-the-fly to players perspective and viewpoint... aka enemies cloesr to the player will actually have more spohisicated AI routines than those further away. assailants in your direct field of view received heightened intelligence. easily more cunning than before

sorry for typos... typing fast

EDIT 16: listened to complaints... working on solution to long checkpoints and health system. not positive what final solution will be.

EDIT 17: "Our time playing was a blast"... each character class contributes in a unique way and "we loved the strategy-laden medic"... unique sense of teamwork

EDIT 18: Mysterious "Cloven"

EDIT 19: "Resistance 2 will be too epic to dismiss as anything but one of the biggest, boldest, and most high-reaching titles of 2008. It's a game that won't be ignored." [END ARTICLE]


RELEASE: FALL 2008

Eipä tuossa julkaisuajankohdassa ole mitään kummallista. Insomniac on tähänkin mennessä julkaissut pelejä tahdilla 1 per vuosi jo pitkän aikaa. Resistance 2:n työstäminen ei suinkaan ole alkanut vasta, kun Insomniac sai Ratchet & Clank Futuren valmiiksi, vaan jo huomattavasti aikaisemmin. Vielä kun Insomniacilla on taitavaa porukkaa ja tuo game enginekin jo valmiina, niin eipä se ihmeitä vaadi.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

All in a nut-shell, freakin' HUGE nutsell, though:



Eipä tuossa julkaisuajankohdassa ole mitään kummallista. Insomniac on tähänkin mennessä julkaissut pelejä tahdilla 1 per vuosi jo pitkän aikaa. Resistance 2:n työstäminen ei suinkaan ole alkanut vasta, kun Insomniac sai Ratchet & Clank Futuren valmiiksi, vaan jo huomattavasti aikaisemmin. Vielä kun Insomniacilla on taitavaa porukkaa ja tuo game enginekin jo valmiina, niin eipä se ihmeitä vaadi.

Parantelua kyllä, tämä taittaa olla yksi niistä peleistä mikä kumoaa muut alkuvuoden FPS pelit.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

All in a nut-shell, freakin' HUGE nutsell, though:



Eipä tuossa julkaisuajankohdassa ole mitään kummallista. Insomniac on tähänkin mennessä julkaissut pelejä tahdilla 1 per vuosi jo pitkän aikaa. Resistance 2:n työstäminen ei suinkaan ole alkanut vasta, kun Insomniac sai Ratchet & Clank Futuren valmiiksi, vaan jo huomattavasti aikaisemmin. Vielä kun Insomniacilla on taitavaa porukkaa ja tuo game enginekin jo valmiina, niin eipä se ihmeitä vaadi.

CoD4,Battlefield,Socom,Killzone 2 ja nyt vielä tämä. kuinka Helv*** voi päättää mitä pelaa:) seuraava joka sanoo ettei plekelle oo valikoimaa isken nakkikioski heijarin leukaan.
edit. niin ja tossahan on vasta noita netti sotapeli nimikkeitä.
 
Ylös Bottom